osse-mon waits for alice Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ja, de forsøker å gi Sandefjord litt cash, slik at han blir klar før Stabæk-kampen... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Selvfølgelig gjør de det, Birger Madsen er høyst sannsynlig i (vif-)troppen som reiser til gymsalen på søndag for å moppe kunstgresset med bæringene. Sandefjord har ingen interesse av å betale lønn for en spiller som har motivasjonen i en annen klubb, dessuten ser de vel muligheten til å få et par raske kroner for han. De benka han forrige kamp pga samtaler med VIF, tror du de kommer til å benytte seg av han på banen når han i tillegg har skrevet kontrakt? Slik sett er denne overgangen helt lik den vi hadde med DFH tidligere i sommer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Slik sett er denne overgangen helt lik den vi hadde med DFH tidligere i sommer. Som i at VIF hadde benket Daniel resten av sesongen, fordi han hadde skrevet under med Aalborg? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Som at vi valgte å få noen kroner for han og slippe han tidligere enn kontrakten hans gikk ut, ja... Om vi hadde benket han blir rent hypotetisk, men jeg ser vel for meg at vi da hadde ønsket å "spille inn" fremtidige spillere på den plassen, ettersom motivasjonen antakeligvis ikke hadde vært på topp hos DFH og vi uansett måtte hatt et alternativ klart... At Birger Madsen blir benket pga. interesse og samtaler med VIF er vel en god nok indikasjon på at han ikke akkurat er ønsket i startoppstillinga all den tid hodet hans antakeligvis er et annet sted... Lenke til kommentar
kavk Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 http://www.vif-fotball.no/article2687089.ece Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 http://www.vif-fotball.no/article2687089.ece Leste det akkurat. Da er det vel også sikkert at han får spille på søndag Hyggelig av Sandefjord å slippe han nå. Jeg har ikke sett så mye på hvordan Sandefjord spiller, men Madsen virker jo som en ganske trygg stopper; en god forsterkning med andre ord! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Fint at vi får på plass en god stopper nå. Gleder meg til å se han mot Stabæk. Noen som har bilder fra tifoen mot LSK? Jeg sto rett under den og aner ikke hvordan den så ut Lenke til kommentar
kavk Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 sjæl=P http://img188.imageshack.us/img188/1720/16082009350.jpg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Den var fet den. Jeg lo også litt av LSKs tifo. Artig påfunn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Feil i sin første kamp. Ikke drømmedebuten av Madsen så langt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Nei, skuffende sånn sett. Men endelig stemte det for Sæternes igjen Og Doffen har vært god, med en utrolig viktig redning på strek. Endret 23. august 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 JAAADDDA!!! Shelton og Sæternes! Herlig! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Øyvind Alsaker om Morten Berre: "Han er rene Zinedine Zidane i kveld, Morten Berre". Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 De første 20 minuttene spilte vi uten noe som helst mål og mening. Andre halvdel av omgangen var det en fryd å se på. Endelig har vi et ordentlig angrepsspill. God fotball nå. Gleder meg til andre omgang. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 De første 20 minuttene spilte vi uten noe som helst mål og mening. Andre halvdel av omgangen var det en fryd å se på. Endelig har vi et ordentlig angrepsspill. God fotball nå. Gleder meg til andre omgang. Enig, godt å se Shelton får gjøre det han kan, nemlig å løpe fra forsvaret. Men det kunne fort sett stygt utt vist Hoff hadde putta der han løp igjennom forsvaret vårt. :/ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Vi har vært veldig heldige, Stabæk har hatt noen syke sjanser. Men vi har putta 2, de 1, og det er det som teller. Håper vi greier å holde denne ledelsen helt inn, for vi trenger virkelig 3 poeng. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kan noen fortelle meg hvorfor Luton fikk gult kort. Når Hauger er så kaster seg foran enn kar idet han skyter så må han regne med å bli truffet av beinet hans. Hvor trodde han beinet skulle bli av? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nei...dette har jeg ikke ord for, vet ikke hva jeg skal si. Vi ligger under igjen. Herreguuud, er det mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå