Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror Toro hadde gjort en bedre jobb uten en Martin som alltid skal ha det siste ordet. Synd at vi ligger under nå. Jeg får ikke sett kampen, siden jeg ikke har disse superkanalene til TV2. Gjør vi en skikkelig ræva jobb?

Edit: Fikk med meg det, Osse-Mon. Aalborg vant 5-0 mot Køge eller noe sånn. Hyggelig at våre eks-spillere gjør det godt i utlandet.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

5 tap på rad.

Martin skal gi hovedansvaret til Toro eller en annen. Jeg er så flau. Haha. Norsk fotball er faen meg det dårligste jeg har sett på lang tid, gleder meg til Premier League start. Dette her gjør meg bare flau.

Lenke til kommentar

Er ikke galt å satse på unge og urutinerte gutter, men han må ha veteraner på laget som kan vise gutta hvordan ting skal gjøres! Hvorfor kvitte seg med Strand? Få ham tilbake!

Spark/kast/selg daukjøttet, kjøp to rutinerte midstoppere og to GODE spisser som faktisk kan spille ball og som ikke gir opp å jage mål :(

Dette blir uka der alt håp ryker i serien, cup'en og europa...

Lenke til kommentar
Synes Godset er et par hakk bedre enn oss i dag. Til og med på tribunen...

Jeg har også trua på Toro!

Hva vet du om hvem som var best på tribunen? Mikrofonene står aldri rettferdig. Ikke si noe om stemningen uten at du har vært der. (BTW de var bedre enn oss på tribunen forde)

DET KUNNE VÆRT VÆRRE, DET KUNNE VÆRT LYN!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...