Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Det synes jeg er lurt av han. Det er bedre at han blir noen år til hos oss enn å gå til en middelmådig klubb i utlandet. Han kan heller bli kjøpt ut av kontrakten om en to-tre års tid så får vi en pen sum for han også. En Moa i toppform er noe jeg virkelig har lyst til å se igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De mest aktuelle er nok Bugge Pettersen som sier nå at han vil til Enga, og Jarstein som er blitt reserve i RBK.

 

Flere aktuelle navn finnes selvfølgelig også:

 

Andreas Lindegaard

Sead Ramovic (Synes han er oppskrytt selv men)

Johan Dahlin tilbake til Norge hadde vært litt kult (er tross alt på det svenske landslaget)

Casper Ankergren hadde jeg likt å sett i Tippeligaen.

Mikko Vilmunen kunne vært aktuell hadde han ikke gått til KuPS i Finland. (ikke døm klubben han spilte for, for han var en klassekeeper i Alta)

Kenneth Høie - Sterkt ønsket av meg ihvertfall, feberreddninger i fleng forrige sesong!

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å savne Troy Perkins, vi har dessverre mistet en utrolig god keeper som også var en god kaptein. Han var også veldig profesjonell og samtidig så virket det ut som han trivdes i klubben.

Liker også at han skrev avskjedsbrev til oss supportere noe som gjør at jeg vet han satte pris på oss.

 

Jeg hadde håpet på Arason-comeback i klubben. Holder godt nivå enda, selv om han er 34 år, men trenger vel kun 2-års kontrakt noe som kan gjøre at vi kan hente en keeper som holder veldig godt nivå i mellomtiden.

 

Når det gjelder Panzer kan han forsvinne, han har ikke vært fotballspiller på et OK nivå siden 2004. Det eneste han er god på er å rive i trøyene til folk og klippe ned folk.

 

Jeg håper virkelig vi henter minst tre spillere før sesongstart, keeper, stopper og også en god erstatter for DFH som vi ikke hentet i fjor. Jeg merker savnet fra han utrolig, han var en ideel spiller for klubben selv om han ikke var den motoriske målscoreren alle trodde han skulle bli.

Nå vet jeg ikke helt hvordan det går med han i Aalborg, men han scorte noen i fjor, men om han hadde vært et knallkjøp i Aalborg tror jeg vi hadde fått hørt det. Jeg satser på DFH retur i nærmeste fremtid noe som sier 1-2 år. Da er mannen 25-26 år gammel og har han ikke slått til i utlandet da er det intet håp for han noe som er synd for en så god spiller som han var i Enga.

 

Moa hadde en svært skuffende sesong i fjor, samtidig så var han en god del skadet. Jeg håper han kommer i den formen han var i 08. Samtidig så håper jeg Shelton slår til ordentlig med masse scoringer og fine raid. Sæternes er også en grei spiller i stallen og han scorte jo flest av alle spissene i fjor, så han er i allefall ikke noe dårligere enn de to over.

 

Jeg savner også en kantspiller, en ordentlig kantspiller. Ikke Berre, men en som kan avgjøre kampene og legge assist, mange assist. Nå får vi jo Lars Iver tilbake noe jeg setter stor pris på, for han likte jeg i 08 selv om han ikke var så veldig god, men han fikk svært sjelden sjansen. Så jeg håper virkelig han får tillit i år og greier å hevde seg i Vålerenga.

 

Mos og Dawda hadde dårlig sommer-høst sesong, men de er veldig unge og det blir spennende og se hva de kan gjøre i Tippeliga sesongen 2010.

 

:)

Lenke til kommentar

Flott post Raste. Dawda var god i starten av sesongen før skaden som satte han ut av spill. Håper Lars Iver slår til, samme med Shelton. Håper Singh og Fellah vokser seg inn i laget enda mer enn i fjor. Det er ikke bare du som savner DHF. Jeg likte alltid når han hadde ballen, han brukte hendene så mye når han drev å driblet. Det har sikkert andre enn meg lagt merke til. Så håper jeg Doffen fortsetter å være vaktbikkja på midtbanen bak Fellah og Singh. Men jeg savner en kant spiller ala DH. Så vi får håpe det kommer inn ett par spiller til. Angående Panzer, så er det greit han drar. Det blir kanskje litt tynt på stopper plass, vi har Muri, Strandberg, Madsen og Panzer. Hvis Panzer drar så må vi i tilfelle handle en stoppe. Kunne gjerne tenkt å hatt Nordvik i dette året også, men det skjer vel ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...