Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig med serier i dag!

Hadde trodd Viking skulle være farligere foran mål enn hva de var.

90% av skuddene deres gikk jo over.

 

Jeg står på bredden, i år litt ut på siden.

Det er litt kjipt, virker som om det er litt slapt på syngingen, hvert fall i dag.

Jeg prøvde å dra igang flere ganger, men var stort sett bare de jeg sto med + ett par til som ble med.

 

Bredden sang ikke akkurat mye. De fleste sangerne derfra står i 228 i år. Når vi dro igang "Vi er Gaza", tok det litt tid før vi hørte "Vi er Bredden", men dere kom dere etterhvert.

 

Mye koster hjemmedrakten på sjappa?

 

700 gryn :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er UE, men de som sto til venstre for kameraet i Bend It, sang og hoppet mye. Unge er de også.

 

Edit: Noen som har bilder av tifoen i går? Og det lange banneret som ble dratt fram mot slutten av kampen, hva sto det på det?

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er UE, men de som sto til venstre for kameraet i Bend It, sang og hoppet mye. Unge er de også.

 

Edit: Noen som har bilder av tifoen i går? Og det lange banneret som ble dratt fram mot slutten av kampen, hva sto det på det?

Var det "vi får stå av Vålerenga"? Stabæk hadde jo noe lignende i '08 om jeg ikke husker helt feil(var vel under EuroStand-markeringen, aner ikke om det har samme betydning her)

Her er det iallefall:

loleness.jpg

Endret av Highfivex
Lenke til kommentar

Er det mini-klanen du refererer til tilfeldigvis? Nå har jeg liten kjennskap til Ullevål, men mener å huske at de sto på øvre deler av Gaza. Har vel vært nede i noen år nå, men hørte rykter om at de skulle være tilbake i år

 

Nei, jeg prater ikke om Mini-Klanen :p Jeg tenker på de som sto hele nederst i felt 228. De hoppet og sang litt mer en resten av feltet. Jeg vil tippe alderen deres lå på 18-25.

Lenke til kommentar

2012, da har vi egen stadion på Valle uansett ;) Nå skal vi riktignok ha kunstgress der også hvis alt går etter planen, så man må gjerne diskutere seg grønn og blå om dette er en fordel eller ulempe... For oss som ikke er avhengig av en Steffen Iversen som brekker beina bare han lukter plastikkgress så er det vel neppe noen krise :)

Lenke til kommentar

MrEspen, jeg tror nok ikke den nye stadion vil stå ferdig før tidligst 2013. De holder fremdeles på med reguleringsplanene. Håper virkelig ikke vi skal ha kunstgress der, skjønner ikke helt poenget med kunstgress så langt sør. Heldigvis kan det hende at kunstgress er like bra, eller kanskje bedre enn det beste naturgresset innen den tid.

Lenke til kommentar

Planen for stadion er at den skal være ferdig seinest til vårt 100års jubileum... Om det skjer eller ikke er jo heller usikkert, men da blir det isåfall kun 1 år med kunstgress på Ullevål før man får det samme på egen stadion, og poenget med kunstgress har ingenting med at det er langt sør å gjøre, det har med å gjøre at arenaen kan brukes til andre ting enn fotball for å kunne overleve økonomisk (konserter, messer etc.). I tillegg er det meningen at det skal være en arena for veldig mange lokale fotballag (og kanskje også andre idretter), noe som tilsier vesentlig mer slitasje enn Ullevål som det per nå er bare vi og landslaget som benytter oss av...

Endret av MrEspen
Lenke til kommentar

Planen for stadion er at den skal være ferdig seinest til vårt 100års jubileum... Om det skjer eller ikke er jo heller usikkert, men da blir det isåfall kun 1 år med kunstgress på Ullevål før man får det samme på egen stadion, og poenget med kunstgress har ingenting med at det er langt sør å gjøre, det har med å gjøre at arenaen kan brukes til andre ting enn fotball for å kunne overleve økonomisk (konserter, messer etc.). I tillegg er det meningen at det skal være en arena for veldig mange lokale fotballag (og kanskje også andre idretter), noe som tilsier vesentlig mer slitasje enn Ullevål som det per nå er bare vi og landslaget som benytter oss av...

 

whaat?? aah, har alltid trodd vi skulle ha naturgress på valle. er STOR motstander av kunstgress og synes det ødelegger fotballen. ekte fotball skal spilles på ekte gress, humpete eller ikke! stor nedtur å lese det her :'(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...