Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå erre jo snart byderby og siste sjanse til å drepe dette "Lyn-spøkelset" også erre nesten ikkeno liv i tråden? Håper alle her inne møter i begravelsen, at vi slår dem, at Lyn går konk også er vi ferdig med alt som heter lyn og pappagutter.

 

Jeg får dessverre ikke dratt på kamp, skal spille kamp selv.. :cry:

Men, håper det kommer mange på kampen og støtter opp for laget, og at vi en gang for alle skal slå Lyn og sende dem ditt de hører hjemme!

Lenke til kommentar

Nå skal vi slå Lyn. Vi skal det. Det er siste sjanse før de forsvinner ned i adecco, eller kanskje helt ned i bunnen av aller nederste divisjon. For alt vi vet møter vi dem ikke til tippeligakamp igjen før om nesten 10 år. Vi SKAL slå dem nå, alt annet er uaktuelt. Vi skal slå FC Lyn, og vi skal en gang for alle sende dem ned i divisjonen under. Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Nå skal vi slå Lyn. Vi skal det. Det er siste sjanse før de forsvinner ned i adecco, eller kanskje helt ned i bunnen av aller nederste divisjon. For alt vi vet møter vi dem ikke til tippeligakamp igjen før om nesten 10 år. Vi SKAL slå dem nå, alt annet er uaktuelt. Vi skal slå FC Lyn, og vi skal en gang for alle sende dem ned i divisjonen under. Jeg gleder meg!

Helt enig!

 

NÅ SKAL VI SLÅ DEM og sende de laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ned:D

Lenke til kommentar
Jeg er alene i tråden, men jeg kan feire på egenhånd!!!

VI HAR SLÅTT LYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYN!

 

Har gode tanker før semifinalen nå!

 

Jeg er imponert over bastionen, de holder stand alle 400 på tribunen!

 

I morgen blir det drakt på jobben!!! :D :D :D

enig. bor i drammen så jeg skal gå stolt rundt med vålerenga jakka og sjerfet mitt i morgen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...