Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler dette er litt 50n/50, enten funker det supert medn han som spillende trener, eller går det rett vest. Tro det kan bli bra Gridheim OG Andresen på midtbanen, Andresen styrer mens grindheim løper som en idiot rundt og gjør alt han sier, neida, Men blir spennende og se de to sammen.

 

Ja, fy det kan bli spennende. Hvem blir egentlig venstre ving tro ? Av Mila, Bojan og Fredheim ? :p

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

OK jeg er kanskje kjerringa mot strømmen, men jeg ville heller sendt Berre avgårde, så må vi gjerne beholde Sørensen. Berre ble kanskje toppscorer for VIF i år, men har fryktelige mange begrensninger i sin spillestil spør du meg. Sørensen derimot har jeg virkelig tro på. Selv om han ikke har hatt sin beste sesong i år, så skyldes det skader og lite spilletid. Han virker imidlertid farlig når han er friskmeldt...

Lenke til kommentar

Neste sesong lag oppstilling:

 

-----Thorvaldsson--D.F Holm----

 

-Mila--Andresen-Grindheim-(ledig)

 

 

-Jepsen--Muri--Whæler-Storbæk-

 

---------------Arason-------------------

 

Johnsen gir seg vel etter sesongen eller hva? Vis han er med neste år å vil jeg ha han inn for Muri!

Lenke til kommentar
Neste sesong lag oppstilling:

 

-----Thorvaldsson--D.F Holm----

 

-Mila--Andresen-Grindheim-(ledig)

 

 

-Jepsen--Muri--Whæler-Storbæk-

 

---------------Arason-------------------

 

Johnsen gir seg vel etter sesongen eller hva? Vis han er med neste år å vil jeg ha han inn for Muri!

 

Da må det bli Berre eller Santos på Høyre vingen da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...