osse-mon waits for alice Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Synd Toro forsvinner Synes han har gjort en god jobb, egentlig! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kan vel kalle dette for en god start! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Tror problemet er dypere enn både Toro og Martin... Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg hadde en liten diskusjon med en på jobben, jeg mente at Rekdal ikke var spiller når de vant gullet, mens han mener det var hans siste sesong som spiller. Jeg ble litt usikker etter det, så jeg lurer på om noen husker dette? Gjerne sleng inn en link eller to som beviser det du sier. Takk for svar Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Så vidt jeg kan huske så ga Kjetil seg som spiller i 2004, og var kun med som trener i gullsesongen. Har prøvd å finne en avisartikkel eller lignende som bekrefter dette, men uten hell. Eneste "beviset" jeg finner er wikipedia-artikkelen om Rekdal, som sier at han var spiller for Vålerenga fra 2000 til 2004. Endret 27. august 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
kavk Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 han var ikke spiller i 2005 sesongen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Enda en som trekker seg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nå faller de, en etter en. Martin står for tur nå. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 God kamp idag. Shelton løper i fra det fleste som vanlig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Dette var en herlig og VIKTIG seier. Alle 3-poengere er jo selvsagt viktige, men at denne kom mot Molde føltes ekstra deilig. Veldig fint at Shelton får inn en scoring også. JESSDA Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Herlig VIF Er godt å se at noen slår Molde. Endret 29. august 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
mopani Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg fikk ikke sett kampen pga egen kamp. Hvordan spilte vi? Vant vi fortjent? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Så jævla digg å endelig vinne igjen. Lutons mål var i verdensklasse. Utenom det er jeg utrolig forbanna over oppmøtet. 6-helvetes-000! Det er alt for lite! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg fikk ikke sett kampen pga egen kamp. Hvordan spilte vi? Vant vi fortjent? Ja, det var fortjent, men kunne fort bikket begge veier. Vi ble snytt for et eller to straffespark og Luton fikk et mål som visstnok var hårfin offside. Med mine Vålerenga-briller var han milevis i onside. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg fikk ikke sett kampen pga egen kamp. Hvordan spilte vi? Vant vi fortjent? Ja, det var fortjent, men kunne fort bikket begge veier. Vi ble snytt for et eller to straffespark og Luton fikk et mål som visstnok var hårfin offside. Med mine Vålerenga-briller var han milevis i onside. Mener du at luton var i offside når Berre "takler" ballen til han? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) idag var det deilig å være på kamp! utrolig deilig med seier, særlig når ingen har trua på at vi kommer til å vinne! jævlig dårlig oppmøte, men vi som var der lagde bra liv! Endret 29. august 2009 av kavk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg fikk ikke sett kampen pga egen kamp. Hvordan spilte vi? Vant vi fortjent? Ja, det var fortjent, men kunne fort bikket begge veier. Vi ble snytt for et eller to straffespark og Luton fikk et mål som visstnok var hårfin offside. Med mine Vålerenga-briller var han milevis i onside. Mener du at luton var i offside når Berre "takler" ballen til han? Nei, corneren han scorte på. Det målet ble annulert for offside. Der jeg sto, så det ikke ut som offside. Har ikke sett det i ettertid. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Eneste jeg har å si i dag. HERLIG SEIER! :D Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg fikk ikke sett kampen pga egen kamp. Hvordan spilte vi? Vant vi fortjent? Ja, det var fortjent, men kunne fort bikket begge veier. Vi ble snytt for et eller to straffespark og Luton fikk et mål som visstnok var hårfin offside. Med mine Vålerenga-briller var han milevis i onside. Mener du at luton var i offside når Berre "takler" ballen til han? Nei, corneren han scorte på. Det målet ble annulert for offside. Der jeg sto, så det ikke ut som offside. Har ikke sett det i ettertid. Aha, han kom fra en offiside så det var riktig dømt. Men vi skulle hatt straffespark, men hva gjør vel det når vi vant uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå