osse-mon waits for alice Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 På ullevål rekker man både et dobesøk og et kioskbesøk under pausen. Da får man OGSÅ med se g historien om vål'enga! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Samme hvordan du opplever det på Ullevaal, Haakon, så er fakta det at de som jobber i kiosken der er mer enn 15 år. Det er faktisk voksne folk de som jobber der. Og jeg har tilgode å stå lenge i kø der. Det har IKKE jeg tilgode. Tar like lang tid der som på Marienlyst. Det er det jeg selv har opplevd. På ullevål rekker man både et dobesøk og et kioskbesøk under pausen. Da får man OGSÅ med se g historien om vål'enga! Jeg har aldri rukket å ta en pølse og i tillegg pisse i en puase på Ullevaal noen gang. Endret 3. mai 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Pga. poengtapet mellom TIL og RBK, er ikke nederlaget mot SIF så ikke likevel. Henger fortsatt brukbart med i toppen, og de neste kampene er på papiret ganske enkle trepoengere. Jeg tenker også at de neste kampene bør være enkle trepoengere, men fotball er fotball, og ingenting er enkelt. Tror vi må være skjerpa, og fem poeng etter er greit, så langt(kort)i sesongen. Endret 4. mai 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 På ullevål rekker man både et dobesøk og et kioskbesøk under pausen. Da får man OGSÅ med se g historien om vål'enga! Jeg har aldri rukket å ta en pølse og i tillegg pisse i en puase på Ullevaal noen gang. Du verden! Mulig det er anderledes på bortetribunene, men jeg synes man har god tid i pausen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som skal på kamp i morgen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Selvfølgelig skal jeg komme meg på kampen. Tror på 3 poeng, men lavt tilskuertall. Jeg tipper rekordlavt tilskuertall faktisk. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hønefoss burde jo være en attraksjon for enhver, garantert 3-poenger. Kombinert med sol, selvsagt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Ifølge yr.no vil det være opphold under kampen, men kommer inn noen byger i 21-tida. Får håpe det holder seg da Endret 4. mai 2010 av Olum Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 I morgen blir det middag på Pasta Basta i Bogstadveien før 3 poeng skal sankes på Ullevaal Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Oh, yes! Det bør bli tre finfine poeng Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det blir 3 poeng. Tipper 4-1. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ser aftenposten tipper 3-0 i dag. Jeg håper gutta ikke tar lett på denne kampen, og at de pusher på, til tross for at hønseflokken scorer 1 mål! Håper på ny målfest! Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hadde vært moro om HBK hadde grusa dere Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Klanen er 19 år i dag btw Hurra for oss! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer med dagen kjære brødre og søstre i Klanen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=RJDVpX3XIDc&NR=1 Fantastisk film, tenk om vi kunne opplevd det samme i år eller om et par år? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 En bedre film finnes ikke! Men tror det er litt tidlig å regne med gull til Enga i år, men håper gjør man hvert år. Bare vi får beholde unggutta... Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 God kamp gutta hønefoss hjemme SKAL være 3 poeng om vi skal nå ambisjonene om topp 4. antakeligvis den enkleste kampen i serien. 3-0 ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå