Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klart det, men 3 poeng smaker da ikke mindre bra av den grunn. Spesielt med tanke på den dårlige statistikken vi har hatt i det siste.

 

Schjellin; Jepp, skulle vært på kamp snart. Men Viking-kampen blir nok uansett vanskelig, da jeg har eksamen samme dag. :p

aaah, da er det bare en hjemmekamp igjen og det er Sandefjord.

 

Si ifra om du har tenkt deg på noe kamp iallefall. :)

Lenke til kommentar
Ikke for å ødelegge stemningen, men Glimt er ikke akkurat de verste å slå :p

 

Et presset Glimt-lag i surt vært på hjemmebane i Bodø, som MÅ ta poeng for å slippe unna nedrykk...ikke akkurat de letteste å slå heller. Skal hvertfall ikke undervurderes.

Nå Nevnarion er det på tide å dra med seg Dernel å åka på kamp mot Viking. :)

 

Driver du å planlegger uten meg? :p

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Ikke for å ødelegge stemningen, men Glimt er ikke akkurat de verste å slå :p

 

Et presset Glimt-lag i surt vært på hjemmebane i Bodø, som MÅ ta poeng for å slippe unna nedrykk...ikke akkurat de letteste å slå heller. Skal hvertfall ikke undervurderes.

Nå Nevnarion er det på tide å dra med seg Dernel å åka på kamp mot Viking. :)

 

Driver du å planlegger uten meg? :p

Selvfølgelig, skulle jo være en overraskelse men neida. :p

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Klart det, men 3 poeng smaker da ikke mindre bra av den grunn. Spesielt med tanke på den dårlige statistikken vi har hatt i det siste.

 

Schjellin; Jepp, skulle vært på kamp snart. Men Viking-kampen blir nok uansett vanskelig, da jeg har eksamen samme dag. :p

aaah, da er det bare en hjemmekamp igjen og det er Sandefjord.

 

Si ifra om du har tenkt deg på noe kamp iallefall. :)

 

Absolutt, men tror nok det blir vanskelig i årets serie, med bare to hjemmekamper igjen, og siden jeg tilbringer mesteparten av tiden i Trondheim. Hadde i utgangspunktet tenkt å dra på cupfinalen, men dette ble jo lite interessant når vi røk ut, så. :p

Men burde få dratt på kamp til våren hvertfall.

Lenke til kommentar
Klart det, men 3 poeng smaker da ikke mindre bra av den grunn. Spesielt med tanke på den dårlige statistikken vi har hatt i det siste.

 

Schjellin; Jepp, skulle vært på kamp snart. Men Viking-kampen blir nok uansett vanskelig, da jeg har eksamen samme dag. :p

aaah, da er det bare en hjemmekamp igjen og det er Sandefjord.

 

Si ifra om du har tenkt deg på noe kamp iallefall. :)

 

Absolutt, men tror nok det blir vanskelig i årets serie, med bare to hjemmekamper igjen, og siden jeg tilbringer mesteparten av tiden i Trondheim. Hadde i utgangspunktet tenkt å dra på cupfinalen, men dette ble jo lite interessant når vi røk ut, så. :p

Men burde få dratt på kamp til våren hvertfall.

Du burde holde deg borte fra Trondheim nå iallefall. :p

Lenke til kommentar

Bor 1min unna Tbanen på Majorstuen, så neste sesong er det årskort og kamp hver gang det er tippeligafotball på Ullevaal! flyttet til Oslo fra elverum for ~1mnd siden så blitt få kamper til nå i år.

 

Also; Gratulerer til RBK med et meget velfortjent gull, jeg missliker det med hvert eneste gen i kroppen men man kanke si at det ikke er fortjent.

Lenke til kommentar
Hvor kommer folket her i tråden egentlig fra? Oslo på meg. :D

Oslo. Lyn-land *kremt*. Har heldigvis fornuften i behold, da. :)

 

Fint med seier idag, hjelper på tabellen og en ny seier var sårt trengt.

Hvordan var kampen? Jeg er dessverre en altfor dårlig supporter, og ser altfor skjelden kamper...

Kampen var bra, litt trøkk fra B/G en par ganger, men hva annet kan man forvente når man legger seg bakpå i en 4-5-1 formasjon. :/

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å drøye tida på Corner? Det er så latterlig å se på når vi kan putte en til på corner.

Er jo bare for å drøye tida, slik at motstanderen ikke får muligheten til å komme til sjanser. Er sikrere å drøye tida på den måten, enn å legge inn, og at motstanderen kan få mulighet til klarere/kontre. Selv er jeg ikke noe fan av slikt spill. Har man holdt seg i 90+ minutter, så burde det ikke være vanskelig å holde seg i et par minutter til.

 

Hvor kommer folket her i tråden egentlig fra? Oslo på meg. :D

Oslo. :w00t:

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å drøye tida på Corner? Det er så latterlig å se på når vi kan putte en til på corner.

Er jo bare for å drøye tida, slik at motstanderen ikke får muligheten til å komme til sjanser. Er sikrere å drøye tida på den måten, enn å legge inn, og at motstanderen kan få mulighet til klarere/kontre. Selv er jeg ikke noe fan av slikt spill. Har man holdt seg i 90+ minutter, så burde det ikke være vanskelig å holde seg i et par minutter til.

 

Hvor kommer folket her i tråden egentlig fra? Oslo på meg. :D

Oslo. :w00t:

Jeg vet hva vitsen er, jeg formulerte meg litt dårlig. Vålerenga fikk corner når det var langt utpå overtid. Vi leder 0-2 har seiern i boks å da skal vi begynne å drøye tiden. Det er bedre å slå den ballen inn der vi har store spillere som Birger Madsen og Sæternes som kan pynte på resultatet. Der er både unødvendig og teit å se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...