Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke kommet meg på noen hockeymatcher hittil i år. Var på ganske mange kamper tidligere, men i år har det rett og slett ikke blitt noen. Må se å få med meg noen av sluttspillkampene.

Det syns jeg du bør :)

Har vært slapp de siste årene jeg også, men nå har søster blitt interessert så hun drar meg med :p

Jeg var på masse kamper før, jobbet jo til og med noen år på Jordal med lag og dommerservice.

Lenke til kommentar

Flott at vi vinner siste kampen før sesongen. Ikke at det betyr så altfor mye, men da går i hvertfall gutta ut på banen mot Viking med en seier bak seg. At vi har 4 seire bak oss nå, gjør noe med hodet til spillerne. Også utrolig artig at Berre puttet to.

Lenke til kommentar

Nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg skikkelig til sesongen. Det er egentlig litt merkelig med denne følelsen mens det ligger masse snø ute. Starten har mye å si, og vi har ikke akkurat de letteste kampene til å begynne med. Hjemme mot Viking, borte mot Stabæk, hjemme mot Rosenborg og borte mot Start. Det kan bli alt fra 1-12 poeng.

 

Edit: VG tipper oss på en 6. plass.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig store forventninger til denne sesongen, det er 5 år siden vi tok seriegull og jeg mener vi må hevde oss blant i toppen i år om vi skal slåss om seriegull i de nærmeste årene.

 

Er også veldig glad for at Nordvik ble hentet for det var en spiller jeg hadde håpet på for jeg tror han likte seg i fjor og han likte nok fansen for han sa jo til VIF TV at klanen var norges beste :)

 

Selv hadde jeg håpet på et par signeringer til med litt klasse for vi har litt for mye urutinerte spillere i stallen bl.a Singh, Fellah & Co. Jeg har lyst på en spiller som kan avgjøre kampene og som er ofte stabil i prestasjonene.

Vi brukte Berre altfor mye i fjor for han var egentlig en skuffelse i fjor selv om han kan gjøre et par bra ting i løpet av kampen. Han har mistet mye hurtighet og han blir også ofte usynlig.t

En ny kantspiller hadde vært fint!

 

Keepersituasjonen som var nå mener jeg er litt katastrofalt. Her henter vi en keeper som får kontrakt et år som har sittet mye på benken og sikkert er veldig rusten. I stedet kunne vi ha hentet en norsk keeper som Jarstein selv om han har hatt innmari mye tabber etter han kom til RBK. Nå ser det ut som han er klar for Viking og jeg syns det er litt idioti at vi ikke prøvde oss på han. En god keeper når han ikke har tabber og han er selfølgelig norsk som er et stort pluss.

Jeg er spent på hvordan vi greier oss med keeperen vi hentet ( orker ikke å skrive navnet hans, er så langt) og kanskje det blir vellykket!

 

Vi har mistet Daniel Fredheim Holm, Perkins, Storbæk som har vært som regel fast innventar på førstelaget.

Fredheim Holm merker jeg savnet fra, en som kunne skape noe og som var en artist på banen i form. En som også var en stor publikumsfavoritt og en jeg likte. Nå vet jeg ikke hvordan det går med han i Aalborg, men så vidt jeg vet så har han scort noen mål og var også med i årets mål for Aalborg.

 

Perkins hadde familieproblemer og da skjønner jeg situasjonen hans og det har jeg allerede skrevet om for et par mnd siden og gidder ikke det igjen.

 

Storbæk må jo være en stokk dum idiot, greit nok at han ønsker seg til utlandet, men det å prestere med å dra til en lav divisjon i Hellas er ganske morsomt. Han har slitet med formen i to år, og vært veldig ujevn. Samtidig så har han blitt veldig treg.

 

 

Jeg ser frem til seriestart, og jeg håper virkelig at Martin får det til i år. Han har nå gitt seg som spiller og gjort seg til trener på heltid som det står respekt av. Da vil han satse, og det er fint.

 

Ser frem til en fin seriestart, og noen veldig spennende kamper i starten. :)

 

Takk for meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...