osse-mon waits for alice Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Da kan vi jo selge Moa, Mos, Dawda og hele gjengen også da Osse-Mon? Nei! Vi må la folk få sjansen - Men om man har 2-3 sesonger der man ikke presterer spesielt godt, bør man vurdere salg/sparking.. Berre er en legende, ja, men han er over the hill Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Da kan vi jo selge Moa, Mos, Dawda og hele gjengen også da Osse-Mon? Nei! Vi må la folk få sjansen - Men om man har 2-3 sesonger der man ikke presterer spesielt godt, bør man vurdere salg/sparking.. Berre er en legende, ja, men han er over the hill Luton har da kun vært i Enga i en og en halv sesong Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Yupp, og det er ikke mye man har fått ut av ham... Hvor mye penger gav vi for ham, kontra f.eks. Moa? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Yupp, og det er ikke mye man har fått ut av ham... Hvor mye penger gav vi for ham, kontra f.eks. Moa? Moa kom vel på bosman/utdanningskompensasjon, mens Luton kom billig fra Sheffield Utd Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Luton kom til oss for £1000000 Jeg husker ikke hvor mye vi gav for Moa, men tror det var rundt 300000. Jeg vil heller være litt middelhavsfarer på tabellen med et lag som satser på unge spillere mot klare mål, enn å være middelhavsfarer på tabellen med et lag som kjøper spillere som strengt tatt ikke duger :/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Moa var GRATIS. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Trodde vi betalte en liten sum til spillerutvikling i Skeid, men mulig jeg husker galt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Kosta han ikke 200.000? «Moa» er Bosman-spiller etter sesongen, derfor går han i praksis gratis fra Skeid. Klubben får den såkalte kompensasjonsbonusen som i hans tilfelle utgjør cirka 560.000 kroner. http://www.dagsavisen.no/sport/article306147.ece Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Ok, da tok jeg feil. Beklager : ) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Trodde vi betalte en liten sum til spillerutvikling i Skeid, men mulig jeg husker galt Jupp, er nok sånn Dette er noe jeg er vant til som Alta supporter da TIL henter alle våre beste spillere for utdanningskompensasjon Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Riise vil til Vålis Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Riise vil til Vålis Tja...kan være grei han Men vis han er 35-36 år så vil han vel neppe spille fast Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Fatter ikke hva dere vil med mr. Berre. Før eller senere kommer han til å svikte dere og vise seg som den drittsekken han er. Når dere liker'n best, svikter'n mest -_- Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Fatter ikke hva dere vil med mr. Berre. Før eller senere kommer han til å svikte dere og vise seg som den drittsekken han er.Når dere liker'n best, svikter'n mest -_- Datasmurf i fotballkattegorien Berre har da vært ganske lojal ovenfor Enga, og hvis vi kvitter oss med han, så er det fordi han ikke er god nok Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Før dere vet ordet av det ... Han gjør mot dere som Brutus gjorde mot Cæsar. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Før dere vet ordet av det ... Han gjør mot dere som Brutus gjorde mot Cæsar. Berre is over the top Han var god den sesongen jeg kom til kvartfinale i FIFA NM Og det er noen år siden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ikke stol for mye på fyren. Ikke bra, ikke bra.q Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Før dere vet ordet av det ... Han gjør mot dere som Brutus gjorde mot Cæsar. Slapp av mannen er født som Vålerenga gutt, han kommer aldri til å svikte oss. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Berre har vært klysete i media, men ikke i enga-drakt som jeg kan huske Riise til Enga? I en alder av 36-37 og litt over the top? Perfekt for profilen til engas spillerstall pr. de siste to sesongene ( </ironi> ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå