Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg legger også skylden på den innleide trønderen. Selv om begge burde hatt kort i den situasjonen, viser Nordvik i denne situasjonen at han er en umoden drittunge på et felt... :thumbdown:

 

Dette kostet oss mest sansynlig finalen, og bør føre til en paddeflat unnskyldning i media i morgen!!

 

Nydelig mål av Singh, synd det skal settes i skyggen av en sånn dritthendelse :no:

 

http://www.viftv.no/ - Andreas legger seg flat...

Lenke til kommentar
Og Andresen vil ikke si at sesongen har vært mislykket selv om det ikke blir medalje av noe slag i år.

 

- Jeg er optimist. Vi har et stort lag på gang.

 

Jeg er enig i det martin sier, men NÅR? Er ikke mye å kose seg over hittil i sesongen :(

 

Vi får se frem til noe positivt: Singh og Fellah blir konger på bnen snart! Og kanskje Moa får litt selvtillit av dette?

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Vi har hatt en tragisk sesong og vi har alt for mange urutinerte spillere. Vi har satset altfor mye på de junior gutta og ikke ha kjøpt klassespillere.

 

Se på andre lag, der har de fullt av klassespillere. Jeg vil at Vålerenga nå etter sesongslutt skal se etter en klassestopper(klasseback, klasseving og en ordentlig god spiss. Så må vi hente Strand tilbake, en skandale at han ble lånt ut.

Bare tull alt det her. Det er utrolig viktig at vi satser på disse ungutta. Nouri, Singh, Fellah og Moa kommer mest sannsynlig til å bli for gode for Tippeligaen en dag og bli solgt til større klubber for store summer. Vålerenga har en mer en god nok stall til å kjempe i toppen av Tippeligaen neste år. Det eneste stedet det trengs forsterkninger er forsvaret, spesielt da på venstreback. Midtstopperplassen er faktisk ganske bra dekket nå, med Madsen, Muri, Strandberg, Hagen, Pelter og kanskje også Nordvik.

 

Nordvik mister hodet, og sånt skjer. Hadde det vært en annen spiller ville dere nok ha lettere for å tilgi. Mame Biram slår han med fullt overlegg og filmer så det er vel han som egentlig bør ha rødt kort. Veldig synd at sånt skjer, men vi kommer til å reise oss og jeg håper faktisk at Nordvik kan komme tilbake og revansjere dette. han tar hvertfall alt på sin kappe og har lært til neste gang. Han dyttet vel også Moldskred på samme måte i kvartfinalen etter at Tromsø hadde prøvd seg på en frekkis, da ble det vel ikke noe rødt kort på Nordvik heller.

Lenke til kommentar

mja, etter at jeg nå har fått sinnet litt bak meg og sett vif-tv med andres sin forklaring og hele intervjuet med han så håper jeg på at han får sjansen fra start fort som mulig igjen og gjør en kanonkamp.

 

klart det er utrolig kjip når det skjer og det er totalt unødvendig, men alle kan miste hodet når som helst og gjøre ting man ikke er helt klar over, er bare sånn vi mennesker er. Andreas hadde en sånn i dag, såkalrt værst mulig tidspunkt men shit happens.

 

 

Også folkens, det er da for faen meg cupfinale neste år også!

Lenke til kommentar
Vi har hatt en tragisk sesong og vi har alt for mange urutinerte spillere. Vi har satset altfor mye på de junior gutta og ikke ha kjøpt klassespillere.

 

Se på andre lag, der har de fullt av klassespillere. Jeg vil at Vålerenga nå etter sesongslutt skal se etter en klassestopper(klasseback, klasseving og en ordentlig god spiss. Så må vi hente Strand tilbake, en skandale at han ble lånt ut.

Bare tull alt det her. Det er utrolig viktig at vi satser på disse ungutta. Nouri, Singh, Fellah og Moa kommer mest sannsynlig til å bli for gode for Tippeligaen en dag og bli solgt til større klubber for store summer. Vålerenga har en mer en god nok stall til å kjempe i toppen av Tippeligaen neste år. Det eneste stedet det trengs forsterkninger er forsvaret, spesielt da på venstreback. Midtstopperplassen er faktisk ganske bra dekket nå, med Madsen, Muri, Strandberg, Hagen, Pelter og kanskje også Nordvik.

 

Nordvik mister hodet, og sånt skjer. Hadde det vært en annen spiller ville dere nok ha lettere for å tilgi. Mame Biram slår han med fullt overlegg og filmer så det er vel han som egentlig bør ha rødt kort. Veldig synd at sånt skjer, men vi kommer til å reise oss og jeg håper faktisk at Nordvik kan komme tilbake og revansjere dette. han tar hvertfall alt på sin kappe og har lært til neste gang. Han dyttet vel også Moldskred på samme måte i kvartfinalen etter at Tromsø hadde prøvd seg på en frekkis, da ble det vel ikke noe rødt kort på Nordvik heller.

 

 

Hahaha!

Vålerenga Fotball har et mål som skal være å ligge oppi toppen, hvordan kan man ha en haug av ustabile spillere.

Moa har sugd i hele år, Dawda Leigh har vært stort sett skuffene i 2.halvdel av sesongen og Nouri har også endel på det defensive.

Berre har også vist seg for å være tregere en noen gang og det er rett og slett umulig å gi han en løpepasning.

Spissene våre er stort sett greie, og akkurat nå er Shelton og Sæternes førstevalget for meg.

Lenke til kommentar

Utrolig skuffende av Nordvik i går. Han mister hodet totalt og oppfører seg som en drittunge. Mame Biram Diouf skulle også hatt rødt kort for den hendelsen. Man ser tydelig at han slår Nordvik i trynet med knyttneven, og faller som en flue etterpå (men det er vanlig :roll: ).

 

Jeg synes vi spilte meget bra i går. Taktikken vår funket fint den. Å la Molde føre ballen mye og satse på kontringer. Singh scorte jo en perle av et mål. Også fint at vi scorte to mål i mindretall.

Lenke til kommentar
Syns det er lavmål at dere legger all skyld på Nordvik.

 

Dere ble jo til tider spilt trill rundt av Molde, og at Nordvik får skylden for dette blir bare for dumt. VIF var jo kun ute etter å forsvare seg.

Er enig i det der, jeg vil ikke legge all skyld på Nordvik. Håper han starter neste kamp og viser hva han er god for!

Lenke til kommentar
Hva gjorde dommeren feil? Oo

 

Uansett om Mame Biram hadde fått kort for slaget, skulle likevell Nordvik vært utvist og straffen hadde fortsatt blitt gitt.

Nei? Dommeren kunne vanskelig ha blåst straffe hvis Mames slag/dytt/whatever ble sett og gitt gult kort for.

 

Dessuten: stemplingen av Bojan ble vel knapt gitt tilsnakk for. Samt Hoseths "aktive brystkasse" ble oversett. Sånne episoder som skjer i alle kamper, men som irriterer en supporter dagen etter et tap.

Lenke til kommentar

Nordvik fortjener vel litt kjeft for tapet, men hadde jeg vært VIF supporter hadde jeg først og fremst vært sint på Andresen. VIF spiller planløst, kjedelig og dårlig. Jeg har ikke noe i mot VIf, men ønsker tvert i mot at VIF skal være et topplag, men da er jeg redd dere må få inn en ny trener med ny fotballfilosofi. Ansettelsen av en fotballspiller uten trenererfaring var ikke noe sjakktrekk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...