Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler meg ikke noe overlykkelig over denne seieren, vi slo et lag som ligger på bakken. Hadde vært bedre om vi slo dem i våres. Men fint at forbannelsen røk.

 

Godt poeng, og selv om det er morsomt at Lyn rykker ned, så vil de bli savnet. Kommer til å savne rivaliseringen og de alltid like spennende byderbyene. Men håper de kommer tilbake om et års tid da.

Uansett, vi har slått dem, endelig. Det var på tide. Og samtidig en viktig selvtillitsboost foran neste ukes cupsemifinale. Ønsker virkelig, virkelig at vi vinner den. Den dagen kan vi faktisk, sammen med Rosenborg, robbe Molde for alt denne sesongen. Vinner vi, ryker cupgullhåpet deres, og vinner Rosenborg mot Tromsø, så ryker seriegullhåpet også. :!:

Lenke til kommentar

Poengtrekk vil aldri skje. Det er kun noe NFF sier for å ha en preventiv effekt. En eller annen på VPN (eller var det klanen.no) lagde et scenario: VIF og RBK står med like mange poeng før siste runde. Jeg melder meg inn i Kjernen og drar på RBK-kamp, blusser som faen og RBK får poengstraff. VIF vinner serien :w00t: Dette kan skje, og kommer til å skje om de faktisk begynner å dele ut poengstraff.

Lenke til kommentar
Poengtrekk vil aldri skje. Det er kun noe NFF sier for å ha en preventiv effekt. En eller annen på VPN (eller var det klanen.no) lagde et scenario: VIF og RBK står med like mange poeng før siste runde. Jeg melder meg inn i Kjernen og drar på RBK-kamp, blusser som faen og RBK får poengstraff. VIF vinner serien :w00t: Dette kan skje, og kommer til å skje om de faktisk begynner å dele ut poengstraff.

 

Tatt i betraktning så er ikke dette som er tilfelle nå, tipper at NFF vurderer ut i fra situasjonen og da dette ikke er første gang det skjer så tror jeg nok NFF kommer med en strengere straff denne gangen.

Dog om det blir en heftigere bot eller poengtrekk vites ikke.

Lenke til kommentar
Håper på seier, regner med tap.

 

Stiller med samme lag som mot lyn, eneste forskjell er Berre inn for Dawda og Madsen inn for Strandberg!

Formen til Molde har vell gått nedover siden vi sist slo dem. Så jeg tror på seier iallefall. Bra at Berre starter isteden for Dawda, Dawda var ikke noe god mot Lyn.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...