Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Fordi i øyeblikket er Nordvik vår beste forsvarsspiller. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva vet du om hvem som var best på tribunen? Mikrofonene står aldri rettferdig. Ikke si noe om stemningen uten at du har vært der. (BTW de var bedre enn oss på tribunen forde) Jeg vet det fordi jeg hørte det av ikke mindre enn 4 stykker som var de; én godset-fyr og tre som dro med klanen. Jeg uttaler meg ikke uten grunn... Fordi i øyeblikket er Nordvik vår beste forsvarsspiller. Skummelt nok er dette sant. Hvorfor hentet vi egentlig Juan? Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Synes ikke Juan har floppa helt, men han er for ustabil. Mye vits å kjøpe en 30-åring fra Venezuela anyway... Men må nesten smile når Juan smiler Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Martin sier til vif-fotball at kampen i dag var årsverste. Kan forsåvidt si meg enig i det. Håper virkelig ikke Fuenmayor blir ute lenge nå. Det er det siste vi trenger. Noen som veit når Muri er tilbake? Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kanskje vi henter Reginussen? Martin sa det var et førstevalg, og han passer jo perfekt. Vi slipper å betale så altfor mye mot at de får Lars Iver Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Reginiussen har veldig lyst til å dra til utlandet, men det hadde ikke gjort noe om han hadde kommet til oss. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hadet til Moa for en ny stopper? http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=565385 Lenke til kommentar
kavk Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 skjønner at ingen viser interesse for han nå.. ikke mye bra han har gjort i det siste... men planen er bra, synd det ikke går.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Haidar tilbake, http://www.vif-fotball.no/article2678453.ece Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det står jo greit forklart i teksten hvorfor. Han har slitt litt med skader mens han var i Skeid. Da er det bedre å ha han hos oss, med det støtteapparatet vi har. Forresten så er Juan Fuenmayor ute i hele fire uker. Utrolig kjipt akkurat nå. Godnyheter om Muri: Etter Muris operasjon var første prognose at han ville være ute i inntil to måneder. - Nå har det gått kun snaue tre uker etter operasjonen og han viser store framskritt, så jeg håper og tror at vi har han tilbake mye tidligere enn hva den første prognosen viste, sier medisinsk koordinator Eirik Bjærke til vif-fotball.no. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Troppen: Vålerengas tropp: 1 Troy Perkins, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 5 Erik Hagen, 8 Martin Andresen, 9 Mario Roberto Martínez, 11 Morten Berre, 14 Bengt Sæternes, 17 Mohammed Fellah, 19 Dawda Leigh, 23 Kristofer Hæstad, 25 Mohammed Abdellaoue, 26 Bojan Zajic, 28 Harmeet Singh, 31 Kristian Brix, 33 Amin Nouri Jarl André Storbæk blir hjemme da han venter barn Den kjip. Vi har så mange skader, og Storbæk må bli hjemme Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Haha, var Nordvik så dårlig at han ikke får bli med i troppen? Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Skulle ha henta han før, da kunne han ha vært med. Det er jo bare 2 forsvarsspillere i troppen, han ene er skada, mens han andre er en unggutt Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Haha, var Nordvik så dårlig at han ikke får bli med i troppen? Han kom til troppen vår for sent til å kunne meldes på i denne runden av Europacupen, regner med han er tilbake mot Tromsø. Skulle ha henta han før, da kunne han ha vært med.Det er jo bare 2 forsvarsspillere i troppen, han ene er skada, mens han andre er en unggutt Vi har 3 forsvarsspillere i troppen, hvorav en er skadet. Ikke at det gjør store forskjellen, vi kommer nok til å slite i forsvar uansett, men de tre er da Nouri, Brix og Hagen. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Når ble Brix venstreback, spiller han det fast på andrelaget? Det vi så av han i Tippeligaen i 07 så var han for dårlig defensivt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Trodde Brix var venstrekant jeg. Og er ikke Hagen ute resten av sesongen? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Martin sa de skulle nappe hagen ut av sykesenga for europacupkampen Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Panzer må operere, men ikke før i begynnelsen av september Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Når ble Brix venstreback, spiller han det fast på andrelaget? Det vi så av han i Tippeligaen i 07 så var han for dårlig defensivt Brix har spilt mer eller mindre venstreback på 2.laget i år, og med mer eller mindre hell... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Haha, var Nordvik så dårlig at han ikke får bli med i troppen? Han kom til troppen vår for sent til å kunne meldes på i denne runden av Europacupen, regner med han er tilbake mot Tromsø. Jeg mener å ha lest at han ikke kan spille europacup for oss i år siden han har spilt for Rosenborg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå