Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Aiaiaiaiai! Jeg tror IKKE dette er en god løsning!!!

 

Til de beste supporterne

 

Før jeg forlater Vålerenga ønsker jeg å snakke til supporterne som har stått bak meg og laget i løpet av min tid i klubben. Jeg skriver dette for å informere dere personlig at jeg må forlate klubben og landet og dermed returnere til USA for ta hånd om flere saker av familiær karakter.

 

I løpet av mine to år i klubben har jeg vokst både som spiller og som person. Jeg har store følelser for Vålerenga og støtteapparatet har tatt mitt nivå til høyder jeg aldri kunne nådd andre steder. Jeg sender med det en stor takk til trenerne og støtteapparatet.

 

Jeg vet at Vålerenga har investert mye tid og penger på meg, men denne avgjørelsen er tatt med hensyn til forhold som ikke berører fotballen. Familien er det viktigste, og jeg kan aldri la noe komme i veien for dem. Det er den eneste grunnen til at jeg nå forlater klubben. Ingenting kan noensinne erstatte kveldene på Ullevaal og ingenting måle seg med Cupfinalen i 2008. Jeg har gode minner fra Vålerenga og Norge og jeg takker alle for muligheten jeg fikk til å ta del i en så flott klubb og et så flott miljø. Jeg ønsker alle kun det beste og jeg vil heie på Vålerenga fra statene.

 

Tusen takk.

 

Troy Perkins

 

Den mannen er velkommen tilbake når som helst! Synd vi ikke får tatt ordentlig farvell med ham på Ullevål :(

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir jo ikke akkurat riktig å si at vi har 2 mnd på oss til å hente en keeper da, serien starter vel om 2 mnd og da bør en ny keeper ha spilt seg litt varm i trøya først... Lars Hirschfeld var god i RBK hvertfall, så får vi heller se om han har blitt sløv av å sitte på benken, forhåpentligvis er han keen på å vise seg frem!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor dere er så skeptiske til Hirschfeld.

Han er en av de beste vi har hatt i RBK de siste årene og så lenge han får spille kamper før sesongstart og bli varm i trøya så får dere en trygg og god keeper.

 

Angående Nordvik så er han vel egentlig ikke ønsket her (har god dekning på midtstopperplass), så jeg tviler på at prisen blir så høy.

Lenke til kommentar

Storbæk er ikke Vålerenga spiller lenger virker det ut som, fjernet fra Vålerenga sine hjemmesider og samtidig så står det på disse overgangslistene at han er spilleren som har dratt.

 

Mario Martinez har også dratt til Anderlecht, merkelig at han ikke fikk spille mer når han herjet i U-20 VM.

Lenke til kommentar

Kontrakten til Storbæk gikk ut ved årsskiftet, han har selv ytret ønske om å prøve seg i utlandet før karrieren er over, derfor har han også valgt å ikke fornye kontrakten med VIF. Så får vi se om han får noen tilbud fra utlandet da, ser ikke bort fra at han plutselig står uten jobb...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...