Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig gjør de det, Birger Madsen er høyst sannsynlig i (vif-)troppen som reiser til gymsalen på søndag for å moppe kunstgresset med bæringene. Sandefjord har ingen interesse av å betale lønn for en spiller som har motivasjonen i en annen klubb, dessuten ser de vel muligheten til å få et par raske kroner for han. De benka han forrige kamp pga samtaler med VIF, tror du de kommer til å benytte seg av han på banen når han i tillegg har skrevet kontrakt?

 

Slik sett er denne overgangen helt lik den vi hadde med DFH tidligere i sommer.

Lenke til kommentar

Som at vi valgte å få noen kroner for han og slippe han tidligere enn kontrakten hans gikk ut, ja... Om vi hadde benket han blir rent hypotetisk, men jeg ser vel for meg at vi da hadde ønsket å "spille inn" fremtidige spillere på den plassen, ettersom motivasjonen antakeligvis ikke hadde vært på topp hos DFH og vi uansett måtte hatt et alternativ klart... At Birger Madsen blir benket pga. interesse og samtaler med VIF er vel en god nok indikasjon på at han ikke akkurat er ønsket i startoppstillinga all den tid hodet hans antakeligvis er et annet sted...

Lenke til kommentar
De første 20 minuttene spilte vi uten noe som helst mål og mening. Andre halvdel av omgangen var det en fryd å se på. Endelig har vi et ordentlig angrepsspill. God fotball nå. Gleder meg til andre omgang.

Enig, godt å se Shelton får gjøre det han kan, nemlig å løpe fra forsvaret. Men det kunne fort sett stygt utt vist Hoff hadde putta der han løp igjennom forsvaret vårt. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...