tendilenz Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nei helvete heller, ork gamle slabbedasker, jeg vil ha vår unge lovende teknisk gode midtbane! Enig. Wehrman hadde vært fin å ha på laget - for 5 år siden. Greit at vi godt kan skaffe inn litt rutine, men det får være grenser. Og neste sesong er gutta våre ett år eldre. Singh og Fellah har ihvertfall vokst sykt mye iår. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Håper bare vi får beholde unggutta en stund, at de ikke blir solgt til "greie" klubber i Danmark/Nederland.. Vet jo aldri. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Aktuell som Martin erstatter? Synes alltid at Wehrman har vært god! Han er en trygghet på midten, og er fin å ha i bakhånd! Usj! Hårreisende innlegg. Det skal ikke mer enn snev av innsikt for å skjønne at det der er totalt høl i huet. Uspiselig fyr i tilegg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 OK, men jeg tror Enga bør hente noen fra nedrykkslag. Ser at Nordkvelle går ut av kontrakt, han er da god nok for Enga? Samt at jeg synes at Konradsen på Glimt er en spennende spiller! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er det ikke du som også maser om Akinfeev i Utd-tråden? Du spiller seriøst for mye FM. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er det ikke du som også maser om Akinfeev i Utd-tråden? Du spiller seriøst for mye FM. Altså, selv om DU ikke synes folk er materiale til et klubblag trenger du ikke å stemple meg! Jo, jeg vil se Akinfeev i Utd, og nei, jeg spiller ikke mye FM! Du tror altså ikke at Nordkvelle og Konradsen er god nok til å være i Enga? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 jeg har et lite spm angående hockey. husker noen av dere hvilken hockeyspiller fra enga som kastet en kølle ut blandt publikum og "tilfeldigvis" traff noen fra publikum? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sikle etter "talenter" (gjerne bosman) uten å tenke på formasjon, taktikk eller aktuell tropp er så erketypisk FM-spillere bare. Du snakka om Wehrmann og, som snart kan feire gullbryllup med sine første kjønnshår. En totalt uinteresant spiller for dagens enga. Hva skal Konradsen og Nordkvelle bidra med? Særlig Nordkvelle er jo helt høl i huet spør du meg, og med dagens Vålenga-utsikter er det liksågreit for alle parter at Konradsen blir i B/G og tror jeg. Hvem skulle han tatt plassen fra? Eller Nordkvelle for den saks skyld. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du sier altså at vi ikke skal erstatte Andresen? Det blir veldig tynn midtbane hvis vi får skader isåfall Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du sier altså at vi ikke skal erstatte Andresen? Det blir veldig tynn midtbane hvis vi får skader isåfall Hvor får du det fra? Sa at de spillerne du linker til/snakker om blir veldig FM og at vi ikke har bruk for de. Så kan du jo argumentere mot meg om det istedetfor å plassere ord i munnen min. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du sier altså at vi ikke skal erstatte Andresen? Det blir veldig tynn midtbane hvis vi får skader isåfall Hvor får du det fra? Sa at de spillerne du linker til/snakker om blir veldig FM og at vi ikke har bruk for de. Så kan du jo argumentere mot meg om det istedetfor å plassere ord i munnen min. Jeg kommer bare med kandidater som kan erstatte Andresen, og du sier at det er FM å tenke slik. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 En defensiv midtbane mann hadde ikke gjort noe. Men en offensiv vil jeg si at vi ikke trenger. Så jeg håper vi handler inn en ny midtbane spiller som er god defensiv og som gjerne kan strø pasninger. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva skal Konradsen og Nordkvelle bidra med? Særlig Nordkvelle er jo helt høl i huet spør du meg, og med dagens Vålenga-utsikter er det liksågreit for alle parter at Konradsen blir i B/G og tror jeg. Hvem skulle han tatt plassen fra? Eller Nordkvelle for den saks skyld.Tydelig at du ikke har helt oversikt over hvor gode enkelte spillere er. Nordkvelle har sinnsyke offensive kvaliteter og et stort potensial. Spørsmålet er heller om han er for god for Enga og vil til en større klubb, enn at han er for dårlig for Enga. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du heier på Odd, ingenting av det du sier blir tatt seriøst....så happy trolling Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du heier på Odd, ingenting av det du sier blir tatt seriøst....så happy trolling Øhm...hva var trolling med innlegget hans? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 At han sier det han sier for å provosere, det er eneste grunnen noen utenom-vålerenga-fans kommer til den tråden her, trodde folk hviste det nå. Ser også på innlegget hans generelt at han vil skape diskusjon. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vi har Singh og Fellah, trenger ikke slasken Nordkvelle. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva faen er problemet ditt Cosha? Det var et seriøst innlegg, Nordkvelle ville gitt Enga mye offensivt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vi har Singh og Fellah, trenger ikke slasken Nordkvelle. Se for deg at Fellah f.eks får en langtidsskade... Hadde det ikke vært greit med en som kan tre inn på samme plass? Dessuten konkuranse er bare sunt for de to, klippekort er ikke løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå