Olum Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Jeg veit ikke helt hva jeg synes om at Andresen skal bli spillende trener. Aller helst skulle jeg sett Aabrekk i en fast trenerposisjon. Andresen kan være god å ha på laget, men som trener...nei. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Jeg veit ikke helt hva jeg synes om at Andresen skal bli spillende trener. Aller helst skulle jeg sett Aabrekk i en fast trenerposisjon. Andresen kan være god å ha på laget, men som trener...nei. Nei, jeg er veldig enig der. Tror dessverre ikke det blir noe suksess med at Andresen blir spillende trener. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Føler dette er litt 50n/50, enten funker det supert medn han som spillende trener, eller går det rett vest. Tro det kan bli bra Gridheim OG Andresen på midtbanen, Andresen styrer mens grindheim løper som en idiot rundt og gjør alt han sier, neida, Men blir spennende og se de to sammen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Føler dette er litt 50n/50, enten funker det supert medn han som spillende trener, eller går det rett vest. Tro det kan bli bra Gridheim OG Andresen på midtbanen, Andresen styrer mens grindheim løper som en idiot rundt og gjør alt han sier, neida, Men blir spennende og se de to sammen. Ja, fy det kan bli spennende. Hvem blir egentlig venstre ving tro ? Av Mila, Bojan og Fredheim ? Endret 2. november 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Fredheim er spiss, og Mila venstre. Bojan kan være sentral! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Fredheim er spiss, og Mila venstre. Bojan kan være sentral! Jeg trodde kanskje at Berre og Thorvaldsson ble spisser jeg da Men Fredheim er bedre en Berre som spiss, men Fredheim er også god på Venstre ving. Endret 2. november 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 OK jeg er kanskje kjerringa mot strømmen, men jeg ville heller sendt Berre avgårde, så må vi gjerne beholde Sørensen. Berre ble kanskje toppscorer for VIF i år, men har fryktelige mange begrensninger i sin spillestil spør du meg. Sørensen derimot har jeg virkelig tro på. Selv om han ikke har hatt sin beste sesong i år, så skyldes det skader og lite spilletid. Han virker imidlertid farlig når han er friskmeldt... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Neste sesong lag oppstilling: -----Thorvaldsson--D.F Holm---- -Mila--Andresen-Grindheim-(ledig) -Jepsen--Muri--Whæler-Storbæk- ---------------Arason------------------- Johnsen gir seg vel etter sesongen eller hva? Vis han er med neste år å vil jeg ha han inn for Muri! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Neste sesong lag oppstilling: -----Thorvaldsson--D.F Holm---- -Mila--Andresen-Grindheim-(ledig) -Jepsen--Muri--Whæler-Storbæk- ---------------Arason------------------- Johnsen gir seg vel etter sesongen eller hva? Vis han er med neste år å vil jeg ha han inn for Muri! Da må det bli Berre eller Santos på Høyre vingen da Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 I dag er det siste kamp da dere, Viking klokka 1800. Den sendes på TV2. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 I dag er det siste kamp da dere, Viking klokka 1800. Den sendes på TV2. Fint, for jeg har tv2 på rommet. Jeg tipper 1-0 til Enga i kveld:) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Blir ikke noe kamp uten Daniel F. Holm med fintene hans Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Jeg tror vi taper jeg.. Viking har for mye å spille for og vi har ingenting egentlig. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Jeg tror vi taper jeg.. Viking har for mye å spille for og vi har ingenting egentlig. Vil avslutte sesongen med stil. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Og der kom selvsagt scoring imot, like før pause. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Og der kom selvsagt scoring imot, like før pause. Mhm, 2 scoringer. Og sjangsen til Berre der skulle han puttet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 2 scoringer? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 2 scoringer? Omg, beklager jeg roter. 1 scoring. *le av meg selv* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Nå er det 2. Grrr, nå har jo ikke Viking noe sølv å spille om uansett, så det er jo nå vi skulle slå tilbake og kapre seieren. Men nei da. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 2-1 i alle fall. Synd vi ikke vinner, tror ikke vi får enda en utligning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå