Havard_92 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Du vet at Enga er det laget i eliteserien med færrest utlendinger i stallen? Feil, det er Odd Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Riktig det, de har en færre enn VIF, men skal sies at Juan Fuenmayor ikke brukes så mye da. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 jaja, cup´n er uansett for de små lagene. Greit at vi heretter kan konsentrere oss om serien. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 nå har vi gått ut tidlig i cupen i '04, '07 og '10.. jeg har ikke store forventninger foran cupen i 2013 dette var helt jævlig. jeg hadde aldri trodd at våre nest beste, som strand, brix, haidar, mos osv var SÅ langt unna nivået i første 11'ern. men hvis vi skal se på det lille positive. brann får all medieoppmerksomheten og er helt skakkjørt også i serien. vi ligger tross alt som nr 3, og jeg tipper gutta nå er enda mer motiverte for å mose tromsø og sikre minst medalje i år. da er ikke cupen så viktig lenger Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Tror vi kan ri godt på at Brann får all oppmerksomheten, ja. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hehe, dette var igrunn litt sykt. Nære cupbombe på Flekkerøy også, men godt Odd rodde det i land. Hater Odd, men hater Fløy enda verre. Cup er cup, og ekstremt moro. Dagene da mindre lag får teste seg skikkelig er herlige. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 En del innlegg er fjernet da det ble en diskusjon innvandre/nordmenn. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Kampen i går var fryktelig. Med de spillet vi viste, var det fortjent at vi røyk ut. Vi gikk til kampen med en B-preget lagoppstilling. Det er tydelig at vi ikke tok kampen seriøst. FKT gikk til kampen sprengfulle av motivasjon og vinnervilje. Selvfølgelig vinner de da. Nå får vi vel satse på serien. Jeg krever medalje i år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Synes det er artig med Brann. Elsket overskriften på Dagbladet i går: "Byen er Bergen og laget er BÅNN!" Herlig skrevet! Flira litt av kommentaren i cupen 2013. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Synes det er artig med Brann. Elsket overskriften på Dagbladet i går: "Byen er Bergen og laget er BÅNN!" Herlig skrevet! Haha, ja den var fin. Jeg tok bilde av det og sendte det til Brann-fans vennene mine :D Endret 20. mai 2010 av Stine Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hehe. Kompis foreviget den på face. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Herregud, hvordan kan dere si at det er artig med Brann? ( Da taler jeg til Enga fans!) Vi dreit oss ut og det er flaut. Vi har ingenting i Tippeligaen å gjøre om vi forsetter sånn der og jeg forventer medaljeplass som Olum skriver litt over. At vi skal mene at det er artig det med Brann er jo bare en ren løgn da dere vil bare skjule "tapet". Angående rasismegreiene, Enga var ikke mot rasisme før og litt lenger bak i tiden så hadde ikke Vålerenga en mørk spiller. Dette har da endret seg og det er jeg fornøyd med da jeg ikke er rasist. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nah, jeg driter i at vi røyk ut, såklart er det pinlig, at det går an.. Problemet vårt i går var jo at vi spilte med feil lag, sånn kan det gå. Men man får ikke gjort noe med det, og da er det ikke noe vits i å drøye ved det. Gjort er gjort. Så da gleder jeg meg veldig over Brann, for de sliter mye mer enn oss. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Når LSK, RBK og Tromsø sliter skal jeg glede meg over det, men bryr meg lite om Brann. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nr to skjer ikke, og det vet du Raste. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nr to skjer ikke, og det vet du Raste. Minnes du da Haugesund (da 1.divisjon) slo dere ut av cupen ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nr to skjer ikke, og det vet du Raste. Minnes du da Haugesund (da 1.divisjon) slo dere ut av cupen ? Ja, men de er hverken et 2. div eller et 3. div-lag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 DJ, nå må du kutte og bare innse at Rosenborg ikke er et lag for deg. Rosenborg har jo ikke noen nordmenn på laget og de har heller ikke greid å holde på en trener siden Nils Arne ga seg i 2003 (?). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Vi har ikke nordmenn faktisk. :!: Det har vært litt trøbbel rundt trenere ja, men det skulle endre seg med Hamrén. Forskjellen her er vel at de andre har blitt sparket/vært midlertidig, mens Hamrén gikk til landslaget. Eggen igjen nå er bare midlertidig til vi får inn en ordentlig en, trolig Jönsson. Du trenger ikke være bitter, Raste. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Eller Kristiansand eller noe, som slo dere ut for ikke så lenge siden? Var det i fjor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå