osse-mon waits for alice Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Utrolig deilig Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Satt med hjertet i halsen og kjente depresjonen komme, når Odd skåra, men Moa hadde rette medisinen og redda dagen. Takk Moa, takk Enga! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Deilig med nye 3 poeng! Glad jeg tok turen til Skien i går. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Martin ønsker velkommen til Andersen's: http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.7213028 :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fy faen for en start. Ryker vel på ræva. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 1-1. herre for en start Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hva skjer med backrekka? Pasningsspillet eller i denne kampen er noe av det dårligere jeg har sett i år... Får håpe de skjerper seg iløpet av omgangen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Blir nok ræva til slutt. Flaut. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Dèt var som jeg skulle gjort det selv, bra Thomas Myhre er keeper hos motstanderen slik at ballen fant veien til nettmaskene tilslutt... Får håpe vi knekker dem i andre omgang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Kjipt jeg ikke får sett kampen. Ser ut som den har vært innholdsrik så langt. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Kjipt jeg ikke får sett kampen. Ser ut som den har vært innholdsrik så langt. Kampen er egentlig ganske kjedelig og dårlig, men nerven og målene er der.. Freddy uttalte at banen var bedre enn nou camp, men det ser ikke ut som om lagene gjør noe nytte ut av det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvor er du DJ_Dark? Ingen nrk? Kampen suger, det er en elendig kamp, mister passninger rett utenfor 16-metern gjentatte ganger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Sitter på en buss på vei til Trondheim. Kamp i morgen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Slår til i andre omgang igjen, tror ikke dem roter det bort nå. 4-2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Gratulerer folkens, er herlig når vi er i denne flyten om dagen. Tror jeg satser på medalje om vi ligger på den samme plassen når den 23 runden er spilt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Syng høyt! Syng VÅLERENGA!!! INGEN SKAL FÅ STOPPE OSS NÅ!!! BERRE, LUTON, MOA, FELLAH og SINGH Bare synd vi spiller RÆVA i 1.omgang.... Hva skjedde med den bakre 4'ern på 1-2? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Haha, VG kaller oss Mål'enga nå. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 En herlig seier, men det irriterer at Kongsvinger fikk straffe. For søkte ikke ballen hånda til Strandberg, og ikke hånda ballen? Her er i hvert fall reglene: "Hands – vurdering av straffbar bruk av hånd. Vurdering av hva som er straffbar bruk av hånd på ballen, er avhengig av flere vurderinger fra dommernes side. Fortsatt skal armen berøre ballen med forsett (viljehands) om det skal dømmes hands, men spillerne må i større grad ta ansvar for hvordan man opptrer med hånd/arm og hvor denne er i forhold til kroppen for øvrig. For kamplederne er 2 spørsmål avgjørende: Var det ballen som traff hånden? IKKE STRAFFBAR Var det hånden som søkte ballen? STRAFFBAR Uansett er det vanskelige vurderinger som skal gjøres og NFF anbefaler dommere og assistentdommere å se hen til: Benyttes arm eller hånd med forsett for å treffe ballen? Er spillerens hender eller armer i en naturlig posisjon? Hva er naturlig posisjon i forhold til situasjonen? Søker armen ut fra kroppen er det en indikasjon på bevegelse fra spilleren som må anses som forsettlig og at armen dermed kommer i en unaturlig posisjon Forsøker vedkommende å hindre ballen å komme i kontakt med armen/hånden? Avstand og tiden fra hvor ballen kommer og eventuelt berører hånden? Vi minner også om at det er dommerens plassering, vinkel og innsyn som blir avgjørende for denne bedømmelsen – på samme måte som med andre typer forseelser." Skjønner at det kan være vanskelig for dommeren å vurdere, men denne straffa synes jeg var billig og feil dømt. Uansett, så synes jeg Målenga er et passende navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå