Anonym234 Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Neida, bare inne i hodet mitt... Han kan ikke gå til Brann! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 F. Holm hadde virkelig ikke kledd Branndrakta. Jarstein hadde kledd VIF-drakta. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 F. Holm hadde virkelig ikke kledd Branndrakta. Jarstein hadde kledd VIF-drakta. Enig så enig. Jeg vil/må ha F. Holm i Enga. Enten så går jeg på døra :S Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 VIF har jo kjøpt en fra Skeid (husker ikke hva han heter) som har spilt med Daniel i Skeid, og de begge gleder seg til neste sesong da de skal spille sammen. Det sa de i alle fall for noen mnder siden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Moa er det han heter, eller blir kalt. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Hvis Fredheim Holm går til Brann blir vel han like upopulær i bydelsklubben som hirden var for 60 år siden... Ellers synes jeg det en eliteserieklubb må ut med for å få Holms signatur er ågerpris. Ryet står ikke i stil til ferdighetene. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Jarstein hadde kledd VIF-drakta. Tja jeg vet ikke... Synes Jarstein er fryktelig oppskrytt egentlig. Men kan jo hende han kler VIF-drakta da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Ja, enig at Jarstein er en del oppskrytt. Samme med ANdresen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Hva er vitsen. Martin Andresen har jo ikke kontrakt med Brann lengre.. Hvorfor skal F. Hom og han bytte da. Når Enga kan hente Andresen uansett? Eller er F. Holm en helt annen sak ? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Vif er vel ute etter Andresen og huseklepp, og da vil brann ha Daniel, sies det. hvertfall alle avisene vinklet det slik, at brann skulle hvertfall ikke selge til vif om de ikke fikk noe tilbake. Tviler sterkt på at det er tilfelle, Daniel er en god spiller, så er ikke rart at klubber vil ha han Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Vif er vel ute etter Andresen og huseklepp, og da vil brann ha Daniel, sies det. hvertfall alle avisene vinklet det slik, at brann skulle hvertfall ikke selge til vif om de ikke fikk noe tilbake.Tviler sterkt på at det er tilfelle, Daniel er en god spiller, så er ikke rart at klubber vil ha han Men, Andresen har jo ikke kontrakt. Men kan hende Huseklepp har det ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Martin Andresen klar for VIF' http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182770 Endret 2. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Står ikke noe på VIF sine sider enda, så får vente å se. Gjør meg ikke noe at han kommer, selv om jeg ikke liker han, han er for slesk. Håper bare ikke Daniel går til Brann!! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Står ikke noe på VIF sine sider enda, så får vente å se. Gjør meg ikke noe at han kommer, selv om jeg ikke liker han, han er for slesk. Håper bare ikke Daniel går til Brann!! Gjør heller ikke meg noe så lenge Daniel ikke går til Brann Edit: Da har også Enga bestemt seg for og bruke opsjonen på Bojan http://www.vif-fotball.no/article1421099.ece Endret 2. november 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 http://www.vif-fotball.no/article1421099.ece Når overgansvinduet åpner igjen ønsker jeg! Inn: Martin Andresen ( Klar uansett sier vi), Huseklepp, Bojan Zacjic ( Kjøpt opp fra lån i dag), Nannskog ( ) Ut: Sørensen (selv om jeg ønsker at han skal bli, men han har nok nådd bånnen av karrieren) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 http://www.vif-fotball.no/article1421099.ece Når overgansvinduet åpner igjen ønsker jeg! Inn: Martin Andresen ( Klar uansett sier vi), Huseklepp, Bojan Zacjic ( Kjøpt opp fra lån i dag), Nannskog ( ) Ut: Sørensen (selv om jeg ønsker at han skal bli, men han har nok nådd bånnen av karrieren) Ja, enig der Sørensen må nok ut. Jeg har egentlig aldri likt han som spiller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Han var god i 2005-2006 sesongen, men 2007 har han spilt lite og har ikke overbevist. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Han var god i 2005-2006 sesongen, men 2007 har han spilt lite og har ikke overbevist. Kan hende han var god i 2005-2007 sesongen, men jeg liker han fortsatt ikke Edit: Men det skal ikke bety noe så lenge han gjør jobben sin ^^ Endret 2. november 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Nei, det er sant! Det er en del gode fotballspillere som ikke jeg liker heller Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 F. Holm blir i alle fall ikke med mot Viking. Linky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå