Anonym234 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Uff. Håper det går bra Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Tap igjen. Gud som jeg er glad for at PL er i gang igjen, det er latterlig lavt nivå i Norge på fotball. Helt tragisk. Logikken til Martin har vært helt på trynet, istedenfor å satse på de han kjøpte i fjor da han overtok Vålerenga så satser han på helt urutinerte unge gutter som ikke holder TL nivå engang. Det er på tide at han tar tak og evt. går av som trener for klubbens beste. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nå får vi visst ikke kjøpt noe heller, så dette ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Det blåser jeg i, jeg driter i hvordan det går med dem akkurat nå. Dem har både ødelagt seg som klubb og sportslig etter Martin overtok. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Helvete!!!!!!!! Finns ikke noe verre enn de jævla bønda!! Forstår ikke spillerne hvor viktig detta er for fansen? Vi klarer faen meg ikke å spille en pasning til mann med samma farge i 2.omg! Hagen viser styrke og gjennomfører en god kamp! Hade Martin! Du har ødelagt nok i denne klubben! Reis hjem! Helvete!!! Endret 16. august 2009 av 320_coupe Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Begynner å bli lei martins "strategi" jeg også... Lenke til kommentar
mopani Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Enig, begynner å bli jævla lei ! Endret 16. august 2009 av 320_coupe Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Når til og med Martin har sagt at han ikke kunne tenkt seg å spille for Vålerenga som bare spiller, synes jeg det er idiotisk at han fortsatt sitter som trener. Latterlig kamp, blir ett helvette å starte på skolen igjen. Takk Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Når til og med Martin har sagt at han ikke kunne tenkt seg å spille for Vålerenga som bare spiller, synes jeg det er idiotisk at han fortsatt sitter som trener. Når sa han det? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Når til og med Martin har sagt at han ikke kunne tenkt seg å spille for Vålerenga som bare spiller, synes jeg det er idiotisk at han fortsatt sitter som trener. Når sa han det? Jeg leste det en gang før Molde kampen. Der vi vant 0-3 på aker. De drev å skrev at det var hans siste sjanse osv, og på slutten sto det noe ala dette. "Ps: Martin Andresen vil ikke spille for Vålerenga vist han blir sparket som trener". Lenke til kommentar
mopani Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Når til og med Martin har sagt at han ikke kunne tenkt seg å spille for Vålerenga som bare spiller, synes jeg det er idiotisk at han fortsatt sitter som trener. Når sa han det? Jeg leste det en gang før Molde kampen. Der vi vant 0-3 på aker. De drev å skrev at det var hans siste sjanse osv, og på slutten sto det noe ala dette. "Ps: Martin Andresen vil ikke spille for Vålerenga vist han blir sparket som trener". Jeg mener å ha lest dette et sted selv.. Tror det var på VG nett Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Her var det ikke mye positivt å hente. Enig i de fleste som mener at Andresen bør komme seg på huet og ræva ut av klubben. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Når til og med Martin har sagt at han ikke kunne tenkt seg å spille for Vålerenga som bare spiller, synes jeg det er idiotisk at han fortsatt sitter som trener. Når sa han det? Jeg leste det en gang før Molde kampen. Der vi vant 0-3 på aker. De drev å skrev at det var hans siste sjanse osv, og på slutten sto det noe ala dette. "Ps: Martin Andresen vil ikke spille for Vålerenga vist han blir sparket som trener". Jeg mener å ha lest dette et sted selv.. Tror det var på VG nett Ja, var på VG nett en gang. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Såpass. Jaja, han får stikke da, lei han jeg også. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Herregud, jeg sa det etter cupfinalen at nå får martin pusterom han egentlig ikke burde ha, og riktig nok, snart et år senere, 5poeng fra streken så er han der enda. Blir moro om vi vinner cupen i år også da, om han får enda et år : ))))))) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Helvete! Martin bør se å dra hjem nå. Alt han rører i går til helvete. Skjønner ikke hvorfor styret ikke har baller til å sparke han. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Birger Madsen enig med Vålerenga. MEN!:........ han kommer ikke før neste år http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=566596 Endret 17. august 2009 av JuRomanRi Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hva er poenget med å kjøpe han da, vi trenger noen NÅ, ikke om seks mnd. Eller, vi trenger sikkert noen da også, hvis Martin er med oss. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det går rykter om at vi skal prøve å kjøpe han fri, han er jo ferdig i SIF uansett. Benka etter en liten flørt, da får han vel ikke mer spilletid der. Men han er jo den beste der, så de vil vel ikke miste han før de må Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå