Teipball Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvordan har stemmninga vært på de andre kampene denne sesongen. De siste 3-4 åra har jeg vært på hver kamp, men har bitt færre og færre av dem. Syntes at stemmninga generelt på Ullevål var blitt dårligere den siste tiden, men bra hvis det bedrer seg. Husker at på de første kampene jeg var på så var det som jeg syntes var Vålerenga var Klanen og måten de var på kamper. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Godset, Hønefoss og Vinger i de neste kampene.. Bør være 9p. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvis vi gjør et eller annet mongo mot Hønefoss og taper, da griner jeg Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som skal til drammen på lørdag? Tenk å tilbringe bursdagen sin i drammen, burde ikke vært lov. Men spiller vi der må jeg jo stille opp. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal til Drammen, men det bør bli en spennende kamp! Våre ungutter mot deres ungutter Uansett bør det bli 9 poeng mot Godset, Hønefoss og XXX! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg hadde planer om å dra på de to neste bortekampene, men nå virker det som lommeboka sier nei Uansett, de tre neste kampene skal være 7 og bør være 9 poeng. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Første runde i cup'en: 13. mai 2010 Oppsal - Vålerenga Kanskje jeg skal traske bort til banen, jeg bor rett ved.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg tenker jeg skal komme meg på den kampen. Det er noe sjarmerende med de første rundene i cupen. Noen som har billettinfo? Eller er det fri inngang på Trasop? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Bor også rett ved. Tar kanskje turen selv. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Eller er det fri inngang på Trasop? Tvilsomt om Oppsal vil gå glipp av de billettinntektene... 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Men det koster vel ikke de store pengene? Max en hundrings vel? Edit: Ekstremt kult med to kamper mot store internasjonale lag i år Endret 28. april 2010 av Olum Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg er usikker på hvor kampen spilles, men i følge noblad.no (http://www.noblad.no/sport/oppsal-moter-vif-1.5211468) spilles kampen på kunstgressbanen på Trasop, rett ved oppsal arena. Det er jo ingen tribuner der, ei heller et inngangssystem! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Vel, noe burde de finne på når det gjelder adgangskontroll og billetter for her kan det komme seriøst mange klansfolk og andre enga-supportere. Er jo bare en kort sykkeltur/gåtur/T-banetur for de aller fleste av klanens 13000 medlemmer... 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ja, dette er ikke en publikumsbane. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Sto en reportasje om det i Aften, Oppsal snakker om å leie inn midlertidige tribuner, rigge flere kiosker osv. De håpet på å få inn i hvert fall i 100 000 kr, så vil anta de de vil kreve billettinntekter. Når vår klubb hadde cup-kamper (også mot store lag, både Lyn, Odd og Stabæk har vært på besøk) var det aldri over 100 kr for voksne tror jeg og dette var NFF med på å bestemme, hvis ikke jeg husker feil. Barn varierte så vidt jeg kan huske, noen ganger 50 kr, noen ganger gratis. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Edit: Ekstremt kult med to kamper mot store internasjonale lag i år Hvem er de andre enn Liverpool, som det er stor fare for at avlyses? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Edit: Ekstremt kult med to kamper mot store internasjonale lag i år Hvem er de andre enn Liverpool, som det er stor fare for at avlyses? Lørdag 26. juni kl. 19.00 tar Vålerenga i mot det russiske storlaget Spartak Moskva på Bislett stadion. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Tilbake til lekegrinda Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Crap med regn i dag. Klokkesvingen på Marinlyst aka Norges dårligste sving har ikke tak over seg Der skal jeg stå i dag. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Tror det blir fart på den banen i dag hvis det regner like mye der som i Oslo Kampen kan vippe begge veier, de er dessverre seige hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå