Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Singh er oppskrytt, helt utrolig at han får spille. Så har vi også Moa, svært lite effektiv foran mål. Fellah må komme seg på et stabilt nivå.

 

Shelton bør forøvrig benkes, rask spiller, men får aldri brukt den pga han har invalid teknikk.

Lenke til kommentar

Ingen vilje til noen ting, hverken på banen eller tribunen, skammelig. Det er noe feil med oppladningen til kampen idag, virker ikke som om spillerne har lyst til å vinne.

 

Singh oppskrytt? Fellah genial? Helt feil. Fellah får all mediedekningen hele tiden, men er veldig opp og ned, Singh har hatt en litt dårlig start på sesongen, men slik som han spilte i fjor fortjener han helt klart en plass på Vålerengas midtbane.

 

Hvorfor skulle Vålerengas unggutter være så mye dårligere enn unggutta i andre klubber. Brorparten av ungutta på laget i dag vant JET-cup og var de beste i sin aldersklasse i Norge for et par tre år siden. Siden det har de fått masser av spilletid i Vålerenga. De holder helt klart nivået.

Lenke til kommentar

Jeg fatter virkelig ikke at jeg gidder å bruke så mye tid, penger og energi på den dritten her. Det er ikke tempo eller plan i spillet i det hele tatt. Halvparten av pasningene er støttepasninger bakover og avslutningene er horrible. Vinnervilje finnes ikke i vokabularet til gutta. Når vi ikke klarer å ta med oss tre poeng hjemme mot Tippeligaens dårligste lag, kan vi bare glemme å kalle oss et storlag. Jeg tipper vi ender på et sted mellom 10. og 16. plass.

 

Maefteda, jeg skjønner ikke helt hva du mener med at det ikke er vilje på tribunen. Ja, vi har vært dårlige i år, men syngingen i dag synes jeg faktisk var helt grei. Med tanke på at det er midtukekamp mot et drittlag, vi spiller ræva og bare 10.000 på tribunen, var stemningen nokså god. Jeg sto i 228, litt høyere opp en jeg vanligvis pleier, og der var det ikke mange rundt meg som ikke sang. Hvor sto du?

Lenke til kommentar

102, er det i Vestbredden rett ved siden av det stygge Rimi-banneret?

Det er Vestbredden ja, men er på siden mot Gaza. Så det er litt kjipt for vi kommer liksom midt i mellom syningen fra sangfeltet på Bredden og Gaza. Derfor blir det fort litt stille der, men vi er noen som stemmer i når vi hører sang fra enten det feltet eller Gaza.

Det er sesongkort plassen min, så håper det er flere og flere som kommer til å stemme i utover sesongen.

Lenke til kommentar
Maefteda, jeg skjønner ikke helt hva du mener med at det ikke er vilje på tribunen. Ja, vi har vært dårlige i år, men syngingen i dag synes jeg faktisk var helt grei. Med tanke på at det er midtukekamp mot et drittlag, vi spiller ræva og bare 10.000 på tribunen, var stemningen nokså god. Jeg sto i 228, litt høyere opp en jeg vanligvis pleier, og der var det ikke mange rundt meg som ikke sang. Hvor sto du?

 

Stort sett har jeg vært fornøyd med syngingen denne sesongen, men syntes det var litt for lite misnøye på tribunen idag. Virket ikke som folk brydde seg noe særlig. Sto i 229 og nivået var egentlig ok sangmessig, men jeg savner litt engasjement.

 

Kjipt at Bojan er ute mot xxx også, hva med Lars Iver? Kanskje på tide å få han innpå for Fellah/Singh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...