Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Håper egentlig på Nordvik jeg. (Uh, sa jeg virkelig det?) Men han skal sikkert til Brann..

 

Nordvik er nok ikke usannsynlig siden Martin leter etter en spillende stopper med fart.. selv håper jeg litt på han Hovland fyren(eller hva han het) som man utd vurderte.. ;)

Han hentes nok av United i sommer... Hvis ikke han hentes da vil han nok gå til en bedre klubb... Selv så hadde det vært kult med Demidov.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper egentlig på Nordvik jeg. (Uh, sa jeg virkelig det?) Men han skal sikkert til Brann..

 

Nordvik er nok ikke usannsynlig siden Martin leter etter en spillende stopper med fart.. selv håper jeg litt på han Hovland fyren(eller hva han het) som man utd vurderte.. ;)

 

Ny Vålerenga-supporter i tråden! Har i hvertfall ikke sett deg før. Velkommen! Vi trenger flere her. Vi er omtrent de samme som er her hele tida :p

Lenke til kommentar
Ny Vålerenga-supporter i tråden! Har i hvertfall ikke sett deg før. Velkommen! Vi trenger flere her. Vi er omtrent de samme som er her hele tida :p

 

 

Good to be here ;) fant tråden først i går.

Velkommen, deilig å se at det kommer flere Vålerenga til tråden. Håper vi får fylt opp med mange flere til 2010 sesongen, så vi får ordnet skikkelig liv her. :)

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Haha. Kan jo være noen andre enn han på laget også da. En spiller klarer ikke å forhindre nedrykk.

Hadde han holdt nivået til Enga, så burde han da klart å redde de fra nedrykk... keeperne til HamKam var jo ikke akkurat dårlig.

Raijo Piiroija rykket vel ned han også.

Ja, til Adecco... ikke 2.divisjon... Samt at det var mest pågrunn av rot i ledelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...