Olum Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Der er jeg enig med deg. Jeg synes ikke vi skal bue på egne spillere slik bergenserne gjør, men vi må si klart fra til dem hva synes når de ikke gidder å gi 100%. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Synge protestsanger er mye bedre enn piping. Vi bruker rop alla "Vi vil se Start jobbe!" og "BLØ for drakta!" mot slutten av kampene om laget viser dårlig innsats. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Man skal aldri pipe på egne spillere!! Da er det bedre å synge noe som Bola skriver. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Piping er en uting, og det ønsket jeg meg ikke heller. Men roping og hoiing(lyden som kommer ved store sjanser) bør vi klare å få til mot slutten av slike kamper. I det minste et rungende "Kom igjen Enga!" de siste par minuttene, idag var det bare vanlig syning, med litt "rellion" og slike ting. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Enig der, roper ofte mye på slutten når det er sånt slapt spill som det var i dag selv. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 synes ikke singh er oppskrytt. god fysikk, teknikk og ballkontroll, mister ikke ballen med mindre han prøver å finte. noen dårlige kamper i starten, men ikke forferdelig. fellah og moa derimot.. man kan si at moa har gode avslutninger, men herregud så mange dårlige også. ja, han har scoret 5 mål hittil, men det holder ikke hvis man ser på hvilke sjanser han har hatt. fellah er bare alle kommentatorers helt, og er litt for arrogant på banen til tider. god teknikk, godt blikk osv. men mister ballen altfor mye og blir litt pinglete deffensivt. satser på å lars iver utover i kampen på søndag. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Håper Strand får teste seg snart, han storspilte jo i Tromsø, vi må få han inn hos oss også. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Savner skuddfoten til Bojan, jeg! Og jeg synes ikke Fellah, Moa eller Singh er oppskrytt, de er bare unge og urutinerte! Vi ser konturene av et pokker så godt lag, og da kan vi tilgi et par-tre kamper under pari Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Bojan soner straff for rødt kort, men er vel klar til neste tror jeg.. Håper det går greit i dag Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hei, la oss spille ræva fotball? OKEI! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg griner om vi ikke vinner denne kampen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det var det jeg sa før Hønefoss-kampen. 14 lange minutter igjen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Herlig med comeback fra Lars Iver, en fyr jeg virkelig liker. Håper han får en fin sesong i år. Håper også Sæternes spiller fra start i neste kamp, og Moa blir benket. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Dumt han ikke fikk skutt et a-lags spark, og ikke ett jenter 10 spark Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Moa må øve mer avslutninger Deilig med seier, særlig over XXX. Det nytes at man tar tre poeng og spilte VELDIG bra i deler av førsteomgang.. Tror 2.omgang hadde sett bedre ut for oss hadde det ikke vært for scoringen i det 46. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Vi var klart bedre enn XXX i dag. Fortjent seier. Synd deres mål kom etter ett feilaktig idømt frispark men men. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Leser at Bengt sliter på benken. Regner med at han forsvinner ganske kjapt hvis det ikke blir mer spilletid :/ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 VIF-helten har det tungt på benken Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Skjønner igrunn ikke helt hva dere sutrer etter, med å kalle Kongsvinger XXX? Etter det bittelille jeg har fått med meg, rykket dere ned fordi dere ble fratatt poeng i en kamp dere vant over dem, fordi dere hadde benyttet en spiller ulovlig? Er jo deres egen feil, lite å skylde på dem for? Eller har jeg gått glipp av noe viktig her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå