Raste Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Jaja. Helt utrolig ræva av oss å gi bort ledelsen og la en grisedårlig spiller score 3 sek etter han kom inn. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Utrolig unødvendig. Er så skuffet nå, og nå er det faen meg på tide at Martin Andresen stikker. Dette holder ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Går Martin nå eller? 7 tap på rad sier litt, dette holder ikke. Vi kan godt beholde han som spiller, men vi trenger en manager med en god filosofi og med en god fotballhjerne. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Går Martin nå eller? 7 tap på rad sier litt, dette holder ikke. Vi kan godt beholde han som spiller, men vi trenger en manager med en god filosofi og med en god fotballhjerne. Han vil ikke spille for Vålerenga uten å være trener, så det går nok ikke. Alt i alt, jeg synes vi gjør en god kamp, første målet var i den billigste sorten. Men hva skal man kreve når en ny spiller blir kastet utpå i første kamp. Ps. Berglund snuset på benken. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Madsen var jo skikkelig ræva. Hvorfor kjøpte vi han? Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 La Madsen få flere sjanser! Hvor mane treninger var han med på før kampen? Ikke rart han misforstår Troy i den situasjonen, de kjenner jo ikke hverandre! Er dog ikke den eneste gangen Madsen bomma, men i form er han en av Tippeligaens beste midtstoppere Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sukk. Har ikke noe å si. Blir bare oppgitt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Schjellin, så vidt jeg vet og leste på Tv2sporten så vurderte Martin å gi seg som trener før Stabæk kampen, men ble overtalt. Så jeg tror han vil forsette som spiller om han gir seg som trener. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Schjellin, så vidt jeg vet og leste på Tv2sporten så vurderte Martin å gi seg som trener før Stabæk kampen, men ble overtalt. Så jeg tror han vil forsette som spiller om han gir seg som trener. Jeg leste før Molde kampen, da han fikk sin siste "sjanse" at han ikke ville spille for Vålerenga uten å være trener også. Selvfølgelig kan det har forandret seg, og jeg håper at han vil det selv om han mister trening stillingen sin. For når Andresen er på sitt beste så er han veldig god og viktig å ha. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har redusert håpene for sesongen til to enkle ting: Ikke nedrykk Ikke total ydmykelse i Molde Håper det går... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Tror faktisk ikke det hjelper å sparke Martin nå etter å ha tenkt meg om, la mannen forsette ut sesongen i allefall. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Enig. Nå er det bare å unngå nedrykk som gjelder og det tror jeg Martin får til. Spillet i går står til godkjent i perioder av kampen. Så får man legge ny plan (med Martin i en annen rolle) etter sesongslutt. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Som martin sa, spillet igår, holder til å ta mange poeng fram til sesongslutt så bare de holder det her gående så går det bra Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 selv som lsk supporter så ser jeg at enga er alt for gode i år til å rykke ned. kunne like gjerne fått med dere både ett og tre poeng fra gymsalen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Pokker så irriterende med resultatet i går.. Vi var bedre enn det målscore tilsier, men ikke noe man kan gjøre noe med. Jeg håper og tror at Madsen blir en knallspiller for oss om noen uker, han må jo lære de andre gutta å kjenne! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det var faktisk ikke så dårlig i går. Mer av de offensive satt og vi spilte fotball som var underholdende å se på. Shelton/Sæternes er en kombinasjon vi bør prøve mer. Sheltons hurtighet og Sæternes' målteft er ikke dumt. Desverre slipper vi fremdeles inn for billige mål. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Skullerud gir seg som hovedtrener hva faen? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Link til klubbens egen sak hvis dere skal linke, vi trenger alle de besøkende vi kan =) Der ligger også et intervju med toro. Når det gjelder avgangen så må jeg innrømme den kommer litt overraskende på, regner med dette betyr at vi fortsetter ut sesongen med MA i en mer tydelig rolle som trener, mer eller mindre på sidelinjen istedetfor på banen. Skal ikke se helt bort fra at dette kan ha en positiv innvirkning, ettersom det blir færre å forholde seg til for spillerne og klarere ordre. Blir uansett spennende å se utover høsten og til vintern. Takk for alt Tor Ole Skullerud, cupfinalen du ga oss var fantastisk! /Espen Endret 26. august 2009 av MrEspen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Det er greit at han går. Håper også at resten av styret innkludert Martin stikker snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå