osse-mon waits for alice Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Aiaiaiaiai! Jeg tror IKKE dette er en god løsning!!! Til de beste supporterne Før jeg forlater Vålerenga ønsker jeg å snakke til supporterne som har stått bak meg og laget i løpet av min tid i klubben. Jeg skriver dette for å informere dere personlig at jeg må forlate klubben og landet og dermed returnere til USA for ta hånd om flere saker av familiær karakter. I løpet av mine to år i klubben har jeg vokst både som spiller og som person. Jeg har store følelser for Vålerenga og støtteapparatet har tatt mitt nivå til høyder jeg aldri kunne nådd andre steder. Jeg sender med det en stor takk til trenerne og støtteapparatet. Jeg vet at Vålerenga har investert mye tid og penger på meg, men denne avgjørelsen er tatt med hensyn til forhold som ikke berører fotballen. Familien er det viktigste, og jeg kan aldri la noe komme i veien for dem. Det er den eneste grunnen til at jeg nå forlater klubben. Ingenting kan noensinne erstatte kveldene på Ullevaal og ingenting måle seg med Cupfinalen i 2008. Jeg har gode minner fra Vålerenga og Norge og jeg takker alle for muligheten jeg fikk til å ta del i en så flott klubb og et så flott miljø. Jeg ønsker alle kun det beste og jeg vil heie på Vålerenga fra statene. Tusen takk. Troy Perkins Den mannen er velkommen tilbake når som helst! Synd vi ikke får tatt ordentlig farvell med ham på Ullevål Endret 14. januar 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Nei, nei, nei, NEI! Hva er dette for noe piss da? Hent Bugge for faen! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bugge, FTW!!! Hva skal vi med rumenske benkeslitere? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bugge FTW! Håper virkelig Martin Andresen vet hva han gjør. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det blir jo ikke akkurat riktig å si at vi har 2 mnd på oss til å hente en keeper da, serien starter vel om 2 mnd og da bør en ny keeper ha spilt seg litt varm i trøya først... Lars Hirschfeld var god i RBK hvertfall, så får vi heller se om han har blitt sløv av å sitte på benken, forhåpentligvis er han keen på å vise seg frem! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Da var Hirchfeldt offisielt klar for Enga Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jaja, da får vi vente å se om dette blir noe bra. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Vi ønsker å kjøpe Nordvik Ingen vil egentlig uttale seg, men det virker som Nordvik kanskje er på vei til oss på permanent basis. Han sier også selv at han er misfornøyd med at han ikke får spilletid i RBK. Jeg håper virkelig vi kan få han tilbake. Bortsett fra episoden mot Molde i cupen, har jeg ingenting å utsette på han. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Rosenborg kommer bare til å presse opp prisen så jævlig mye, som de alltid gjør. Men absolutt, ikke ett dårlig valg å ha baki der. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Skjønner ikke helt hvorfor dere er så skeptiske til Hirschfeld. Han er en av de beste vi har hatt i RBK de siste årene og så lenge han får spille kamper før sesongstart og bli varm i trøya så får dere en trygg og god keeper. Angående Nordvik så er han vel egentlig ikke ønsket her (har god dekning på midtstopperplass), så jeg tviler på at prisen blir så høy. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Han har tross alt slitt benken i Tyskland siden han var i RBK. Tar gjerne Nordvik, selv om jeg fremdeles har lyst til å fike til ham for Moldekampen... Han er en god spiller, og vi trenger alle forsvarsspillerene vi kan få! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/01/18/sport/a...otball/9982380/ Vil vi ha Arnar tilbake? Han kommer nok gratis Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror du han holder nivået? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kan umulig være ille. Han var brukbar da han forsvant, og om vi får ham inn gratis bør det ikke være vanskelig å få skikk på gutten! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Vi kan gi han et hotellrom på Rica Helsfyr og lommepenger til mat. Han er sikkert en grei spiller fremdeles Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Storbæk er ikke Vålerenga spiller lenger virker det ut som, fjernet fra Vålerenga sine hjemmesider og samtidig så står det på disse overgangslistene at han er spilleren som har dratt. Mario Martinez har også dratt til Anderlecht, merkelig at han ikke fikk spille mer når han herjet i U-20 VM. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Vi kan gi han et hotellrom på Rica Helsfyr og lommepenger til mat. Han er sikkert en grei spiller fremdeles Fin å ha i bakhånd ihvertfall Selv om jeg gjerne hadde sett han i Adeccoligaen og Alta IF da Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kontrakten til Storbæk gikk ut ved årsskiftet, han har selv ytret ønske om å prøve seg i utlandet før karrieren er over, derfor har han også valgt å ikke fornye kontrakten med VIF. Så får vi se om han får noen tilbud fra utlandet da, ser ikke bort fra at han plutselig står uten jobb... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Synd med Storbæk. Jeg lurer på hva planen egentlig er med tanke på forsvarsfireren. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Han er nok ikke god nok for utlandet, han mangler veldig mye f.eks hurtigheten hans som er blitt veldig dårlig. Han kan sikkert få kontrakt i en klubb i Sverige, Danmark, Afrika (Kongo), Egypt eller noe sånt, men aldri på PL nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå