Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper de bytter litt på hvem som spiller etter hva de viser på trening osv.

 

btw så vant jeg 0-8 borte mot Stabæk i tippeligaen i Fifa i går, regner med at laget følger mitt eksempel å drar i land en overlegen seier på lørdag :p

 

Mange herifra som skal på kampen?

Jeg skal egentlig i bursdag, kjip timing for han som feirer, med tanke på at han og jeg og de fleste som skulle ha kommet er fra Bærum. Så blir en del som skal på kamp i stede.

Lenke til kommentar

bojan kommer til å få en del spilletid etterhvert, mange innhopp på midten og reserve for skader. han er jo også aktuell på kant hvis berre og shelton ikke leverer. bengt er en joker som sikkert kommer inn omtrent hver kamp.. lars iver må bare levere på trening og virkelig ta sjansen når han først får den. er også spent på hvor mye vi kommer til å bruke madsen..

Lenke til kommentar

Vålerengas lag: 1 Lars Hirschfeld - 6 Freddy dos Santos, 4 André Muri, 24 Stefan Strandberg, 3 Andreas Nordvik - 17 Mohammed Fellah, 23 Kristofer Hæstad (kpt.), 28 Harmeet Singh - 11 Morten Berre, 25 Mohammed Abdellaoue, 21 Luton Shelton

 

Benken: 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 13 Håvard Nielsen, 14 Bengt Sæternes, 20 Mostafa Abdellaoue, 22 Birger Madsen, 26 Bojan Zajic, 31 Kristian Brix

 

 

WTF? Ingen Strand jo!

Lenke til kommentar

Fatter ikke at VIF har så grådig flaks hver gang jeg ser de spille.

Stabæk kjører kampen fra A-B, og VIF ligger bare og forsvarer seg, og scorer et ufortjent møkkamål. Føler dette skjer hver gang jeg ser VIF.

Vel, kampen har vært jevnspilt. Stabæk har hatt et par flere sjanser, men ingen veldig store. Føler dette er et ålreit resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...