Anonym234 Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Føler meg ikke noe overlykkelig over denne seieren, vi slo et lag som ligger på bakken. Hadde vært bedre om vi slo dem i våres. Men fint at forbannelsen røk. Jepps. Kan bli lenge til neste gang vi får sjansen. Det er nesten litt trist, for de kampene er høydepunkter hvert år. Helt til de er spilt, da er de nedturer.. Hehe. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 1-1 Åhh så deilig at jeg tok så feil. Fantastisk stemning siste 10 minuttene i dag. Og ghostbusters dundrende over anlegget etter kampen Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Kjempegøy å være på stadion idag! Det er virkelig skuffende at bare 13 000 møter opp på byderby. Nesten en skam. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Føler meg ikke noe overlykkelig over denne seieren, vi slo et lag som ligger på bakken. Hadde vært bedre om vi slo dem i våres. Men fint at forbannelsen røk. Samma her mye blandede følelser. Likevell vi spilte bra de første 20 minuttene, også slokna vi helt. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 for en kamp! Endelig blusser det litt opp i gammel storhet fra klanen også! herlig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Føler meg ikke noe overlykkelig over denne seieren, vi slo et lag som ligger på bakken. Hadde vært bedre om vi slo dem i våres. Men fint at forbannelsen røk. Godt poeng, og selv om det er morsomt at Lyn rykker ned, så vil de bli savnet. Kommer til å savne rivaliseringen og de alltid like spennende byderbyene. Men håper de kommer tilbake om et års tid da. Uansett, vi har slått dem, endelig. Det var på tide. Og samtidig en viktig selvtillitsboost foran neste ukes cupsemifinale. Ønsker virkelig, virkelig at vi vinner den. Den dagen kan vi faktisk, sammen med Rosenborg, robbe Molde for alt denne sesongen. Vinner vi, ryker cupgullhåpet deres, og vinner Rosenborg mot Tromsø, så ryker seriegullhåpet også. :!: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Så utrolig deilig med seier i dag. Årets morsomste kamp. Stemningen var helt syk selv om det bare er 13000 der. De toppene som ikke var sang, men bare jubling og klapping var helt drøye Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Fy fader for en match! Var syk stemning på kamp og dette er noe jeg aldri kommer til å glemme! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Dette er en av de diggeste kampene jeg noengang har vært på! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Stemningen var vill. Blussing er alltid gøy selv om vi sikkert får en bot for det. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) "Musikkvideo" fra kampen igår. Den fortjener jaggu en Oscar. Endret 21. september 2009 av tendilenz Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 for en kamp! Endelig blusser det litt opp i gammel storhet fra klanen også! herlig. Det blusset vel litt for mye http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=596315 tsk tsk tsk Bra kamp though! Stemningen var vill. Blussing er alltid gøy selv om vi sikkert får en bot for det. Og fare for poengtrekk..... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 jeg blir gal av all blussinga...la nå enkelt personer og ikke klubben ta støten Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Poengtrekk vil aldri skje. Det er kun noe NFF sier for å ha en preventiv effekt. En eller annen på VPN (eller var det klanen.no) lagde et scenario: VIF og RBK står med like mange poeng før siste runde. Jeg melder meg inn i Kjernen og drar på RBK-kamp, blusser som faen og RBK får poengstraff. VIF vinner serien Dette kan skje, og kommer til å skje om de faktisk begynner å dele ut poengstraff. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Poengtrekk vil aldri skje. Det er kun noe NFF sier for å ha en preventiv effekt. En eller annen på VPN (eller var det klanen.no) lagde et scenario: VIF og RBK står med like mange poeng før siste runde. Jeg melder meg inn i Kjernen og drar på RBK-kamp, blusser som faen og RBK får poengstraff. VIF vinner serien Dette kan skje, og kommer til å skje om de faktisk begynner å dele ut poengstraff. Tatt i betraktning så er ikke dette som er tilfelle nå, tipper at NFF vurderer ut i fra situasjonen og da dette ikke er første gang det skjer så tror jeg nok NFF kommer med en strengere straff denne gangen. Dog om det blir en heftigere bot eller poengtrekk vites ikke. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 jeg har slettet litt trolling og svar på dette. hold dere sakelige folkens. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Kampdag. Hva tror dere? Blir det seier eller tap? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Håper på seier, regner med tap. Stiller med samme lag som mot lyn, eneste forskjell er Berre inn for Dawda og Madsen inn for Strandberg! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Som RBK supporeter håper jeg at dere vinner i dag. Ut med M**** Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Håper på seier, regner med tap. Stiller med samme lag som mot lyn, eneste forskjell er Berre inn for Dawda og Madsen inn for Strandberg! Formen til Molde har vell gått nedover siden vi sist slo dem. Så jeg tror på seier iallefall. Bra at Berre starter isteden for Dawda, Dawda var ikke noe god mot Lyn. Endret 23. september 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå