DoktorBacon Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Uten tvil svakt oppmøte. Litt rart, Enga spiller tidvis festfotball. På tide å få egen stadion østpå snart. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg hørte også i går at speakeren sa "Antall solgte billetter er..." Det er vel ingen som bryr seg om hvor mange billetter som er solgt. Hvor mange som er inne på stadion er mye mer interessant. Men hva høres best ut i forhold til sponsorene? Det er nettopp derfor alle "jukser" med tallene. Må få kommet meg på VIF-kamp snart, har vært sørgelig fra min side. INGEN kamper i år foreløpig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja, kom deg på kamp. Jeg skjønner meg egentlig ikke på dere som ikke gidder. Det er jo noe av det morsomte man kan gjøre. Men tydelig at vi trenger en østkantstadion snart. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja, kom deg på kamp. Jeg skjønner meg egentlig ikke på dere som ikke gidder. Det er jo noe av det morsomte man kan gjøre. Men tydelig at vi trenger en østkantstadion snart. Jeg syns det er digg med ullevaal jeg, bare tre stopp med banen Men ja, skjønner meg ikke på folk som ikke drar på kamp. Kan jo forstå det hvis man har lite penger. For meg faller det helt naturlig å dra på fotballkamp hvert fall annen hver uke. Hva skal jeg gjøre hjemme i stede for? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er ikke mange stoppene for meg heller. Tar Ringen fra Carl Berner. Herlig i forhold til å ta Storo gjennom byen slik jeg måtte i "gamledager". Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Freddy blogger om VM Jeg elsker å lese det Freddy skriver. Han er en kjernekar som skriver på en morsom måte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja, Freddy elsker enga og vi elsker Freddy! Håper virkelig han blir tilbudt en jobb innen for Vålerenga fotball når han bestemmer seg for å legge opp. Må holde på sånne folk så lenge som mulig! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg tror ikke Freddy trenger å være altfor mange år til i Enga før han får status som æresmedlem. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Mannen går inn i historien som noe av det største i Enga! *Mimre til 2005-sesongen* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Rekdal sint etter cupbomba: http://fotball.aftenposten.no/nm/article171679.ece Var vel noe alà dette her som var årsaken for at han stakk fra oss.. Skjer det igjen? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/vaalerengaspiller-klar-for-twente-3226405.html Må si jeg skvatt om det var Fellah eller Moa. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 http://www.dagbladet.no/2010/06/11/sport/fotball/tippeligaen/valerenga/barcelona/12087854/ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 YES! SKAL ha billetter dit! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Fuck yeah! Den kampen blir episk. Tre privatkamper mot storlag i sommer! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 "Informasjon om spilleren: Han har egentlig det meste av både teknikk, fart og spillerforståelse, samt at han er tobeint, fintesterk og vet hvor målet står. Til å være 15 år, er han et sykt talent. Var blant de beste spillerne mot Oppsal i cupen, og kommer nok til å spille fast i cupen framover. Har blitt linket til flere store klubber internasjonalt, deriblant Barcelona og Werder Bremen." Greit, han er et talent og 15 år. Men dette var da skikkelig overdrevent da han kun spilte 10 min elns Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Greit, han er et talent og 15 år. Men dette var da skikkelig overdrevent da han kun spilte 10 min elns Han spilte hele andre omgang, men ja, en smule overdrevent. til barca-kampen. det er vel forhåndssalg i morra. gjelder det bare for sesongkortinnehavere eller også vanlige medlemmer av klanen? (kanskje litt seint å spørre nå) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvem kan forhåndskjøpe? Medlemmer av klubben og sesongkortinnehavere kan kjøpe inntil seks billetter hver på ett medlemskort eller sesongkort, hvor som helst på stadion (ikke felt 228). Sesongkortinnehavere kan kjøpe billetter på felt 228 fredag 18. juni og lørdag 19. juni. En billett per sesongkort. Medlemmer av Klanen har forkjøpsrett på billetter i Bendit Øvre (ståplasser, ikke felt 228). To billetter per medlemskort. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hadde helt glemt denne kampen. Har jo sesongkort, men ikke noe penger Jaja, for vel høre med far om han skal ta turen så kanskje han sponser billett. Edit: Innlegg 6000 Endret 17. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen som kjenner en Morten Ormstad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå