Schjellin Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nordvik, glem Rosenborg, skal du være med å ta seriegull neste år? Så bli i Vålerenga. Han har MER enn gjort opp for drittungeoppførslen i cup'en. KLASSETAKLING på huseklepp Var ball. Hehea. Fy faen, fantastisk fotball helg. Beste på LANG LANG tid. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 For en kamp. Tenk om dette var sessongstarten Veldig bra spilt. Tom for ord og energi etter alt for mye jubling. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Helt klart! Har aldri hatt trua på neste sesong så mye som deg jeg har nå! Vi har selvfølgelig mange ting vi MÅ bli bedre på, men vi er på vei!!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nordvik, glem Rosenborg, skal du være med å ta seriegull neste år? Så bli i Vålerenga. Han har MER enn gjort opp for drittungeoppførslen i cup'en. KLASSETAKLING på huseklepp Tilgitt han jeg også Men gjør han det en gang til, må han dra Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Strålende kamp i dag. Ble fra meg av glede på 2-1-scoringen. Da har vi igjen Sandefjord hjemme og Start borte. Det bør bli 6 poeng det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, bør det, satser på det Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vist vi vinner det 2 siste kampene så setter vi ny klubbrekord med 6 strake seiere. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dette var kjempebra, en virkelig sterk borteseier! Syns det lover veldig godt nå, med tanke på neste sesong. Håper bare denne formkurven fortsetter oppover, da tror jeg vi kan bli farlige neste år. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg blir så glad i Sæternes! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg blir så glad i Sæternes! Det er gutten sin det. Hvem her var det som sa han var en flopp? (Tror jeg har spurt om dette før, og fått svar, men jeg er gullfisk) Han er jo et skuuuup! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 For ein kamp! Satser på kanonavslutning på sesongen i år! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 bare vi får beholde alle de unge spillerene nå, innsatsen de gjør nå blir garantert lagt merke til. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg blir så glad i Sæternes! Det er gutten sin det. Hvem her var det som sa han var en flopp? (Tror jeg har spurt om dette før, og fått svar, men jeg er gullfisk) Han er jo et skuuuup! Jeg er blant de som kritiserte Sæternes i fjorårssesongen. Da han kom var han ute av form og kvapsete, men han trente godt i vinter og har fått dreis på ting nå.. Men det er først de siste 2-3 månedene jeg synes han har fortjent lønna! bare vi får beholde alle de unge spillerene nå, innsatsen de gjør nå blir garantert lagt merke til. Harmeet er vel vår viktigste spiller. Martin sa i et intervju i går at han ikke regnet med å ha en sjanse mot Singh for å få tilbake plassen på midtbanen. Tyder på exit Martin som spiller... Singh er søren meg bare 18 år, og hadde en NYDELIG assist i går. Om han bruker vinteren til å trene avslutninger, tror jeg han blir SuperSingh neste år! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Godt tegn når Martin uttaler at han ikke har en sjans mot Singh. Jeg tror han bare kommer til å utvikle seg enda mer i årene framover. Får bare håper han blir hos oss en stund til og at han ikke drar til utlandet alt for tidlig, slik som for mange gjør. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fredrikstad ser ut til å gjøre din del av jobben hvertfall. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nydelig at Fredrikstad knuser Odd. Da er det bare to poeng opp til dem. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Får håpe Glimt og Lyn gjør jobben mot Odd i de neste kampene, har mine tvil men Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 har faktisk trua på at Glimt kan klare noe mot Odd, selvom det er tvilsomt. Lyn derimot er jo et håpløst prosjekt å heie på. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Spennende at Fagermo er ute i media og kaller enkelte av FFKs spillere usportslige og forferdelige.. Kast ikke stein i glasshuset til bjelken i eget øye, osv... Håper ODD rykker til helvete ned neste år! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, også har han Simen Brenne (som filma) og Kovacs på laget. Æsj, Fagermo er så ekkel til helvette med han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå