Raste Skrevet 3. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Storbæk sitt mål var jo klasse, det andre kan jo sees på en annen vinkel. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Hva trur dere om juniorfinalen i dag? Start-Vålerenga. Jeg tror vi vinner 2-0 Skal se den på sendingen til VIF TV. Endret 4. november 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 VIF ledet 1-0 helt til det stod 75 min. Start scorte to mål. Begge lagene har en spiller utvist. 10 min. igjen. Dette ser ikke lyst ut. Det ser ikke ut som de skal klare å dra dette i land nå. Gutta ser litt slitne og giddalause ut. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Da tapte Vålerenga 2-1. Synd, men de klarte ikke å holde kjøret helt ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Har nå oppdatert førstepost, vennligst kom med hva mer jeg kan gjøre?! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Hva med å ta med sportsdirektør, ass. trener, spillerutvikler. Ellers en veldig fin førstepost Raste Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Linkerwww.vif-fotball.no www.viftv.no www.vpn.no [ post=0 ]www.klanen.no[ /post ] Litt feil kode vel [ url ]www.urlher.wtf[ /url ] Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Hva med å ta med sportsdirektør, ass. trener, spillerutvikler. Ellers en veldig fin førstepost Raste Nå da ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Nå er det blitt veldig fint Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Takker, skal komme med Terminlista 2008. Men det er jo en stund til Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Dumt vi ikke er i cupfinalen, da kunne vi hatt noe å glede oss til. Alt for lenge til sesongen starter igjen... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ja, enig Stine. Og jeg som ikke takler å følge med på Juniorfotballen til Enga, den er for dårlig og ikke noe spennede syns jeg så blir et helvette å vente et halvt år på Tippeligaen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ja, enig Stine.Og jeg som ikke takler å følge med på Juniorfotballen til Enga, den er for dårlig og ikke noe spennede syns jeg så blir et helvette å vente et halvt år på Tippeligaen. Du har jo Man Utd, da Raste. Det virker som du heier på dem også ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ja, Man Utd i mitt hjerte Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg orker heller ikke Juniorfotballen, blir for kjedelig. Vi har jo Champions League da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ja, det har vi. Og United er jo med ennå så jeg har jo noe å følge med når Tippeligaen er over Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ja, det har vi. Og United er jo med ennå så jeg har jo noe å følge med når Tippeligaen er over Og vi har jo ikke kanalene der CL sendes :s Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Det har jeg, Tv3 og Viasat4:P Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Og du bor? Neida Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ski stedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå