Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tap igjen.

 

Gud som jeg er glad for at PL er i gang igjen, det er latterlig lavt nivå i Norge på fotball. Helt tragisk.

 

 

Logikken til Martin har vært helt på trynet, istedenfor å satse på de han kjøpte i fjor da han overtok Vålerenga så satser han på helt urutinerte unge gutter som ikke holder TL nivå engang.

Det er på tide at han tar tak og evt. går av som trener for klubbens beste.

Lenke til kommentar

Helvete!!!!!!!!

 

Finns ikke noe verre enn de jævla bønda!!

Forstår ikke spillerne hvor viktig detta er for fansen?

 

Vi klarer faen meg ikke å spille en pasning til mann med samma farge i 2.omg!

 

Hagen viser styrke og gjennomfører en god kamp!

 

Hade Martin! Du har ødelagt nok i denne klubben! Reis hjem!

 

Helvete!!!

Endret av 320_coupe
Lenke til kommentar
Når til og med Martin har sagt at han ikke kunne tenkt seg å spille for Vålerenga som bare spiller, synes jeg det er idiotisk at han fortsatt sitter som trener.

Når sa han det?

Jeg leste det en gang før Molde kampen. Der vi vant 0-3 på aker. De drev å skrev at det var hans siste sjanse osv, og på slutten sto det noe ala dette.

 

"Ps: Martin Andresen vil ikke spille for Vålerenga vist han blir sparket som trener".

Lenke til kommentar
Når til og med Martin har sagt at han ikke kunne tenkt seg å spille for Vålerenga som bare spiller, synes jeg det er idiotisk at han fortsatt sitter som trener.

Når sa han det?

Jeg leste det en gang før Molde kampen. Der vi vant 0-3 på aker. De drev å skrev at det var hans siste sjanse osv, og på slutten sto det noe ala dette.

 

"Ps: Martin Andresen vil ikke spille for Vålerenga vist han blir sparket som trener".

 

 

Jeg mener å ha lest dette et sted selv.. Tror det var på VG nett

Lenke til kommentar
Når til og med Martin har sagt at han ikke kunne tenkt seg å spille for Vålerenga som bare spiller, synes jeg det er idiotisk at han fortsatt sitter som trener.

Når sa han det?

Jeg leste det en gang før Molde kampen. Der vi vant 0-3 på aker. De drev å skrev at det var hans siste sjanse osv, og på slutten sto det noe ala dette.

 

"Ps: Martin Andresen vil ikke spille for Vålerenga vist han blir sparket som trener".

 

 

Jeg mener å ha lest dette et sted selv.. Tror det var på VG nett

Ja, var på VG nett en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...