Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2-1 ble resultatet idag :)

 

3poeng og vi ligger bak Tromsø, vis Tromsø taper neste kamp og vi vinner så går vi forbi dem og kommer på en bra 6. plass. Kan ikke si 6. plass , pga hvordan vi spilte på våren.

 

Så etter neste kamp, så kan vi glede oss til en ny sesong med VÅlerenga i Tippeligaen ;D

Lenke til kommentar

Oppdatert tabell etter kveldens kamper:

 

Lag Kamper S U T + - Poeng

Brann 25 17 3 5 59 36 54

Stabæk 25 13 6 6 48 35 45

Viking 25 13 5 7 48 39 44

Lillestrøm 25 12 7 6 46 27 43

Rosenborg 25 11 5 9 51 38 38

Tromsø 25 11 4 10 42 44 37

Vålerenga 25 10 6 9 33 32 36

Fredrikstad 25 9 9 7 37 38 36

Lyn 25 9 4 12 39 45 31

Strømsgodset 25 8 6 11 34 42 30

Aalesund 25 9 3 13 39 54 30

Start 25 6 8 11 33 40 26

Odd Grenland 25 7 3 15 31 43 24

Sandefjord 25 4 3 18 25 52 15

 

 

Tja, tror at vi har en mulighet for å slå Viking. Men vi må passe oss for dem, dem er tross alt på 3 plass og har en målfarlig spiss.

 

 

Digg at Daniel goala i dag, men neste sesong må han komme opp i 8 mål i tippeligaen minst. Han har hatt 4 mål hver sesong etter han kom til oss.

Lenke til kommentar

Nå starter deppetida fram mot april neste år. I går spilte vi ræva, men Ålesund var enda dårligere. Irriterende at fokk ikke gidder å møte opp pga. regnet. Det var bare 11500 der. Laber synging og tifo var det også.

 

Hvordan skaffer man seg sesongkort neste år? Jeg registrerte meg på en sånn mailgreie. Skal jeg bestille neste års sesongkort på nettet?

Lenke til kommentar
Han blir.... Vis ikke blir jeg jævla forbanna.

 

Var på tv'en istad om evnt bytte med Andresen og Fredheim Holm, vis Fredheim drar fy faen som jeg klikker da. Min yndlingspiller..!

 

Aha, min også + at Andresen er oppskrytt. Nei, jeg vil heller ha Fredheim Holm. Jeg blir forbanna vist han drar :/

 

 

Edit: Leif

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Vif har vel vært linket til Jarstein`? Vil si at og bytte Arasson med JArstein kan være et knallgodt byttem jarstein er ung og kan i det rette miljøet utvikle seg enormt. Synd at en så god keeper spiller i Odd.

 

Når det gjelder Daniel så håper jeg inderlig at han blir, han har enda til gode og blomstre og nå sitt fulle potensiale, men om han gjør det, håper jeg han gjør det i vif...

Lenke til kommentar

Hvis Odd rykker ned (noe det er store sjanser for), så blir hvertfall helt sikkert ikke Jarstein med ned i 1. divisjon. Det er han for god til, og det vil ødelegge mulighetene hans på landslaget. Så da finner han seg en annen klubb, og han har jo blant annet vært linket til vålerenga. Er vel derfor ting er så usikkert med Arason. Tror Vif-ledelsen ser det litt an hva som skjer med Odd nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...