Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Nei helvete heller, ork gamle slabbedasker, jeg vil ha vår unge lovende teknisk gode midtbane!

Enig. Wehrman hadde vært fin å ha på laget - for 5 år siden. Greit at vi godt kan skaffe inn litt rutine, men det får være grenser. Og neste sesong er gutta våre ett år eldre. Singh og Fellah har ihvertfall vokst sykt mye iår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke du som også maser om Akinfeev i Utd-tråden? Du spiller seriøst for mye FM.

Altså, selv om DU ikke synes folk er materiale til et klubblag trenger du ikke å stemple meg! Jo, jeg vil se Akinfeev i Utd, og nei, jeg spiller ikke mye FM! Du tror altså ikke at Nordkvelle og Konradsen er god nok til å være i Enga?

Lenke til kommentar

Sikle etter "talenter" (gjerne bosman) uten å tenke på formasjon, taktikk eller aktuell tropp er så erketypisk FM-spillere bare. Du snakka om Wehrmann og, som snart kan feire gullbryllup med sine første kjønnshår. En totalt uinteresant spiller for dagens enga. Hva skal Konradsen og Nordkvelle bidra med? Særlig Nordkvelle er jo helt høl i huet spør du meg, og med dagens Vålenga-utsikter er det liksågreit for alle parter at Konradsen blir i B/G og tror jeg. Hvem skulle han tatt plassen fra? Eller Nordkvelle for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Du sier altså at vi ikke skal erstatte Andresen? Det blir veldig tynn midtbane hvis vi får skader isåfall :roll:

Hvor får du det fra? Sa at de spillerne du linker til/snakker om blir veldig FM og at vi ikke har bruk for de. Så kan du jo argumentere mot meg om det istedetfor å plassere ord i munnen min.

Jeg kommer bare med kandidater som kan erstatte Andresen, og du sier at det er FM å tenke slik.

Lenke til kommentar
Hva skal Konradsen og Nordkvelle bidra med? Særlig Nordkvelle er jo helt høl i huet spør du meg, og med dagens Vålenga-utsikter er det liksågreit for alle parter at Konradsen blir i B/G og tror jeg. Hvem skulle han tatt plassen fra? Eller Nordkvelle for den saks skyld.
Tydelig at du ikke har helt oversikt over hvor gode enkelte spillere er. Nordkvelle har sinnsyke offensive kvaliteter og et stort potensial. Spørsmålet er heller om han er for god for Enga og vil til en større klubb, enn at han er for dårlig for Enga.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...