Anonym234 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kampen sendes på TV2 Zebra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Når går kampen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor skal folka stå i dag da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 På tribunen selfølgelig, tror ikke dem får lov å stå på banen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Prater om folka på forumet her, ikke spillerne Jeg står i Øvre Cola, men er nervøs for at jeg har kjøpt billett "feil sted". Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg sa det på ironi, slapp av. Samme om du har fått billett feil sted, du ender bare opp med et blått øye Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Dårlig kamp av Vålerenga så langt i kampen, som nå er pause i. Mye feilpasninger, og kun Grindheim man ser. Må heve seg mye mer i 2.omg... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Damn, der putta lyn en til. 2-1 :S Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Var egentlig fortjent må jeg si Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tror rett og slett ikke det er meninga at vi noen gang skal slå Lyn på Ullevål. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tror rett og slett ikke det er meninga at vi noen gang skal slå Lyn på Ullevål. Nei akkurat det der er veldig rart :s Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Faen, at det går ann. I dag forlot jeg tribunen før kampslutt for første gang. Jeg har pleid å være en av de som står og synger uansett hvordan Enga gjør det. Når gutta ikke gidder å jobbe på banen, gidder ikke jeg jobbe på tribunen heller. I dag ville ikke Enga vinne, det er ikke noe derby-spøkelse. Overtro er for bønder. Det er bare et de ikke gidder å løpe eller gå ordentlig inn i duellene. Svein Oddvar Moen er en av de feigere av dommerne i Tippeligaen. Hvorfor tørte han ikke å dømme straffe i situasjonen der det var hands i Lyns felt? Spilleren tok ned ballen med hånda, satte i gang en rask kontring og de scorte. Det var klar straffe til Enga. Endret 21. oktober 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva har skjedd med www.vpn.no siden? Kommer ikke inn der.. Må si det var fortjent Lyn-seier i dag. Men bra vi har et skikkelig by-derby i Oslo. 20.000 tilskuere og vest mot øst er bra for oslo-fotballen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 20.000 er for lite. Det burde faktisk vært 25.400 der i dag. Dette er det eneste ordentlige byderbyet i Norge. Det bør da kunne trekke fulle tribuner. Klanen dekka ihvertfall det dem hadde fått. Bastionen sleit mer med å dekke sine deler. Bra med tifo på begge sider. Synes den på Vestbredden var morsom. Klanen skrev "Fuck" og Bastionen hadde "Lyn". Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Svein Oddvar Moen er en av de feigere av dommerne i Tippeligaen. Hvorfor tørte han ikke å dømme straffe i situasjonen der det var hands i Lyns felt? Spilleren tok ned ballen med hånda, satte i gang en rask kontring og de scorte. Det var klar straffe til Enga. Samme mener jeg, selv om TV2's såkalte fotballeksperter mener noe annet. Argumentet var at det ikke var noen Vålerengaspillere på "mils" avstand. Hallo? Så hvis det ikke er noen motstandere i nærheten, så er det altså greit å handse? Tåpligste argument jeg har hørt noen gang. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nei, det var ikke bra i går. Men syns ikke Lyn var så gode som "ekspertene" til TV2 skulle ha det til heller, men Hoff var veldig god! Syns det er rart at dommeren lot den handsen gå. Er det liksom fritt fram for det hele bare ikke en motspiller er like ved ballen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 De argumentene til Bengt Eriksen er bare tullete. At ingen Vålerenga-spillere var i nærheten. Lyn fikk en stor fordel av den handsen. Hadde han ikke tatt den med hånda kunne ballen i beste fall landa hos en Vålerenga-spiller. Det mest sannsynlige ville vel vært at ballen hadde trilla inn til Eddie Gustafsson. Da hadde han ikke kalrt å sette i gang angrepet så rakst og det ville aldri blitt en rask kontring som førte til Lyn-mål. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) 1-0 over AAFK hittils. Denne vinner vi. Edit: 2-0 nå. Fredheim Holm, endelig Endret 28. oktober 2007 av Stine Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hvor kan jeg se kampen hen? 33 2 - 0 FREDHEIM HOLM. Ja, Endret 28. oktober 2007 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå