Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Piping er en uting, og det ønsket jeg meg ikke heller. Men roping og hoiing(lyden som kommer ved store sjanser) bør vi klare å få til mot slutten av slike kamper. I det minste et rungende "Kom igjen Enga!" de siste par minuttene, idag var det bare vanlig syning, med litt "rellion" og slike ting.

Lenke til kommentar

synes ikke singh er oppskrytt. god fysikk, teknikk og ballkontroll, mister ikke ballen med mindre han prøver å finte. noen dårlige kamper i starten, men ikke forferdelig.

 

fellah og moa derimot.. man kan si at moa har gode avslutninger, men herregud så mange dårlige også. ja, han har scoret 5 mål hittil, men det holder ikke hvis man ser på hvilke sjanser han har hatt.

 

fellah er bare alle kommentatorers helt, og er litt for arrogant på banen til tider. god teknikk, godt blikk osv. men mister ballen altfor mye og blir litt pinglete deffensivt. satser på å lars iver utover i kampen på søndag.

Lenke til kommentar

Skjønner igrunn ikke helt hva dere sutrer etter, med å kalle Kongsvinger XXX? Etter det bittelille jeg har fått med meg, rykket dere ned fordi dere ble fratatt poeng i en kamp dere vant over dem, fordi dere hadde benyttet en spiller ulovlig? Er jo deres egen feil, lite å skylde på dem for?

 

Eller har jeg gått glipp av noe viktig her? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...