Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Zajic. Spørr du meg ser jeg heller Zajic på venstrekant Men ok, er jo en løsning det også Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Zajic. Spørr du meg ser jeg heller Zajic på venstrekant Men ok, er jo en løsning det også Og ikke glem at vi får Fredrik Carlsen når sesongen er ferdig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Zajic. Spørr du meg ser jeg heller Zajic på venstrekant Men ok, er jo en løsning det også Og ikke glem at vi får Fredrik Carlsen når sesongen er ferdig. Han hadde jeg helt glemt! Han er jo parat som Andresen erstatter faktisk Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Zajic. Spørr du meg ser jeg heller Zajic på venstrekant Men ok, er jo en løsning det også Og ikke glem at vi får Fredrik Carlsen når sesongen er ferdig. Han hadde jeg helt glemt! Han er jo parat som Andresen erstatter faktisk Men likevell, vist de har en opsjon på kjøp på Carlsen og bruker den. Så må vi ha en ny midtbane spiller. Se for deg dette. Fellah får langtidsskade. Da har vi sikkert bare Singh og Zajic igjen. Zajic holder ikke i 90 minutter. + at de to blir slitne. Men vi kan gå over til en 4-4-2 vist det blir ett problem, for da har vi Doffen, Zajic og Singh å velge mellom. Men jeg tror ikke Ålesund har opsjon på kjøp på Carlsen, så jeg tror aldri dette vil bli ett problem. Edit: Tenkte på de offensive midtbane spillerne. Edit2: Nå er vell Carlsen mer defensiv spiller så ble mye rot. Endret 28. oktober 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det vi evt kunne trengt på midten, om vi i det heletatt trenger en er en "tung" erfaren spiller, sånn som Martin var i sine glansdager. Vi har nok av raske, kreative spillere men de har ikke erfaringen/rutinen som hadde vært veldig kjekt å hatt på midten. Men håper virkelig ikke vi gjør som vi har hatt en tendens til å gjør siste tiden, kjøpe halvgode eller avdankete spillere...håper på en skikkelig stjernesignering. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det vi evt kunne trengt på midten, om vi i det heletatt trenger en er en "tung" erfaren spiller, sånn som Martin var i sine glansdager. Vi har nok av raske, kreative spillere men de har ikke erfaringen/rutinen som hadde vært veldig kjekt å hatt på midten. Men håper virkelig ikke vi gjør som vi har hatt en tendens til å gjør siste tiden, kjøpe halvgode eller avdankete spillere...håper på en skikkelig stjernesignering. Jeg mener Doffen gjør en god jobb der. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja jeg mener også at Doffen styrer midtbanen bra, men enkelte mener at ingen på midten har rutinen og at alt er bare drit og møkk. Jeg ser gjerne den midtbanen vi har pdd spille neste år også. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Stem Singh! http://www.nrksport.no/gullballen/1.6830529 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sett den hvite Vålerenga/kappa skoen? den var fet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sett den hvite Vålerenga/kappa skoen? den var fet. ja, den var søt Kjøpestopp. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da må vi selge da, vist vi skal ha noen nye. Men jeg mener at de ikke trengs atm, så dette er helt okey for min del. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvem i alle dager skulle vi i så fall selge? :s Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bosmanspillere er vel fortsatt en mulighet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da må vi selge da, vist vi skal ha noen nye. Men jeg mener at de ikke trengs atm, så dette er helt okey for min del. Hva med han trønderen fra RBK da? Han kan vel ikke bli i klubben om dere ikke kan kjøpe spillere. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da må vi selge da, vist vi skal ha noen nye. Men jeg mener at de ikke trengs atm, så dette er helt okey for min del. Hva med han trønderen fra RBK da? Han kan vel ikke bli i klubben om dere ikke kan kjøpe spillere. Han er utlånt, tviler på at vi handler Nordvik da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Gikk noen rykter om at VIF ville kjøpe han da. Tviler egentlig på at han får noe spilletid i RBK, så han kommer kanskje til å finne seg en ny klubb. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Flere som har merket at Martin har begynt å snakke litt østkant? PrEHstasjon, nivvå. http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=356397 Pååeng og spella: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=209...p;progId=355645 Hihi, jeg syns det er søtt. Endret 31. oktober 2009 av Stine Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 ARGH! Kan noen lære gutta våre å score mål?` Avslutningstrening er det på tide med! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Nei, det er på tide å skaffe ordentlige kvalitetspillere. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Og der scoret Perkins med ryggen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå