Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Har nok mye med at klanen har mange medlemmer og mange som møter opp på bortekampene og utfordrer hjemmefansen. Bodø glimt f.eks. ingen hater de fordi den "gule horde" kun er et 30 talls stykk supportere som står og slår på en stortromme. Dessuten er det et generelt hat mot Oslo som by også fra de fleste andre byer i Norge som ikke gjør det noe bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan ikke forstå hvorfor Klanen har et drittsekkrykte. Vi lager ikke mye bråk sammenlignet med Kjernen og Kanarifansen.

Det er vel ikke noe galt i å bli hatet? Laget jeg holder med blir også hatet over hele Norge, det er jo bare moro.

Lenke til kommentar

Etter å ha bodd mesteparten av mitt liv på Østlandet som Brann-supporter, så forstår jeg det meget godt. Enkelte av de klansfolka som faktisk møter opp på Ullevål er jævlig ufordragelige og provoserende før og etter kampen. Det er faktisk noe helt annet å gå på kamp som bortesupporter i Trondheim for eksempel. Eller å møte Lyn i Oslo, da kan man som oftest snakke rolig og hyggelig med de andre supporterne både før og etter kamp.

Lenke til kommentar

Kjøpte boka på tanum for 300 kroner. Den er på knappe 200 sider, men Freddyboooooy er helt sjef! Leste den ut i går kveld, lenge siden jeg har ledd og humret så mye over en biografi :D

Freddy skriver like morsomt som det han er til daglig, og man får inntrykk av at han er en fyr som behandler folk med respekt og omtanke. Han fremstår som ydmyk ærlig, både i forhold til egne og andres prestasjoner. Satt med tårer i øynene da jeg leste om cup-gull og seriegull!

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Jeg liker Freddy veldig godt som person. Han virker som en jordnær og vettug person. Det er mange fotballspillere som er klyser og ikke behandler folk med respekt. Der synes jeg Freddy skiller seg ut. Han er en god person å ha som "talsmann" for Enga.

Lenke til kommentar
Leser at Fredrik Winsnes tydeligvis er i forhandlinger med Enga nå. Hva synes folka om dette?

For gammel sier jeg! Tror at Alta IF sin spiller Aziz Idris er spennende (Ja, jeg kjenner klubben veldig godt, er tross alt de jeg holder mest med) Er det en klubb i Tippeligaen jeg ønsker skal kjøpe han, så er det Vålerenga! Han er et arbeidsjern som endelig begynner å bli målfarlig! Men har han gjerne i Alta i flere år til!

Lenke til kommentar
HAr vi egentlig en "midtbanegeneral" ? Tror Singh kan bli en veldig god terrier på midtbanen ganske fort, men tror vi kan savne en som holder kontrollen i det leddet...

Vi har kanskje ikke akkurat en general med Doffen er vell den som styrer dette når han spiller. Singh kan vel bli det, men det tar noen år. Så jeg tror det er Doffen som holder leddet i orden atm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...