osse-mon waits for alice Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Synd med Moa og Dawda, de er litt ute på tur for tiden.. Håper Berre har hatt godt av pausen, og kommer ENDA sterkere tilbake! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 SYNG EN SANG FOR HARMETH SINGH, CHING CHANG! Lenke til kommentar
mopani Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Syng en sang for Harmeet Singh! Syng en sang for, syng en sang for, syng en sang for HARMEET SINGH!!!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 :!: :!: :!: Beste syngesmileyen jeg fant Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Kanonmål av Singh idag. Får håpe det holder seg og at VI SKAL VINNE FINALEN synges på Aker. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Tusen takk til trønderen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Håper virkelig at Andreas Nordvik ALDRI får spille for Vålerenga igjen. Han kan reise tilbake dit han kom fra. Jeg kan godta mye tabber i fotball, men dette var bare helt totalt unødvendig. Denne spilleren er IKKE ønsket på laget i mine øyne. Han kostet oss cupfinalen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Lurer på om Diouf kan ha slengt med leppa. Men de er ikke til å forsvare uansett. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Spiller ingen rolle hva Diouf har liret av seg. Når laget ditt leder i en cupfinale når det gjenstår et kvarter, så skal du holde deg for god til å gjøre sånne meningsløse ting. Helt latterlig. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Forbanna drittkamp. Forbanna dritt-trønder. Molde vant på grunn av hjemmebane. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 De vant fordi vi har en jævla trønder som er helt mongo. Han kan dra tilbake dit han kommer fra. Håper for hans del at han ikke treffer på noen blå mennesker fremover... Kan umulig endte pent for hans del. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) faen altså, jeg fikk så sansen for Nordvik/Stranberg i Lyn-kampen, også gjør han noe sånt noe : ( [Nordvik-hat settes inn her, slettet pga det er barnslig så det så!] Endret 20. oktober 2009 av Cosha Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Ren idioti av Nordvik, laget er så godt som i semifinale. Da må man klare å styre seg, selv om man får en trøkk i ansiktet. Det så ikke ut som noe Diouf gjorde med vilje, akkurat. Man kunne forresten høre Nordvik skrike til Diouf, han skrek noe sånn som: "What the f*ck are you doing?!". Forøvrig en helhjertet innsats av resten av gutta, men kjipt når en person bestemmer seg for å ødelegge for resten av laget på denne måten. Imponerende å se hvordan vi klarer å prestere mot Molde gang på gang. Ble igjen imponert av Klanen i 2.omgang, utifra det jeg så på tvbildene var de ikke altfor mange, men hørtes ut som de var mange tusen, og overdøvet alt annet på stadion. Der har mange supportere noe å lære! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Lurer på hva Martin kommer til å si.... Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Ren idioti av Nordvik, laget er så godt som i semifinale. Da må man klare å styre seg, selv om man får en trøkk i ansiktet. Det så ikke ut som noe Diouf gjorde med vilje, akkurat. Man kunne forresten høre Nordvik skrike til Diouf, han skrek noe sånn som: "What the f*ck are you doing?!". Forøvrig en helhjertet innsats av resten av gutta, men kjipt når en person bestemmer seg for å ødelegge for resten av laget på denne måten. Imponerende å se hvordan vi klarer å prestere mot Molde gang på gang. Ble igjen imponert av Klanen i 2.omgang, utifra det jeg så på tvbildene var de ikke altfor mange, men hørtes ut som de var mange tusen, og overdøvet alt annet på stadion. Der har mange supportere noe å lære! Det har nok noe med miccinga fra TV2 å gjøre gitt. Må nok på stadion in person for å måle hvem som lager mest lyd. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Ekstremt unødvendig av Nordvik! :\ Jeg er selv Molde fan, men resten av laget spilte strålende! tenkte jeg skulle ta en tur innom her og ønske dere lykke til med resten av serien og neste års cup! edit: iPhone+ treig Internett=fail! Endret 23. september 2009 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Skjønner ikke at dere bare skylder på Nordvik, greit det han gjorde var dumt, men MB Diouf fyren faller jo som en ape. Vi har egentlig bare oss selv å takke, vi lot de få 3-4 dumme scoringer som var helt idiotiske. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Blir fotballspillere dyttet, faller de som fluer, det er tydeligvis en gyllen regel innen fotballen. (Jada, jeg er klar over at det sikkert finnes en del unntak.) Jeg skylder på Nordvik fordi han gjør noe som er totalt unødvendig og preger resten av kampen. Det var klart den utløsende faktoren og dermed blir han syndebukk for meg. Dessuten er nok de fleste innleggene her skrevet i sinne (inkludert mitt) og da er det meget enkelt å finne en syndebukk. Det blir med en gang mye vanskeligere å forsvare seg når man er en mann mindre, og særlig mot Molde som kan ha noen magikere med ball bare de får plass nok. Jeg er enig i at noen mål er billige, men alle målene kommer når vi er en mann mindre på banen og spillerne er slitne. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Det blir ofte en syndebukk, og ofte er det urettferdig. Men i dag mener jeg det er helt og holdent Nordvik sin skyld, og det er helt riktig at han får kjeften her nå. Hadde han holdt seg på matta, så hadde vi vært i cupfinalen nå, det er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Vi har hatt en tragisk sesong og vi har alt for mange urutinerte spillere. Vi har satset altfor mye på de junior gutta og ikke ha kjøpt klassespillere. Se på andre lag, der har de fullt av klassespillere. Jeg vil at Vålerenga nå etter sesongslutt skal se etter en klassestopper(klasseback, klasseving og en ordentlig god spiss. Så må vi hente Strand tilbake, en skandale at han ble lånt ut. Endret 23. september 2009 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå