Schjellin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Gratulerer Birger Madsen. OT. Pappa skulle absolutt se Jakten på kjærligheten (?) så etter en del krangling fant jeg ut, jeg har jo tv2 sumo ZAJIIIIIIC! :D:D / MOAAAAAA :D Endret 5. oktober 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Schjellin: Haha, kan ikke se på kjærleik når det er fotball! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Schjellin: Haha, kan ikke se på kjærleik når det er fotball! Han følger dessverre ikke med på fotball. Bare Rævbk. Men tv2 sumo ftw. Endret 5. oktober 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Æsj! Jaja, godt du har hodet og hjertet på rett sted! Dere må få dere flere tv'er! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Æsj! Jaja, godt du har hodet og hjertet på rett sted! Inspirert av mine gode søskenbarn. Edit: Har 2 tv'er her men ingen av de har tv2. Men tv2 sumo igjen. Endret 5. oktober 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er faen meg en grunn for at jeg heter Fellah på facebook, han er jo så morsom å se på. Jeg elsker den gutten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Edit: Har 2 tv'er her men ingen av de har tv2. Men tv2 sumo igjen. Åh, dritt da. Må jo ha tv2! Heiho! Mye offside og reddninger her nå.... Er faen meg en grunn for at jeg heter Fellah på facebook, han er jo så morsom å se på. Jeg elsker den gutten. Heter du kun Fellah? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Edit: Har 2 tv'er her men ingen av de har tv2. Men tv2 sumo igjen. Åh, dritt da. Må jo ha tv2! Heiho! Mye offside og reddninger her nå.... Er faen meg en grunn for at jeg heter Fellah på facebook, han er jo så morsom å se på. Jeg elsker den gutten. Heter du kun Fellah? Ole Fellah Schjelle. Oppe på 6. plass nå. Endret 5. oktober 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vet jeg har snakket mye dritt om bengt i denne tråen, men nå føler jeg han har fortjent trøya og lønna! ENGA! MOA, MADSEN og BENGT! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ole Fellah Schjelle. Klinger jo godt det Men fant deg ikke der.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ole Fellah Schjelle. Klinger jo godt det Men fant deg ikke der.. Hmm, det burde du for det jeg kaller meg. Ellers kan du bare søke på Schjelle. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Faen vi spiller pent i dag! Hvorfor POKKER skal Myhre være god akkurat i dag - Nå kommer Luton inn, kanskje 4-1? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Faen vi spiller pent i dag! Hvorfor POKKER skal Myhre være god akkurat i dag - Nå kommer Luton inn, kanskje 4-1? Første gang jeg har hørt Semb snakket positivt om Enga tror jeg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nielsen, lå litt i kortene men, er bra uansett. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 GG Nå fant jeg deg, Fellah Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Men jeg fant ikke deg. Bra kamp idag, Fellah storspilte, Moa så frisk ut. Får vi til dette neste år vil jeg tro på en langt bedre sesong. Men fortsatt igjen kamper og nå ligger vi på 6. plass. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 6250 tilskuere!? Det er faktisk helt vanvittig for et hovedstadslag. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Brann, Sandefjord og Start igjen, kan gå med 9 poeng det Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Latterlig dårlig oppmøte. 6000 i en by med over en halv million mennesker, blir ikke rare inntekter til klubben gitt.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nå er det jo tross alt oktober, og mange steder i landet ligger det allerede snø. Ikke sikkert det frister for mange å stå der i 2 timer og fryse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå