PatSharpX Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Vi andre ser mer enn en kamp i sesongen vet du. Prøver å få med med alle, dvs ca 10 bortekamper jeg ikke har muligheten for å dra på og da blir det ett irritasjonsmoment. Og ser du den avgjørende kampen om serie gullet på tv har du også feil fokus... Endret 25. mai 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Sies jo at sports journalister ikke er de skarpeste kvinene i skuffen, men norskt språk bør de da beherske. Ser du bommer litt selv og. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Sies jo at sports journalister ikke er de skarpeste kvinene i skuffen, men norskt språk bør de da beherske. Ser du bommer litt selv og. Jeg har dysleksi og det var sent = jeg var trøtt. Har heller ingen planer om å bli journalist så ikke noe problem for min del. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10001113 Ikke bra ikke bra, gi han mere spilletid Martin!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Han burde spille mer ja. I dag var Enga virkelig gode. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det var vi, bra vi fikk til en såpass bra kamp før pausen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Syns egentlig Bojan fortjener mer spilletid jeg også. Hvem syns dere han skal erstatte? Er ikke noe keen på at han skal spille for Hæstad permanent. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Singh kan han erstatte! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Heller Shelton, syns han har tapt seg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Han kan ta Singh sin plass any day! Blir dritkjipt hvis han forsvinner.. Men ikke overraskende. Bengt stikker vel også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Morsomt at vi spilte bra i dag selv om Haugesund skal være plankekjøring. Synd at ikke fler enn 12.000 klarte å komme seg på kamp i finværet. Altfor dårlig oppmøte, selv når Enga er i drivet. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fint med 5-2 til Enga, men skulle gjerne sett at de holdt tett bakover. Nå er det ferie, og får håpe de benytter den godt. Etter ferien kommer det en del kamper jeg forventer laget skal ha en god mulighet for å vinne, og da kan det se gøy ut etterhvert. Men den håpløse(Eggen) er tilbake, så det spørs om det blir gull. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det var veldig gøy på kamp i går. Jeg synes ikke nesten 13000 på kamp mot et lag som dette er særlig dårlig. Det tar tid å bygge publikumstall, men vi er på vei Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hva med å gi ut gratis billetter? Ser at Rimi kjører en kampanje at man får en gratis billett hvis man handler for over 500,- i deres butikk, men det blir jo bare for drøyt. Chess hadde delt ut gratis billetter før gårsdagens kamp mellom Brann-AaFK, plutselig var det 5000 flere folk enn gjennomsnittet på tribunen. Hvorfor ikke gjøre noe av det samme i VIF? Endret 7. juni 2010 av Latias Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Godt spørsmål... Mulig de føler det er litt "under" VIF, kanskje? Det er jo alltid mange sponsorbilletter som aldri blir hentet/brukt også. Det å gi ut kanskje 5000 billetter ville være smart, men problemet er jo at mange kanskje ikke kjøper om de VET det er gratisbilletter å få? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Eg tippar det var nærmare 8000 på Ullevål i går. talet var for *selde* billettar, ikkje kor mange som var innanfor dørene. Vålerenga tel like juksete som alle andre no om dagen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Alltid trodd Vålerenga oppgit hvor mange som har kommet inn på stadion, det er i alle fall det som har vært utallensen fra offisielt hold før. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Alltid trodd Vålerenga oppgit hvor mange som har kommet inn på stadion, det er i alle fall det som har vært utallensen fra offisielt hold før. Slik var det før denne sesongen... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg hørte også i går at speakeren sa "Antall solgte billetter er..." Det er vel ingen som bryr seg om hvor mange billetter som er solgt. Hvor mange som er inne på stadion er mye mer interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå