Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Panzer kommer nok aldri tilbake for fullt. Hans storhetstid var årene før han dro til Zenit. Muri er ujevn, men når han er i form er han en meget god stopper. Madsen har vist seg utrolig viktig for oss. Jeg begynner å bli skikkelig glad i karen. Strandberg har vi ikke sett altfor mye til, men han har også et stort potensiale. Jeg håper virkelig vi kan beholde Nordvik. Det blir vel litt baluba i Trondheim om han drar tilbake dit etter han har sagt at han heller vil spille for VIF enn RBK.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Panzer kommer nok aldri tilbake for fullt. Hans storhetstid var årene før han dro til Zenit. Muri er ujevn, men når han er i form er han en meget god stopper. Madsen har vist seg utrolig viktig for oss. Jeg begynner å bli skikkelig glad i karen. Strandberg har vi ikke sett altfor mye til, men han har også et stort potensiale. Jeg håper virkelig vi kan beholde Nordvik. Det blir vel litt baluba i Trondheim om han drar tilbake dit etter han har sagt at han heller vil spille for VIF enn RBK.

Når har Nordvik sagt det? :p

Lenke til kommentar

Kjenner dette blir litt som den Luton-diskusjonen vi hadde...

 

Jeg mener vi bør selge Lars-Iver og Luton, gjerne også Berre. Har mine tvil om bengt får en god sesong til, selv om han har vært svært god i år.

 

Jeg håper Nordvik blir, har virkelig trua på ham for fremtiden.

 

Jeg ser med glede på midtbanen vår neste år, med Fellah, Singh, Doffen som en viktig trio :D

Lenke til kommentar

Hvorfor er Berre grei å ha i stallen? Han har vel hatt ÉN god kamp for oss i år, og én scoring...

 

Luton har hatt et par øyeblikk, som riktignok har vært magiske, men han har vært SVÆRT ujevn!

 

Bengt har vært bra, men jeg tviler som sagt på at han blir like bra neste år.

 

Lars Iver? Hva skal vi med ham? Har han prestert mens han har vært hos oss? Eller har han klagd på at han ikke har blitt prioritert?

 

Det jeg vil frem til, er at vi må se på hvilke spillere som bidrar til laget ved å levere jevnt over STABILE prestasjoner! Og det har Berre, Lars Iver og Luton IKKE gjort...

Lenke til kommentar
Hvorfor er Berre grei å ha i stallen? Han har vel hatt ÉN god kamp for oss i år, og én scoring...

 

Luton har hatt et par øyeblikk, som riktignok har vært magiske, men han har vært SVÆRT ujevn!

 

Bengt har vært bra, men jeg tviler som sagt på at han blir like bra neste år.

 

Lars Iver? Hva skal vi med ham? Har han prestert mens han har vært hos oss? Eller har han klagd på at han ikke har blitt prioritert?

 

Det jeg vil frem til, er at vi må se på hvilke spillere som bidrar til laget ved å levere jevnt over STABILE prestasjoner! Og det har Berre, Lars Iver og Luton IKKE gjort...

Det har ikke Moa gjort heller, ikke Hagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...