osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Storbæk til HellasBare 4 mnders kontrakt. Er han så desperat? Hvorfor? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har Vif-fotball nettside blitt fucka på venstre side? Det ser ut som det nye designet deres.. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er hypermoderne å gå vekk fra venstrestilte menyer og heller ha dem på toppen Ref. db.no og vg.no. vif-fotball følger bare med i tiden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er hypermoderne å gå vekk fra venstrestilte menyer og heller ha dem på toppen Ref. db.no og vg.no. vif-fotball følger bare med i tiden. Jeg vet, men skjønner ikke hvorfor? Ser nesten ut som om jeg har kommet til mobilutgaven av siden. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Storbæk til HellasBare 4 mnders kontrakt. Er han så desperat? Hvorfor? Han ville vist til utlandet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vet ikke om dette har blitt lagt ut før. Radiointervju med Troy HER Kona klarte ikke tilpasse seg, så de dro hjem. Ok. Fant det her: http://forum.klanen.no/showthread.php?t=22918 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Panzer er nå klar for Hønefoss, skrevet under en to-års kontrakt for de. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Panzer er nå klar for Hønefoss, skrevet under en to-års kontrakt for de. Greit nok, nå må Enga finne minst to nye stoppere. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) MINST! - Vi har ikke mye til forsvarsrekke, egentlig :/ Endret 10. februar 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Håper egentlig på Nordvik jeg. (Uh, sa jeg virkelig det?) Men han skal sikkert til Brann.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Håper egentlig på Nordvik jeg. (Uh, sa jeg virkelig det?) Men han skal sikkert til Brann.. Jeg håper på Piiroija, også hadde det vært knall å hente Soma eller Håland hjem til Norge igjen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Piiroija kan jo være en mulighet ja, flere som vil ha han tenker jeg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Moa til Molde!??! Nei, fy faen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Moa til Molde!??! Nei, fy faen. Sauce? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...ss-3133115.html Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Moa drar jo selfølgelig ikke til Molde, selv om Molde har 50 mill å by for. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er greit at Moa vil videre, men Molde er ikke en større klubb en oss. Selv ikke med sølvmedaljen i fjor. Jeg synes egentlig at Moa bør vente hvertfall til overgangsmarkedet til sommeren. Overbeviser han i første del av sesongen, vil verdien på han stige til det dobbelte eller tredobbelte. Hva slags summer var det som ble pratet om etter cupfinaleseieren? Var det ikke 30-40 mill.? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Heldigvis så tror jeg ikke det skjer at Moa drar til Molde. Han kommer nok til å skrive en ny kontrakt snart så vi iallefall får litt penger for han. Drar han til Molde blir jeg rett og slett kvalm. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Han vil jo ut av landet, og vet han blir hatet hvis han går til en annen klubb i Norge. Iallefall i så ung alder, bare for "å komme seg til nye utfordringer". Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Håper egentlig på Nordvik jeg. (Uh, sa jeg virkelig det?) Men han skal sikkert til Brann.. Nordvik er nok ikke usannsynlig siden Martin leter etter en spillende stopper med fart.. selv håper jeg litt på han Hovland fyren(eller hva han het) som man utd vurderte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå