kavk Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Der kommer bota også: http://www.vif-fotball.no/article2726001.ece Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det var 50 000kr. sist gang? Og nå er det 75 000. Blir det neste 100 000 eller poengstraff da? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 ble satt ned til 30 000 sist gang. uansett så har ikke klubben penger til at supporterne fortsetter med det... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 "Alle" vet jo hvem som har blussa... Det var jo midt i klansfeltet! De som gjorde dette bør stå fram, så kan de betale av egen lomme i stedet for å dra penger ut av en klubbkasse som er småslunken Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Klanen burde opprette en konto hvor vi kan sette inn penger om vi vil. Om vi hadde fått inn nok penger kunne vi hatt "råd" til å blusse. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 God idé helt til NFF tar poeng... Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Altså, Kåfjord hadde vel ikke sagt nei takk til å få de pengene i egen lomme mot at vi ikke fikk poengstraff! :!: Lenke til kommentar
kavk Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 God idé helt til NFF tar poeng... nff kan ikke begynne å trekke poeng for det.. står forklart på klanen.no.. men forundrer meg ikke om nff gjør det Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er helt enig i argumentasjonen, men NFF mener at dette ikke blir et problem, fordi man bare skal få poengtrekk fo "gjentatte brudd"... Uansett tror jeg NFF er gale nok til å straffe klubber med poengtrekk! Lenke til kommentar
kavk Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 sant... og det kommer til å ødlegge mye=/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hæstad utpå for landsen nå Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Raste, du må oppdatere framsiden. DFH er ikke kaptein lenger. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hehehehe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Raste, du må oppdatere framsiden. DFH er ikke kaptein lenger. Vet, har prøvd det tusen ganger, men får sånn jævla feilmelding når jeg oppdaterer så jeg har gitt opp Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Raste, du må oppdatere framsiden. DFH er ikke kaptein lenger. Vet, har prøvd det tusen ganger, men får sånn jævla feilmelding når jeg oppdaterer så jeg har gitt opp Skjønner, får sende en rapport til en mod. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Flere som har fått lest boka nå, eller? Det er et problem med noen av disse oppdateringsgreiene på eldre poste, så vidt jeg har forstått på utviklerene. Ikke sikker på om mod kan fikse det heller, men vi får se! Lenke til kommentar
kavk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 noen fler som skal til bergen bygd neste helg? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Flere som har fått lest boka nå, eller? Det er et problem med noen av disse oppdateringsgreiene på eldre poste, så vidt jeg har forstått på utviklerene. Ikke sikker på om mod kan fikse det heller, men vi får se! Har ikke lest boka enda. Jeg spurte pappa om han ville sponse meg om jeg fikk lyst til å lese bøker igjen, men han mener at en biografi om en fotballspiller bare er tull, og ikke ordentlig litteratur noen fler som skal til bergen bygd neste helg? Skal dessverre ikke det. Koster for mye å dra på de lengre borteturene. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Wat? Det er jo en morsom og underholdende bok, og i høyeste grad litteratur! Åndssnobberi! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Pappa er den minst fotballinteresserte personen jeg kjenner. Må prøve meg på mamma istedet. Hun blir sikkert overlykkelig over at jeg har lyst til å åpne en bok igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå