Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

satt på fjellet og fulgte med i dag. fra tv-skjermen virka det som klanen holdt kjeft i 90 minutter, mens rbk-fansen gjorde lyd fra seg et par ganger. kan ha noe med mikrofonene til tv2 gjøre, men hvordan var egentlig stemninga på stadion? var jo tross alt 17 200 der.

Lenke til kommentar

En liten synspunkt på kampen i dag...

 

Vi har en langt bedre 1.omgang i dag og vi viser i allefall litt vilje i noen av angrepene. Dessverre så blir det litt for mye stillestående hos noen.

 

Shelton syns jeg er god i 1 omgang og deretter så blir han usynlig, muligens lånte han Harry Potter sin usynlighetskappe, ikke vet jeg, men han ble i allefall helt borte i 2.omgang. Problemet tror jeg er at han blir fort sliten pga hans musklatur som er litt annerledes enn andre fotballspillere på laget hans. Er heller ikke noe god når han skal utfordre innenfor 16 meteren, blir altfor lite kreativt da og samtidig så har han ikke verdens beste innleggsfot.

 

Når vi kommer til unggutta, Singh, Fellah f.eks så blir det altfor mye urutinert. Fellah er god på små flater og er en magiker på det feltet, har også en utrolig balanse. I dag har han en dårlig dag på jobben, alle cornerne hans gikk til helvette.

Singh mener jeg ikke hjelper Hæstad godt nok på midten og gjør mye feil. Roter bort ball, plasserer seg feil og ikke er like mye med som i fjor. Dog, de er noen utrolige talenter og begge to har en stor framtid for Vålerenga tror jeg...

 

Freddy sier jeg ikke noe om da jeg tror de fleste vet det.

 

 

Jeg syns heller ikke at den formasjonen vi spiller nå er noe flott å se på angrepsmessig, Moa blir altfor alene på topp og det blir for tøft for han å være oppe der alene.

 

Til slutt vil jeg spørre folk om, hvor faen er Lars Iver Strand? Fyren har jo vært faktisk god i vinter og scoret mål på treningskampene osv og så blir han utelatt fra troppen? SKADE?

Endret av Raste
Lenke til kommentar

For ei matte på Ullevål, hvorfor er den så sykt dårlig? Dette er jo nasjonalarenaen vår...

 

De som har ansvar for gressmatta hadde klart å sende oss feil type gress. Det er derfor den var så dårlig i dag. Gresset blir fikset til neste kamp.

 

satt på fjellet og fulgte med i dag. fra tv-skjermen virka det som klanen holdt kjeft i 90 minutter, mens rbk-fansen gjorde lyd fra seg et par ganger. kan ha noe med mikrofonene til tv2 gjøre, men hvordan var egentlig stemninga på stadion? var jo tross alt 17 200 der.

 

Mikrofonene til TV2 står alltid foran bortefansen på Ullevaal. Stemninga var grei nok den. Vi har hatt mye bedre, men noen av toppene i dag var meget bra. Det var så fullt i 228 at det til tider var umulig å hoppe eller ha henda i været.

 

Shelton syns jeg er god i 1 omgang og deretter så blir han usynlig, muligens lånte han Harry Potter sin usynlighetskappe, ikke vet jeg, men han ble i allefall helt borte i 2.omgang. Problemet tror jeg er at han blir fort sliten pga hans musklatur som er litt annerledes enn andre fotballspillere på laget hans. Er heller ikke noe god når han skal utfordre innenfor 16 meteren, blir altfor lite kreativt da og samtidig så har han ikke verdens beste innleggsfot.

 

Luton hadde sikkert fått til mer i 2. omgang om ikke alt spillet hadde holdt seg på venstrekanten. Freddy, Fellah og Moa prøvde å legge innlegg der mange ganger, men fucka det opp hver eneste gang. Jeg fatter ikke hvorfor de ikke klarer å legge innleggene litt høyere slik at de ikke alltid lander i beina på første forsvarsspilleren til RBK.

Lenke til kommentar

Mikkinga på Ullevål er steingal på TV ofte. I fjor sang vi jo ut Klanen lett, etter hva jeg hørte fra folk som så kampen på TV. Vi hørte jo Klanen mens vi selv sang for fullt, de var vel ca 10 000 flere enn oss :!:

Hahah, om du er dønn seriøs nå anbefaler jeg deg til å gå på hørsel-test. Er det en ting Klanen ikke blir så er det å bli synget ut på hjemmearenaen vår. Tror nok de fleste her tar ditt innlegg som en klype salt :)

 

tror du misforsto innlegget hans der, raste. det han sier er at på tv hørtes det ut som om klanen ble sunget ut, men på stadion hørte ikke start-fansen seg selv enn gang. med andre ord, mikkinga til tv2 er helt på trynet.

Lenke til kommentar

Mikkinga på Ullevål er steingal på TV ofte. I fjor sang vi jo ut Klanen lett, etter hva jeg hørte fra folk som så kampen på TV. Vi hørte jo Klanen mens vi selv sang for fullt, de var vel ca 10 000 flere enn oss :!:

Hahah, om du er dønn seriøs nå anbefaler jeg deg til å gå på hørsel-test. Er det en ting Klanen ikke blir så er det å bli synget ut på hjemmearenaen vår. Tror nok de fleste her tar ditt innlegg som en klype salt :)

 

tror du misforsto innlegget hans der, raste. det han sier er at på tv hørtes det ut som om klanen ble sunget ut, men på stadion hørte ikke start-fansen seg selv enn gang. med andre ord, mikkinga til tv2 er helt på trynet.

Aah, beklager for det :)

 

Takk Schjellin :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...