Schjellin Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen som ser Vålerenga - Tromsø eller? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Nope, for dyrt for bare en kamp... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vi leder fremdeles etter 80 min, Bengt og Berre har scoret. Det samme har geriatrikeren Sigurd Rushfeldt.. 2-1, Lars har vist hatt et par brukbare redninger! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vi leder fremdeles etter 80 min, Bengt og Berre har scoret. Det samme har geriatrikeren Sigurd Rushfeldt.. 2-1, Lars har vist hatt et par brukbare redninger! Ja, Lars hadde noen bra redninger ja. Laget straffesparket som Rushfeldt putta på. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fint med seire i oppladningen selv om det sjeldent har noe å si. Jeg håper på en sesong hvor vi faktisk starter bra. Og til alle dere som ikke har kjøpt sesongkort enda, gjør det nå! Vi ligger enda lavere enn fjorårets tall når det gjelder antall solgte sesongkort. Det er nå dere virkelig må vise at dere brenner for klubben. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg oppfordrer også alle til å kjøpe sesongkort, selv om jeg ikke har gjort det selv. Neste sesong er jentungen et par år gammel, og da blir far litt friere... Men det kommer til å bli flere kamper på meg i år enn i fjor, heldigvis! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nordvik går til Brann i byttehandel med Solli? Hvorfor skal ikke vi forsterke? Trodde Nordvik var aktuell for oss jeg. Moa har ikke skrevet under ny kontrakt og kan glippe: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2815950.ece Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nordvik går til Brann i byttehandel med Solli?Hvorfor skal ikke vi forsterke? Trodde Nordvik var aktuell for oss jeg. Moa har ikke skrevet under ny kontrakt og kan glippe: <a href="http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2815950.ece" target="_blank" rel="nofollow">http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2815950.ece</a> Kilde? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Husker ikke hvor jeg leste det, vif-fotball.no antar jeg. Eller aftenposten. Eller så var det i en video på vifsida fra la manga. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hønefoss vil ha Panzer gratis. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hønefoss vil ha Panzer gratis. Det er vel gammelt nytt at de ønsker seg Panzer? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, men de er frekke og vil ha han gratis Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sjekk tv-kampene som skal sendes for de første 7 rundene. Enga har tv-kamp i hver runde (hvis man tar med kampene på TV2 Zebra). Bra eller synd? At kamper sendes på tv gjør jo ikke tilskuertallene noe høyere, men det er jo digg at bortekampene (Sandefjord, Brann, Start) sendes på tv da jeg sjelden har anledning til å dra på dem. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg skjønner ikke helt den artikkeølen. Det står: Rosenborg, Vålerenga og Brann vises ofte. Begge er fire ganger på TV i de første sju rundene. Men på oversikten vises det at vi har tv-kamper de første 7 rundene. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 kjedelig med stabæk kampen... birken samme dag så rekker nok ikke den... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Enig i at artikkelen er litt forvirrende. De mener vel vi er på hovedkanalene NRK1 eller TV2 (lørdag ettermiddag eller søndag kveld) 4 ganger. Men i tillegg har vi fått tre TV2 Zebra-kamper. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Høhø. Måtte flire da "Klansropet" i miniatyr kom idag: "Nå med regning!" Første gang jeg har åpnet en regning med godt humør. Kudos til faktura-avdelingen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Storbæk til Hellas Bare 4 mnders kontrakt. Er han så desperat? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Ja, det er han virkelig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Har Vif-fotball nettside blitt fucka på venstre side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå