Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Demidov hadde vært fin å ha på laget, men det er rimelig tvilsomt at han kommer hit. Som han sier selv:

– Men det er kun RBK som gjelder i Norge.

 

Han er en løk uten like :p

Alt for store ambisjoner, så god er han ikke.

Men men, han får velge selv om han vil bli benkesliter eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig å se at dere ikke er like grådige som Lyn. Ser virkelig frem til denne kampen, tror det kan bli bra trøkk på tribunen. At Klanen er Norges beste supporterklubb er det i mine øyne ingen tvil om, dere skaper et vanvittig trøkk som det blir spennende å se om vi klarer å utlikne.

 

Ser i alle fall frem til en folkefest i Oslos gater! :D

 

Edit: Grådige passer igrunn bedre enn gjerrige. Lyn hadde jo ikke akkurat noen penger å være gjerrige med :p

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar

Jeg skrev i denne tråden, ganske tidlig også, at jeg IKKE hadde trua på Martin som spillende manager. Jeg kritiserte ham også som spiller, og mente han hadde mistet det han en gang hadde i Brann (og i og for seg på landslaget)!

 

Jeg sa også at jeg hadde troen på fotballhodet hans, han har vært, og er, en glimrende fotballkjenner/analytiker. Personlig er jeg glad for at ting stemmer for Martin :D

 

Det er gøy å se enga igjen!

Lenke til kommentar

Morro at alle som ville kaste Andresen på hue og ræva ut av Enga for noen måneder siden nå hyller han som en Gud.

 

Siden vi var kritiske til mannen da han gjorde en dårlig jobb skal vi ikke få lov til å hylle han nå som han gjør en god jobb?

 

Selvfølgelig skal dere få lov til det, men husk at hadde det vært opp til dere ville han aldri vært Enga's manager den dag i dag. Jeg liker også Martin Andresen, men har aldri tatt diskusjonen om han er den rette, da jeg ikke har noen særlig interesse av Enga. Jeg unner han og Enga alt godt, og hadde det vært opp til meg hadde Enga vunnet Tippeligaen hvert år, og Rosenborg vært degradert ut av alt som heter norsk toppfotball. Den gleden og de Scener vi var vitne til i 2005 gav meg frysninger.

Lenke til kommentar

Da tror jeg nok vi er mer enige. Jeg var en av de som skrek høyest om Martins hode på et fat for et års tid siden. Og det med rette. Han gjorde en elendig jobb, hadde ikke peiling på hva han drev med og hadde altfor mange baller i lufta samtidig. Nå som han kun er trener, ser vi at han kan være flink når han vil. Jeg gleder meg til Martins stil sitter skikkelig og vi spiller mot topplagene slik vi gjorde i går.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid sagt at Martin Andresen burde få sitte.

 

Selvom jeg ikke var så fan av at han både var spiller, kaptein og trener. Derfor synes jeg at det var bra han ga fra seg kapteinsbindet. Og tilslutt la han opp som spiller. Og man ser jo allerede nå forbedringer, det gjorde man jo også i fjor. Og jeg gleder meg virkelig over denne seieren. Det er akkurat slike ting man nesten får lyst til å felle en tåre over, for i går var det så vakkert, så vakkert å se Vålerenga spille.

 

Ære være.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Bojan sitt mål var det klasse av. Han var upresset, men likevel en god prestasjon. Også fett at Doffen putter to. Jeg elsker måten han feirer med Klanen på rett etter kampen. Synd at Luton sin lobb ikke gikk inn. Jeg tror det var flere enn meg som så den inne og ikke skjønte noen ting da ballen fikk en rar sprett. Moa har vel scoret 5 mål hittil. Noen som har en link til toppscorerlista i Tippeligaen i år? VG sin funker ikke. Når jeg trykker på linken "Toppscorer'n" kommer jeg bare inn på VG Live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...