Raste Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Og der scoret Perkins med ryggen... Det er lenge siden. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Beklager at jeg ikke er vg-live Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Beklager at jeg ikke er vg-live Sumo. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Fy faen, jeg er flau. 2-0 og 3 poeng tapt. Ser ikke noe annet enn å få inn 3 kvalitetsspillere til neste sesong og evt. en svensk trener. Forrestens å ser jeg kampen direkte på Tv2Sport Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fy faen, jeg er flau. 2-0 og 3 poeng tapt. Ser ikke noe annet enn å få inn 3 kvalitetsspillere til neste sesong og evt. en svensk trener. Forrestens å ser jeg kampen direkte på Tv2Sport Diskuterer du i chatten der også ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Fy faen, jeg er flau. 2-0 og 3 poeng tapt. Ser ikke noe annet enn å få inn 3 kvalitetsspillere til neste sesong og evt. en svensk trener. Forrestens å ser jeg kampen direkte på Tv2Sport Diskuterer du i chatten der også ? Diskutere i en chat på TV som ikke finnes? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fy faen, jeg er flau. 2-0 og 3 poeng tapt. Ser ikke noe annet enn å få inn 3 kvalitetsspillere til neste sesong og evt. en svensk trener. Forrestens å ser jeg kampen direkte på Tv2Sport Diskuterer du i chatten der også ? Diskutere i en chat på TV som ikke finnes? Haha, trodde du såg på tv2 Sumo. Sorry. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 En kjapp oppsummering av sesongen: Flaut! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ikke mye å rope hurra for i dag. Again. Jaja, takk for i år! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva må på plass? En solid midstopper med rutine En midtbanegeneral som tar ansvar og deler ut deng begge veier En MÅLFARLIG spiss. Vi har ikke scoret så mye i år, akurat.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva må på plass? En solid midstopper med rutine En midtbanegeneral som tar ansvar og deler ut deng begge veier En MÅLFARLIG spiss. Vi har ikke scoret så mye i år, akurat.. Tror nok at vi ser Moa tilbake i storform neste sesong, jeg har ihvertfall troa! Jeg uttaler meg ikke om spillere lengere, fordi jeg blir stemplet som "Du spiller for mye FM" Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva må på plass? En solid midstopper med rutine En midtbanegeneral som tar ansvar og deler ut deng begge veier En MÅLFARLIG spiss. Vi har ikke scoret så mye i år, akurat.. Tror nok at vi ser Moa tilbake i storform neste sesong, jeg har ihvertfall troa! Jeg uttaler meg ikke om spillere lengere, fordi jeg blir stemplet som "Du spiller for mye FM" Drit i folk som sier det, vi må ha noe å diskutere om i denne tråden siden sesongen er ferdig. Så nå er det bare å kjøre på med hvilke spillere du vil se i trøya. Om du eventuelt vil ha ett trener bytte. Jeg tror Moa kommer tilbake i godt slag neste år. Fellah og Singh kommer bare til å bli bedre å bedre neste sesong. Jeg vi ha en ny midtstopper, som har god rutine og kan ta ansvar baki der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tja, ok da. Erfaren stopper alternativer: Atle Roar Håland, Kristian Örn Sigurdsson, Pah Modou Kah Det er ihvertfall tre jeg gjerne ser i trøya som er erfaren! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 OMG DU SPILLER FOR MYE FM : DDDDDDDDDDD Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Pah Modou Kah hadde vært morsom å sett i Enga-trøya igjen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vålerenga kan kjøpe så mange spillere de vil, men det aller beste hadde jo vært om de begynte å spille fotball. Dekningen på på spissplassen er jo forholdsvis god, eller hører jeg at Vegard Braathen storspiller for Alta, noe sikker Sameboe har kjennskap til. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vålerenga kan kjøpe så mange spillere de vil, men det aller beste hadde jo vært om de begynte å spille fotball. Dekningen på på spissplassen er jo forholdsvis god, eller hører jeg at Vegard Braathen storspiller for Alta, noe sikker Sameboe har kjennskap til. Lurer virkelig på hva Vålerenga spiller da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vålerenga kan kjøpe så mange spillere de vil, men det aller beste hadde jo vært om de begynte å spille fotball. Dekningen på på spissplassen er jo forholdsvis god, eller hører jeg at Vegard Braathen storspiller for Alta, noe sikker Sameboe har kjennskap til. Stemmer at han har scoret godt med mål Er bare det at han er klar for Tromsø IL Aziz Idris kan være interesant da Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som ser på "Grand Final" på TV2? Frode Olsen presterte akkurat å si at Aalesund har Norges beste supportere sammen med Fredrikstad og Brann :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som ser på "Grand Final" på TV2? Frode Olsen presterte akkurat å si at Aalesund har Norges beste supportere sammen med Fredrikstad og Brann :!: Altså, Aalesund har faktisk det som kan kalles trofaste supportere, så akkurat der har han helt rett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå