Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns vi spilte en god kamp på lørdag.

Var litt rufsete bak, ellers greit.

Syns Berre gjorde en god jobb på vingen.

 

Resultatet var helt fair i forhold til kampen. Må si at det er jo bare å ta med seg poeng fra hallen.

 

Men den hallen irriterer meg! Satan så varmt og dårlig luft det skal være der inne.

Sto i skjorte med drakt over å svettet. Ble så tung i hodet av det.

Lenke til kommentar

Jeg satser på oppimot 20.000 selv om det er ferie. Er 10.000 solgte billetter alt. Jeg er ikke sikker på om det faktisk er mye eller lite :p

 

10 000 er nok mindre enn det kanskje virker som. det er inkludert alle sesongkortinnehaverne, og det er godt mulig mange av dem skal bort i ferien. vet ikke om de foreløpig solgte også er inkludert sponsorbilletter?? i så fall er det jo mange av de som ikke blir brukt, siden de havner i henda på folk som er uinterresserte.

 

satster allikevel på opmot 17-18 000 på søndag, og hvis gutta leverer på banen så blir det stor interesse framover ;)

Lenke til kommentar

faen ass, etter vi la om til 4-4-2 forsvant alt offensivt. skjønner ikke hvorfor martin gjorde dette, og at han ikke gjorde flere bytter mot slutten. ingen av gutta ville noe idag, så ut som de bare gleda seg til å komme hjem etter kamp. forventer en god forklaring av martin etter kampen

Lenke til kommentar

Nettopp kommet hjem fra kamp og er helt ødelagt i ryggen. 90 min med ståing greier ikke ryggen min merker jeg, helt jævlig. Uansett en drittkamp og hvor faen er Lars Iver? Vedder på at han hadde ytet 10x mere enn noen av de guttene utpå der i dag. Shelton tapte seg enormt i 2.omg og Singh har hatt en forferdelig åpning av sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...