Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Hvordan har stemmninga vært på de andre kampene denne sesongen. De siste 3-4 åra har jeg vært på hver kamp, men har bitt færre og færre av dem. Syntes at stemmninga generelt på Ullevål var blitt dårligere den siste tiden, men bra hvis det bedrer seg. Husker at på de første kampene jeg var på så var det som jeg syntes var Vålerenga var Klanen og måten de var på kamper.

04 og 05 var det ordentlig stemning noe jeg savner, delvis også 06. Nå er det egentlig bånn i bøtta med lavt tilskuertall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kan like gjerne satse på nedrykk i år også, jeg er faen meg lei å se at vi taper mot sånne lag her hele tiden.

Nå bagatelliserer du Godset noe enormt! De er villt god på eget gress, hadde kampen vært på Ullevaal så kunne jeg sagt meg enig, men å ta poeng mot Godset borte er vanskelig!

Lenke til kommentar

Vi kan like gjerne satse på nedrykk i år også, jeg er faen meg lei å se at vi taper mot sånne lag her hele tiden.

Nå bagatelliserer du Godset noe enormt! De er villt god på eget gress, hadde kampen vært på Ullevaal så kunne jeg sagt meg enig, men å ta poeng mot Godset borte er vanskelig!

Skal ikke være noe vanskelig når vi skal prøve å hevde oss i toppen.

Lenke til kommentar

Nå bagatelliserer du Godset noe enormt! De er villt god på egen plast, hadde kampen vært på Ullevaal så kunne jeg sagt meg enig, men å ta poeng mot Godset borte er vanskelig!

FIFY

 

Men ja, var dårlig innsats i dag. Burde ha puttet.

 

Og fy faen som jeg hater Marinlyst. Sto i over 20min i kø for en pølse, det var jo ikke rart når det var kun 2 av 4 som gadd i gjøre noe i kiosken og de var typ max 13år...

Alle måtte følge med på sin egen klokke for stadio uret er jo ikke synlig for noen, hvert fall ikke for oss som står i "klokkesvingen" for den er jo så lav.

Man hører jo heller ikke noe fra lydanlegget der når steakeren skal gi beskjed om ett eller annet.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

..

FIFY

Og fy faen som jeg hater Marinlyst. Sto i over 20min i kø for en pølse, det var jo ikke rart når det var kun 2 av 4 som gadd i gjøre noe i kiosken og de var typ max 13år...

Akkurat det samme jeg opplever på Ullevaal hvert eneste år, det! Bortsett fra at dem der kanskje er 15. Og det er det samme enten det er på VG eller Bendit (bortekamper for Godset eller landslagskamper).

 

Er breddeidrettslag som står og selger der, og inntektene går til dem. Derfor er de litt unge de som står der. Du støtter en god sak.

 

Skal ikke si stort annet om kampen enn at det var vanvittig deilig med NOK en hjemmeseier på Marienlyst. Veit ikke helt hvem som hadde det verst etter kampen, jeg, Martin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...