Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva må på plass?

 

En solid midstopper med rutine

En midtbanegeneral som tar ansvar og deler ut deng begge veier

En MÅLFARLIG spiss. Vi har ikke scoret så mye i år, akurat..

Tror nok at vi ser Moa tilbake i storform neste sesong, jeg har ihvertfall troa!

 

Jeg uttaler meg ikke om spillere lengere, fordi jeg blir stemplet som "Du spiller for mye FM"

Lenke til kommentar
Hva må på plass?

 

En solid midstopper med rutine

En midtbanegeneral som tar ansvar og deler ut deng begge veier

En MÅLFARLIG spiss. Vi har ikke scoret så mye i år, akurat..

Tror nok at vi ser Moa tilbake i storform neste sesong, jeg har ihvertfall troa!

 

Jeg uttaler meg ikke om spillere lengere, fordi jeg blir stemplet som "Du spiller for mye FM"

Drit i folk som sier det, vi må ha noe å diskutere om i denne tråden siden sesongen er ferdig. Så nå er det bare å kjøre på med hvilke spillere du vil se i trøya. Om du eventuelt vil ha ett trener bytte. Jeg tror Moa kommer tilbake i godt slag neste år. Fellah og Singh kommer bare til å bli bedre å bedre neste sesong. Jeg vi ha en ny midtstopper, som har god rutine og kan ta ansvar baki der.

Lenke til kommentar
Vålerenga kan kjøpe så mange spillere de vil, men det aller beste hadde jo vært om de begynte å spille fotball. Dekningen på på spissplassen er jo forholdsvis god, eller hører jeg at Vegard Braathen storspiller for Alta, noe sikker Sameboe har kjennskap til.

Stemmer at han har scoret godt med mål :) Er bare det at han er klar for Tromsø IL :) Aziz Idris kan være interesant da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...