Olum Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Utrolig bladnyhet at Nordvik er kommet til oss for å bli. Jeg ble veldig glad i han forrige sesong (med unntak av en viss cupkamp ). Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ingenting slår disse bladnyhetene Nå ligger det langt intervju med ham ute på viftv, der han forsøker å IKKE tråkke RBK og VIF på tærne Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Digg med seier 6-2 mot MS i hockey kvartfinalen i går Bare jeg som var der? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har ikke kommet meg på noen hockeymatcher hittil i år. Var på ganske mange kamper tidligere, men i år har det rett og slett ikke blitt noen. Må se å få med meg noen av sluttspillkampene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har ikke kommet meg på noen hockeymatcher hittil i år. Var på ganske mange kamper tidligere, men i år har det rett og slett ikke blitt noen. Må se å få med meg noen av sluttspillkampene. Det syns jeg du bør Har vært slapp de siste årene jeg også, men nå har søster blitt interessert så hun drar meg med Jeg var på masse kamper før, jobbet jo til og med noen år på Jordal med lag og dommerservice. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Skjer med avataren din Pat, Thrice, Henrik C & Co? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Dem har like avatarer, gå å skjekk de Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Berre puttet to i dag Vi slo Sandefjord 0-2! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Flott at vi vinner siste kampen før sesongen. Ikke at det betyr så altfor mye, men da går i hvertfall gutta ut på banen mot Viking med en seier bak seg. At vi har 4 seire bak oss nå, gjør noe med hodet til spillerne. Også utrolig artig at Berre puttet to. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Moa burde hatt to han også, egentlig... Offensivt tror jeg vi ligger bra an! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg skikkelig til sesongen. Det er egentlig litt merkelig med denne følelsen mens det ligger masse snø ute. Starten har mye å si, og vi har ikke akkurat de letteste kampene til å begynne med. Hjemme mot Viking, borte mot Stabæk, hjemme mot Rosenborg og borte mot Start. Det kan bli alt fra 1-12 poeng. Edit: VG tipper oss på en 6. plass. Endret 8. mars 2010 av Olum Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har egentlig store forventninger til denne sesongen, det er 5 år siden vi tok seriegull og jeg mener vi må hevde oss blant i toppen i år om vi skal slåss om seriegull i de nærmeste årene. Er også veldig glad for at Nordvik ble hentet for det var en spiller jeg hadde håpet på for jeg tror han likte seg i fjor og han likte nok fansen for han sa jo til VIF TV at klanen var norges beste Selv hadde jeg håpet på et par signeringer til med litt klasse for vi har litt for mye urutinerte spillere i stallen bl.a Singh, Fellah & Co. Jeg har lyst på en spiller som kan avgjøre kampene og som er ofte stabil i prestasjonene. Vi brukte Berre altfor mye i fjor for han var egentlig en skuffelse i fjor selv om han kan gjøre et par bra ting i løpet av kampen. Han har mistet mye hurtighet og han blir også ofte usynlig.t En ny kantspiller hadde vært fint! Keepersituasjonen som var nå mener jeg er litt katastrofalt. Her henter vi en keeper som får kontrakt et år som har sittet mye på benken og sikkert er veldig rusten. I stedet kunne vi ha hentet en norsk keeper som Jarstein selv om han har hatt innmari mye tabber etter han kom til RBK. Nå ser det ut som han er klar for Viking og jeg syns det er litt idioti at vi ikke prøvde oss på han. En god keeper når han ikke har tabber og han er selfølgelig norsk som er et stort pluss. Jeg er spent på hvordan vi greier oss med keeperen vi hentet ( orker ikke å skrive navnet hans, er så langt) og kanskje det blir vellykket! Vi har mistet Daniel Fredheim Holm, Perkins, Storbæk som har vært som regel fast innventar på førstelaget. Fredheim Holm merker jeg savnet fra, en som kunne skape noe og som var en artist på banen i form. En som også var en stor publikumsfavoritt og en jeg likte. Nå vet jeg ikke hvordan det går med han i Aalborg, men så vidt jeg vet så har han scort noen mål og var også med i årets mål for Aalborg. Perkins hadde familieproblemer og da skjønner jeg situasjonen hans og det har jeg allerede skrevet om for et par mnd siden og gidder ikke det igjen. Storbæk må jo være en stokk dum idiot, greit nok at han ønsker seg til utlandet, men det å prestere med å dra til en lav divisjon i Hellas er ganske morsomt. Han har slitet med formen i to år, og vært veldig ujevn. Samtidig så har han blitt veldig treg. Jeg ser frem til seriestart, og jeg håper virkelig at Martin får det til i år. Han har nå gitt seg som spiller og gjort seg til trener på heltid som det står respekt av. Da vil han satse, og det er fint. Ser frem til en fin seriestart, og noen veldig spennende kamper i starten. Takk for meg! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er helt enig i det du sier om Martin. Han er bare 33 år, men har lagt opp som fotballspiller. Det kan jo bare bety at han satser for fullt som trener og at han må ha noen virkelig store ambisjoner. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 En uke + noen timer til Tippeligaen starter for vår del Gleder meg noe sykt! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jepp, og det er ikke hvem som helst som ville ha lagt opp som fotballspiller for å bli trener som 33-åring. Står respekt av det, så jeg håper han lykkes som det står skrevet over Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Han har jo også fullført trenerutdannelse klasse D nå. Han skal også ta øverste utdannelsen i løpet av året. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Blir spennende å møte dere neste mandag, er litt skeptisk, siden dere ser ganske så sterke ut. Så da får bare den beste vinne:) Hvordan har Sæternes egentlig vært i oppkjøringen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er det ikke før på mandag vi møter dere? Jaja, da blir det en ekstra dag med venting. Blir jo masse fotball på TV på søndag for det. Satser på to ting i år. Seriegull til oss og at Lillestrøm rykker ned. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen som har tenkt se på Jordal i dag? Skal være presentasjon av fotball laget å greier. http://www.vif-hockey.no/nor/NYHETER/Matchdag-mandag-Kvartfinale-3-Hockey-fotball-paa-Jordal Lurer på om jeg tar turen, må se ann formen, har ikke sovet så alt for mye i natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå