Raste Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Skjer med Perkins a? Helvette, dette gidder jeg ikke mer. Det er så latterlig. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Skjer med Perkins a? Helvette, dette gidder jeg ikke mer. Det er så latterlig. Han kan ta på seg alle 3 måla.! Faen for en svaak kamp! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Men herregud, se på spillerne våre. De er ikke gode nok for 2divisjon engang. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ja, dette er jo kjempebra. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Huff, helt jævlig i dag. Troy burde tatt alle tre. Denne kampen vil jeg glemme fort. Eneste positive var at det så ut som Klanen hadde møtt bra opp, og at de sang ut plankejævlene. Endret 12. september 2009 av Olum Lenke til kommentar
mopani Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jævli kjipt at Troy har en så ræva dag og slepper inn 3 billige mål, men vi må huske på hvor stabil Trroy har vært .. Hvor mange ganger han har redda oss.. Troy kommer STERKT tilbake mot lyn Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nå erre jo snart byderby og siste sjanse til å drepe dette "Lyn-spøkelset" også erre nesten ikkeno liv i tråden? Håper alle her inne møter i begravelsen, at vi slår dem, at Lyn går konk også er vi ferdig med alt som heter lyn og pappagutter. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nå erre jo snart byderby og siste sjanse til å drepe dette "Lyn-spøkelset" også erre nesten ikkeno liv i tråden? Håper alle her inne møter i begravelsen, at vi slår dem, at Lyn går konk også er vi ferdig med alt som heter lyn og pappagutter. Jeg får dessverre ikke dratt på kamp, skal spille kamp selv.. Men, håper det kommer mange på kampen og støtter opp for laget, og at vi en gang for alle skal slå Lyn og sende dem ditt de hører hjemme! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nå skal vi slå Lyn. Vi skal det. Det er siste sjanse før de forsvinner ned i adecco, eller kanskje helt ned i bunnen av aller nederste divisjon. For alt vi vet møter vi dem ikke til tippeligakamp igjen før om nesten 10 år. Vi SKAL slå dem nå, alt annet er uaktuelt. Vi skal slå FC Lyn, og vi skal en gang for alle sende dem ned i divisjonen under. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nå skal vi slå Lyn. Vi skal det. Det er siste sjanse før de forsvinner ned i adecco, eller kanskje helt ned i bunnen av aller nederste divisjon. For alt vi vet møter vi dem ikke til tippeligakamp igjen før om nesten 10 år. Vi SKAL slå dem nå, alt annet er uaktuelt. Vi skal slå FC Lyn, og vi skal en gang for alle sende dem ned i divisjonen under. Jeg gleder meg! Helt enig! NÅ SKAL VI SLÅ DEM og sende de laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ned:D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg gleder meg virkelig til i morra. Har trua på at vi faktisk slår dem nå. Droppet faktisk en hyttetur med gutta for å dra på kampen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg gleder meg virkelig til i morra. Har trua på at vi faktisk slår dem nå. Droppet faktisk en hyttetur med gutta for å dra på kampen. Vi får håpe din skyld at det var ett godt valg. Jeg tipper 2-1 seier til Enga i morgen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ja, hvis vi ikke greier å slå dem i morgen... Det tør jeg ikke tenke på engang! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 så utrolig deilig kamp så langt!!! Synd jeg ikke kunne være på stadion Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vi har mohammed fellah! Vi har mohammed fellah! Vi har mohammed feeeeeellaaaah! Og det er faen meg bra! Håper Bojan og Moa også vil vise seg frem! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg er alene i tråden, men jeg kan feire på egenhånd!!! VI HAR SLÅTT LYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYN! Har gode tanker før semifinalen nå! Jeg er imponert over bastionen, de holder stand alle 400 på tribunen! I morgen blir det drakt på jobben!!! :D Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) :D Alikevel har jeg en liten bismak, vi klarer å slå de når de ligger nederst på tabellen og har sin dårligste sesong ever. Men, jaja. Endret 20. september 2009 av Stine Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg er alene i tråden, men jeg kan feire på egenhånd!!!VI HAR SLÅTT LYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYN! Har gode tanker før semifinalen nå! Jeg er imponert over bastionen, de holder stand alle 400 på tribunen! I morgen blir det drakt på jobben!!! :D enig. bor i drammen så jeg skal gå stolt rundt med vålerenga jakka og sjerfet mitt i morgen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Føler meg ikke noe overlykkelig over denne seieren, vi slo et lag som ligger på bakken. Hadde vært bedre om vi slo dem i våres. Men fint at forbannelsen røk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå