Olum Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Nei, hvordan det? Kjøpte billett til Barca-kampen i stad. Satser på å rompekjøre de katalanske bønda. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2936503.ece Lyn er konk.. Kjipt for oslofotballen... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det er egentlig dritkjipt. Nå får vi aldri slått dem skikkelig, den kampen vi vant sist kan vi ikke kalle en seier, vi vant over et lag som lå langt ende og var slagne. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 I og for seg, men allikevel: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAH! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Synd for Oslo kampene, fordi vi ikke vant på en rettferdig måte i fjor. Vi slo dem når de lå på bakken, og det er ikke gøy å slå de som ligger på bakken. Synd for Oslo-derbyet! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nei, hvordan det? Kjøpte billett til Barca-kampen i stad. Satser på å rompekjøre de katalanske bønda. Jeg skulle til å trykke "liker" men den knappen var ikke her Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Vel, har blandede følelser mtp på Lyn. Deilig å være kvitt det drittlaget, jeg får alltid en ubehagelig følelse i kroppen når jeg hører noe om dem. Men, som andre sier, det er en nedtur for Oslo-fotballen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Herregud for en ræva aktivitet her i tråden da gutter & jenter. Vi leder over kanarifuglene og de har kollapset helt. Satser på en eller to scoringer til i allefall Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 VM er ingenting i forhold til Enga, herlig seier idag. Irriterende at ingen jeg kjenner hadde muligheten til å dra på kamp, var veldig keen. Glad for at de opprettholder den gode statistikken på Åråsen med 4 år på rad nå. Var på de 3 siste og det ble seier, denne gangen ble det storseier. Kjipt at nullen røyk, men det er det eneste negative her. Vi er mestscorende i TL for f*en. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Etter min mening er matchen på Åråsen sesongens viktigste kamp, og de siste åra har det også vært sesongens høydepunkt(ett av de hvertfall). Jeg kan ikke huske å ha opplevd så fantastiske 4 minutter på evigheter. Trodde nesten ikke det jeg så. Herlig gutta!! medalje i år Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Deilig å få høre at vi vant 4-1 mot LSK mens jeg sto å ventet på at Prince skulle avslutte Roskilde Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Juli er tross alt forumets tregeste måned... Men fy søren denne seieren smakte Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Noen som skal til Skagerak arena i dag da? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Nope.. Første dagen tilbake etter ferie, så dessverre Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Så ræva vi er. Tror vi taper 2-0. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 En sterk seier nok engang. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Puh. Spiller som jenter 14 igjen, første omgang er så pinlig at jeg nesten måtte bytte kanal. Snart blir vel gullgutten vår solgt.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Er uansett sterkt å komme tilbake etter å fått 1-0 i sekken. Da trodde til og med jeg at det var kjørt. 1 omgang sugde ja. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Det er så sinnsykt deilig når rappkjeften Fagermo sier; vi må bare innse at vi ikke er like gode som Vålerenga :!: Det er så herlig å være fra Oslo-øst akkurat nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå