Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er virkelig flau over tilskuertallet. Det er altofr dårlig i Tippeligaen også. 13500 tilskuere i gjennomsnitt. Vi blir snart tatt igjen av Fredrikstad og Start. Kanskje til og med vestkantklubben Liin begynner å tenke tanken på å ta igjen storebror Enga. Klanen er 12000 (?). Da skal man kunne forvente at alle de møter opp på alle hjemmekampene de har mulighet til å komme på. Jeg er stygt redd for at Klanen har alt for mange medlemmer som betaler kontigentet bare for å kunne skryte av at de er med i Norges største supporterklubb. Greit, kampen går på en torsdag, vi har et dårlig utgangspunkt og om jeg ikke tar helt feil er det en TV-kamp. Er det likevel noen grunn til å ikke støtte favorittlaget? Klubben i vårt hjerte.

Det er nå tre klubber som ligger foran oss i tilskuertall i Tippeliogaen: Rosenborg, Brann og Viking. Trur det var for en to-tre år sida at Vålerenga lå helt på topp, sammen men bartelaget. Hva er grunnen til at vi nå har sunket med 3-4000 tilskuere? Er det dårligere sportslige prestasjoner? For vi har vært dårligere i år enn i de tre forrige. Men er dette likevel en god nok grunn til å svikte Vålerenga? Dette er ikke ordentlig Klanen. Klanen som var med ned i divisjonsystemet. Det var flere som møtte opp på fakkeltoget til Vålerenga Kjerke etter gullet i 05 enn det er ventet å møte til kampen i morra. Det er flaut.

Møt opp i morra og hjelp til med å synge oss til en plass i det rotete gruppespillet i UEFA-cupen. Hjelp også til med å gi oss en mulighet til Europacup neste år ved at vi klatrer enda mer på tabellen.

Syng høyt, syng Vål'enga.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra kampen og det var en skuffende affære. Gutta gadd ikke jobbe, dommeren dømte en helt annen kamp i huet en den som foregikk på banen og tilskuertallet var horribelt. Vi skapte nesten ingenting og spillerne gadd ikke løpe på baller de kunne ha laget noe ut av. Austria Wiens spiller filma om og om igjen. Jeg så faktisk den verste filmingen siden i går. Skjønner ikke at østerrikerne gidder å få et sånn dårlig stempel når de allerede hadde seieren godt neddi bukselomma. Må trekke fram en ting jeg synes var bra. De få fremmøtte sang veldig bra. Vi sang faktisk like bra som om det skulle vært 13000 der. Det kan ha noe med å gjøre at de 3500 som var der id ag er de som synger på alle kampene.

Hvorfor ble Austria Wiens supportere holdt igjen etter kampslutt? Er de bråkmakere eller no?

Lenke til kommentar

Hvorfor ble Austria Wiens supportere holdt igjen etter kampslutt? Er de bråkmakere eller no?

9637291[/snapback]

Er vanlig å slippe ut bortesupporterne litt senere i Europa, grunnen er enkel, forhindre bråk. Slippes alle ut på likt er det større sjanse for at det blir bråk enn hvis bortesupporterne slipper ut litt senere, for da har de fleste hjemmesupporterne allerede begynt å komme seg hjem. Er bare for å unngå bråk.

Lenke til kommentar

Hva syns folket om DETTE ryktet da?

Vålerenga bekrefter i dag at de ønsker å hente Martin Andresen (30) til Oslo etter sesongslutt.

Selv syns jeg det hadde vært en morsom og spennende overgang. Men velger å verken tro eller håpe noe særlig på det, siden det egentlig er ganske usikkert. Ser ikke heelt for meg Martin Andresen i Vålerenga-drakt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...