Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, at det går ann. I dag forlot jeg tribunen før kampslutt for første gang. Jeg har pleid å være en av de som står og synger uansett hvordan Enga gjør det. Når gutta ikke gidder å jobbe på banen, gidder ikke jeg jobbe på tribunen heller. I dag ville ikke Enga vinne, det er ikke noe derby-spøkelse. Overtro er for bønder. Det er bare et de ikke gidder å løpe eller gå ordentlig inn i duellene.

 

Svein Oddvar Moen er en av de feigere av dommerne i Tippeligaen. Hvorfor tørte han ikke å dømme straffe i situasjonen der det var hands i Lyns felt? Spilleren tok ned ballen med hånda, satte i gang en rask kontring og de scorte. Det var klar straffe til Enga.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

20.000 er for lite. Det burde faktisk vært 25.400 der i dag. Dette er det eneste ordentlige byderbyet i Norge. Det bør da kunne trekke fulle tribuner. Klanen dekka ihvertfall det dem hadde fått. Bastionen sleit mer med å dekke sine deler. Bra med tifo på begge sider. Synes den på Vestbredden var morsom. Klanen skrev "Fuck" og Bastionen hadde "Lyn". :p

Lenke til kommentar
Svein Oddvar Moen er en av de feigere av dommerne i Tippeligaen. Hvorfor tørte han ikke å dømme straffe i situasjonen der det var hands i Lyns felt? Spilleren tok ned ballen med hånda, satte i gang en rask kontring og de scorte. Det var klar straffe til Enga.

Samme mener jeg, selv om TV2's såkalte fotballeksperter mener noe annet. Argumentet var at det ikke var noen Vålerengaspillere på "mils" avstand. Hallo? Så hvis det ikke er noen motstandere i nærheten, så er det altså greit å handse? Tåpligste argument jeg har hørt noen gang. :no:

Lenke til kommentar

De argumentene til Bengt Eriksen er bare tullete. At ingen Vålerenga-spillere var i nærheten. Lyn fikk en stor fordel av den handsen. Hadde han ikke tatt den med hånda kunne ballen i beste fall landa hos en Vålerenga-spiller. Det mest sannsynlige ville vel vært at ballen hadde trilla inn til Eddie Gustafsson. Da hadde han ikke kalrt å sette i gang angrepet så rakst og det ville aldri blitt en rask kontring som førte til Lyn-mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...