Anonym234 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg ser reprisen nuh, men vet jo resultatet da men Ikke slakt meg, men jeg heide litt på Molde i denne kampen, av en enkel grunn, jeg vil Molde skal vinne serien fremfor RBK, men nå ser det veldig stygt ut Men digg med 3 poeng da Sånn egentlig hehe. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Aha, han kom fra en offiside så det var riktig dømt. Men vi skulle hatt straffespark, men hva gjør vel det når vi vant uansett. Faktisk kom han fra Jamaica... Kan ikke komme fra offside; offside er binært! Uansett velig nice resultat. Var på hytta i helgen, og fikk den ike med meg, men fikk ikke mindre enn 6 lykkemeldinger Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=209...p;progId=335918 Se på Nordvik! Han aner ikke hva som skjer, og ser ganske så forvirret ut der han står Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Ny midtstopper til Vålerenga 22 år gamle Jack Pelter fra New Zealand har skrevet under en kontrakt med Vålerenga. Siden han ikke er i toppform akkurat nå, skal han spille for 2. laget og hjelpe dem med å redde plassen i 2. divisjon. Han kommer til å trene med A-laget. I tillegg vil han ha en eller annen form for jobb med de yngre lagene slik at han også tjener litt med penger. Endret 31. august 2009 av Olum Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Strand tilbake? http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article149168.ece Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Tror ikke et bud på han skal være så veldig høyt før vi bestemmer oss for å selge han. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ny midtstopper til Vålerenga 22 år gamle Jack Pelter fra New Zealand har skrevet under en kontrakt med Vålerenga. Siden han ikke er i toppform akkurat nå, skal han spille for 2. laget og hjelpe dem med å redde plassen i 3. divisjon. Han kommer til å trene med A-laget. I tillegg vil han ha en eller annen form for jobb med de yngre lagene slik at han også tjener litt med penger. Dette liker jeg! Kjenner til heller få spillere fra New Zealand, så det blir spennende å få til norsk eliteserie. Han er også ung, og han er midstopper. Dette lover godt, gleder meg til å se han i aksjon Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Han spiller for VIF2 allerede i dag. Det står faktisk at han kom fra en amatørklubb i New Zealand. Lurer på hvordan vi oppdaget han. Har vi talentspeidere der nede? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Han har vært under kontrakt med Sunderland så vidt jeg forsto det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg leste også det, men i denne artikkelen står det "...Pelter kommer fra Western Suburbs i hjemlandet. - Det er en noe ukonvensjonell avtale, men jeg kommer fra en amatørklubb nå og ønsket å komme inn i et profesjonelt miljø. Dette veldig bra for meg, forklarer Pelter til VIF TV." Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Så han skal ikke inn på førstelaget med en gang nei, kanskje greit at han får utvikle seg litt i VIF2 i begynnelsen. spennende er det hvertfall. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Han er visstnok ikke helt i form enda. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nei, men det kommer seg ;D Litt tid med VIF2 nå i høst, så kanskje han spiller for A-laget neste sesong Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 2. laget vant 6-1 Dawda og Mos med to hver, Strandberg med et mens unge Chuma Anene putta det siste. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ser at RBK forsøkte å hente inn Stefan Izhisaki, jeg mener han ble undervurdert av Rekdal, og at han kunne vært en nøkkelspiller nå hadde han fått sjansen da han var hos oss! Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ishi har jo blomstra til de grader etter at han dro hjem til Sverige Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg håper Luton kan våkne litt, jeg.. I kampen mot molde spilte han veldig bra, og basert på KUN den kampen forstår jeg hvorfor han ble kjøpt inn! Hva tror dere fremtiden bringer for Luton? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg tror han kommer til å vokse som spiller framover. Han har hurtigheten. Etterhvert som han spiller seg mer inn på laget, kan han bli en viktig brikke hos oss. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dette er Vålerenga Fikk noen tårer i øynene når jeg så det her, relativt bra laget og filmen fanger essensen av hvorfor vi alle er så jævlig glade i klubben Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fantastisk video det der. Håper på flere slike scener, med et stappfullt Ullevaal full av jublende supportere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå