Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tipper 2-0 i dag. det blir nok gjevnt, men det kommer til å bli kjempestemning med klanen og med en revansjesugen Moa blir det 3 poeng ;)

 

er vel ikke så aller gæren den tippinga der :p

 

herlig med tre poeng, men forsvaret må forbedre seg kraftig mot stabæk! det de leverte i dag holder vanligvis ikke mot de beste.

Lenke til kommentar

Kjipe er at han forsvinner i sommer hvis dette fortsetter :p

 

Om han drar til sommeren, skal vi har bra betalt for han. Han har jo tross alt nettopp skrevet en ny fireårskontrakt. Jeg så mange gode trenger i dag. Spesielt i de lange etablerte angrepene var det mye bra spill. Fellah jobbet som bare faen på midten, det samme gjorde Doffen. At Moa scorer to er utrolig gøy. Han er for øyeblikket Tippeligaens toppscorer, noe jeg virkelig håper holder. Synd at ikke Mos putta også. Var 12000 på stadion i dag. Skuffende, men man kan vel ikke forvente annet. Det er kun de hardbarka ekte supporterne som gidder å møte opp i 0 grader. Jeg regner med at mye bedre oppmøte mot RBK om to uker. Håper også at økonomien tillater at jeg kan komme meg på Stabæk-kampen.

 

Edit: Er enig med poiyu om at forsvaret må forbedre seg. Viking kunne fort utlignet. De kom seg altfor lett gjennom. Vi kan takke Hirschfeldt, Doffens redning på streken og elendige skudd fra Vikings side, for at ikke dem ikke scorte i dag.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Deilig med serier i dag!

Hadde trodd Viking skulle være farligere foran mål enn hva de var.

90% av skuddene deres gikk jo over.

 

Jeg står på bredden, i år litt ut på siden.

Det er litt kjipt, virker som om det er litt slapt på syngingen, hvert fall i dag.

Jeg prøvde å dra igang flere ganger, men var stort sett bare de jeg sto med + ett par til som ble med.

Lenke til kommentar

OIOIOI!!!

 

ÅH MA GOD! (HAHAHA)

 

Hehehe.. Var artig å høre på da jeg kom hjem. Enda artigere å se live!

 

Beviset på at du er gamlefar. Det er bare de gamle som står på Bredden :p

Blir 228 på meg i år også.

 

Ja, stod på langsiden, helt borte mot de 200 vikingsupporterene.... Satt folk rundt meg i engaklær som ikke viste hvem strandberg var... Var også den eneste som sang høyt :(

 

Pleier å stå i bendit nedre, men der var det opptatt i går! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...