Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ren idioti av Nordvik, laget er så godt som i semifinale. Da må man klare å styre seg, selv om man får en trøkk i ansiktet. Det så ikke ut som noe Diouf gjorde med vilje, akkurat. Man kunne forresten høre Nordvik skrike til Diouf, han skrek noe sånn som: "What the f*ck are you doing?!".

Forøvrig en helhjertet innsats av resten av gutta, men kjipt når en person bestemmer seg for å ødelegge for resten av laget på denne måten. Imponerende å se hvordan vi klarer å prestere mot Molde gang på gang.

 

Ble igjen imponert av Klanen i 2.omgang, utifra det jeg så på tvbildene var de ikke altfor mange, men hørtes ut som de var mange tusen, og overdøvet alt annet på stadion. Der har mange supportere noe å lære!

Lenke til kommentar
Ren idioti av Nordvik, laget er så godt som i semifinale. Da må man klare å styre seg, selv om man får en trøkk i ansiktet. Det så ikke ut som noe Diouf gjorde med vilje, akkurat. Man kunne forresten høre Nordvik skrike til Diouf, han skrek noe sånn som: "What the f*ck are you doing?!".

Forøvrig en helhjertet innsats av resten av gutta, men kjipt når en person bestemmer seg for å ødelegge for resten av laget på denne måten. Imponerende å se hvordan vi klarer å prestere mot Molde gang på gang.

 

Ble igjen imponert av Klanen i 2.omgang, utifra det jeg så på tvbildene var de ikke altfor mange, men hørtes ut som de var mange tusen, og overdøvet alt annet på stadion. Der har mange supportere noe å lære!

Det har nok noe med miccinga fra TV2 å gjøre gitt. Må nok på stadion in person for å måle hvem som lager mest lyd.

Lenke til kommentar

Blir fotballspillere dyttet, faller de som fluer, det er tydeligvis en gyllen regel innen fotballen. (Jada, jeg er klar over at det sikkert finnes en del unntak.) Jeg skylder på Nordvik fordi han gjør noe som er totalt unødvendig og preger resten av kampen. Det var klart den utløsende faktoren og dermed blir han syndebukk for meg.

Dessuten er nok de fleste innleggene her skrevet i sinne (inkludert mitt) og da er det meget enkelt å finne en syndebukk.

 

Det blir med en gang mye vanskeligere å forsvare seg når man er en mann mindre, og særlig mot Molde som kan ha noen magikere med ball bare de får plass nok. Jeg er enig i at noen mål er billige, men alle målene kommer når vi er en mann mindre på banen og spillerne er slitne.

Lenke til kommentar

Vi har hatt en tragisk sesong og vi har alt for mange urutinerte spillere. Vi har satset altfor mye på de junior gutta og ikke ha kjøpt klassespillere.

 

Se på andre lag, der har de fullt av klassespillere. Jeg vil at Vålerenga nå etter sesongslutt skal se etter en klassestopper(klasseback, klasseving og en ordentlig god spiss. Så må vi hente Strand tilbake, en skandale at han ble lånt ut.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...