Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tviler på om jeg tar turen. Fotballgutta på skøyter er noe som helt ærlig ikke frister Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er helt enig i det du sier om Martin. Han er bare 33 år, men har lagt opp som fotballspiller. Det kan jo bare bety at han satser for fullt som trener og at han må ha noen virkelig store ambisjoner. martin har et klokt fotballhode og har mye erfaring. virker ganske profesjonelt det han driver med på trening, og nå ser det ut som han har 100 % tillit blant spillerene. har tro på han de neste årene. hvis en trener får et par sesonger på å bli kjent med klubb og spillere, kommer resultater etter hvert. alex ferguson gjorde det ikke så bra i første sesongen han heller, så bra at martin har fått tillit. det har jo blitt spekulert om jobben hans en del ganger Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sist gang vi hadde spillende trener som la opp for kun å trene, tok vi medaljer Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvem skal på kamp til mandag? Jeg skal Lenke til kommentar
Bister Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg skal Men ikke heie på dere ihvertfall Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvem skal på kamp til mandag? Jeg skal Seff skal jeg Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg skal Men ikke heie på dere ihvertfall Your loss. Jeg minner så kjekt om møtene vi hadde i fjor Lenke til kommentar
Bister Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 De trenger vi ikke rippe opp i vel? Men Viking har et sterkere lag i år Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg skal som vanlig møte opp jeg også. Skal synge meg hes midt i 228. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Får ikke dratt på kampen i dag, men skal selfølgelig se den på TV og håper noen andre her kan underholde meg her under kampen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det blir vel bare deg og Stine her i dag. Hvorfor noen velger å ikke dra på kampen, er for meg uforståelig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Spørs jo akkurat hvilke grunner du har da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Om du har tid til å sitte på forumet under kampen, har du tid til å være på stadion også. Nå aner jeg ikke hvilke grunner som ligger bak hos deg, men for min del er kamp alltid førsteprioritet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Gidder ikke å stå ute i kulda når jeg er forkjølet for å si det sånn. Det værste du gjør når du har vond hals er å stå ute. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Kan jo ha noe med økonomi, det er hvert fall den eneste grunnen jeg holder meg borte. Men er som oftest ikke noe problem siden jeg har sesongkort Endret 15. mars 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det eneste økonomien ødelegger for er bortekampene. Satser på at jeg får råd til kampen mot Stabæk neste uke. Klansbussene er morsomme, men koster 80kr. Kan heller ta 31-bussen gratis da Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Stabæk kampen må jeg på. Tror jeg har vært på alle bortekampene våre mot stabæk de siste 7årene. Kan jo ha noe med at jeg har vokst opp på stabekk. Men de bortekampene er alltid fine, så blir det vors med folkene jeg "synger mot" samme kvelden vil jeg tro siden det er en lørdag Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Jeg har bare vel bare vært på tre bortekamper mot Stabæk. En på Nadderud og to i gymsalen. At kampen spilles kl. 17 på en lørdag, gjør det til det perfekte vorspiel. Edit: Btw, hva tror folket om kveldens kamp? Tipper 2-0. Endret 15. mars 2010 av Olum Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 5-2! Ja, optimist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå