Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hørte også i går at speakeren sa "Antall solgte billetter er..." Det er vel ingen som bryr seg om hvor mange billetter som er solgt. Hvor mange som er inne på stadion er mye mer interessant.

Men hva høres best ut i forhold til sponsorene? Det er nettopp derfor alle "jukser" med tallene.

 

Må få kommet meg på VIF-kamp snart, har vært sørgelig fra min side. INGEN kamper i år foreløpig.

Lenke til kommentar

Ja, kom deg på kamp. Jeg skjønner meg egentlig ikke på dere som ikke gidder. Det er jo noe av det morsomte man kan gjøre. Men tydelig at vi trenger en østkantstadion snart.

Jeg syns det er digg med ullevaal jeg, bare tre stopp med banen :p

Men ja, skjønner meg ikke på folk som ikke drar på kamp.

Kan jo forstå det hvis man har lite penger.

For meg faller det helt naturlig å dra på fotballkamp hvert fall annen hver uke.

Hva skal jeg gjøre hjemme i stede for?

Lenke til kommentar

"Informasjon om spilleren:

Han har egentlig det meste av både teknikk, fart og spillerforståelse, samt at han er tobeint, fintesterk og vet hvor målet står. Til å være 15 år, er han et sykt talent. Var blant de beste spillerne mot Oppsal i cupen, og kommer nok til å spille fast i cupen framover. Har blitt linket til flere store klubber internasjonalt, deriblant Barcelona og Werder Bremen."

 

Greit, han er et talent og 15 år. Men dette var da skikkelig overdrevent da han kun spilte 10 min elns :p

Lenke til kommentar

Greit, han er et talent og 15 år. Men dette var da skikkelig overdrevent da han kun spilte 10 min elns :p

 

Han spilte hele andre omgang, men ja, en smule overdrevent.

 

til barca-kampen. det er vel forhåndssalg i morra. gjelder det bare for sesongkortinnehavere eller også vanlige medlemmer av klanen? (kanskje litt seint å spørre nå)

Lenke til kommentar
Hvem kan forhåndskjøpe?

 

Medlemmer av klubben og sesongkortinnehavere kan kjøpe inntil seks billetter hver på ett medlemskort eller sesongkort, hvor som helst på stadion (ikke felt 228).

Sesongkortinnehavere kan kjøpe billetter på felt 228 fredag 18. juni og lørdag 19. juni. En billett per sesongkort.

Medlemmer av Klanen har forkjøpsrett på billetter i Bendit Øvre (ståplasser, ikke felt 228). To billetter per medlemskort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...