Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zajic. :)

Spørr du meg ser jeg heller Zajic på venstrekant :p Men ok, er jo en løsning det også :)

Og ikke glem at vi får Fredrik Carlsen når sesongen er ferdig. :)

Han hadde jeg helt glemt! Han er jo parat som Andresen erstatter faktisk :)

Men likevell, vist de har en opsjon på kjøp på Carlsen og bruker den. Så må vi ha en ny midtbane spiller.

 

Se for deg dette. Fellah får langtidsskade. Da har vi sikkert bare Singh og Zajic igjen. Zajic holder ikke i 90 minutter. + at de to blir slitne. Men vi kan gå over til en 4-4-2 vist det blir ett problem, for da har vi Doffen, Zajic og Singh å velge mellom. Men jeg tror ikke Ålesund har opsjon på kjøp på Carlsen, så jeg tror aldri dette vil bli ett problem.

 

 

Edit: Tenkte på de offensive midtbane spillerne.

 

Edit2: Nå er vell Carlsen mer defensiv spiller så ble mye rot.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Det vi evt kunne trengt på midten, om vi i det heletatt trenger en er en "tung" erfaren spiller, sånn som Martin var i sine glansdager. Vi har nok av raske, kreative spillere men de har ikke erfaringen/rutinen som hadde vært veldig kjekt å hatt på midten.

Men håper virkelig ikke vi gjør som vi har hatt en tendens til å gjør siste tiden, kjøpe halvgode eller avdankete spillere...håper på en skikkelig stjernesignering.

Lenke til kommentar
Det vi evt kunne trengt på midten, om vi i det heletatt trenger en er en "tung" erfaren spiller, sånn som Martin var i sine glansdager. Vi har nok av raske, kreative spillere men de har ikke erfaringen/rutinen som hadde vært veldig kjekt å hatt på midten.

Men håper virkelig ikke vi gjør som vi har hatt en tendens til å gjør siste tiden, kjøpe halvgode eller avdankete spillere...håper på en skikkelig stjernesignering.

Jeg mener Doffen gjør en god jobb der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...