osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Både Kjetil og Daniel scoret i dag: Les her! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Jeg tror Toro hadde gjort en bedre jobb uten en Martin som alltid skal ha det siste ordet. Synd at vi ligger under nå. Jeg får ikke sett kampen, siden jeg ikke har disse superkanalene til TV2. Gjør vi en skikkelig ræva jobb? Edit: Fikk med meg det, Osse-Mon. Aalborg vant 5-0 mot Køge eller noe sånn. Hyggelig at våre eks-spillere gjør det godt i utlandet. Endret 2. august 2009 av Olum Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Synes Godset er et par hakk bedre enn oss i dag. Til og med på tribunen... Jeg har også trua på Toro! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Alt for å starte med tre i angrep som absolutt er ute av form? Moa har vært i ræva form lenge, Berre spiller som en fisk. Bengt er veldig tafatt. Endret 2. august 2009 av Raste Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 2-0.. Og det første Luton gjør er å få gult kort. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Helvete! Er det mulig? Seks tap på rad nå. Det er alt for dårlig for en klubb som skal være best i Norge innen neste år, best i Norden og unike i Europa innen 2013. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 5 tap på rad. Martin skal gi hovedansvaret til Toro eller en annen. Jeg er så flau. Haha. Norsk fotball er faen meg det dårligste jeg har sett på lang tid, gleder meg til Premier League start. Dette her gjør meg bare flau. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Seks tap på rad om man inkluderer PAOK-kampen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Ja. Stemmer det. Hent Lars Iver Strand tilbake fra Tromsø og kjøp noen nye spillere. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Uff, dette er ikke bra i det hele tatt... Slutta å se på etter 45 min. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Gi meg en svensk trener og jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 3-0. Faen, hent inn to nye forsvarsspillere, to nye angrepspillere og det i klasse. Ikke hent sånne unge gutter som er så urutinerte! Nå er jeg pissed! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Og spark Martin i tillegg. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva helvete skjer? Vi trenger nytt lag! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Trenger ikke nytt lag, Martin har gjort en stor feil. Han har tatt ut de som har vært gode nok ut fra laget og heller satset på unge gutter som er altfor urutinerte. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er ikke galt å satse på unge og urutinerte gutter, men han må ha veteraner på laget som kan vise gutta hvordan ting skal gjøres! Hvorfor kvitte seg med Strand? Få ham tilbake! Spark/kast/selg daukjøttet, kjøp to rutinerte midstoppere og to GODE spisser som faktisk kan spille ball og som ikke gir opp å jage mål Dette blir uka der alt håp ryker i serien, cup'en og europa... Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ikke hent Strand, han må vel sone neste kamp Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 flaut, vi er et bunnlag igjen. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Synes Godset er et par hakk bedre enn oss i dag. Til og med på tribunen... Jeg har også trua på Toro! Hva vet du om hvem som var best på tribunen? Mikrofonene står aldri rettferdig. Ikke si noe om stemningen uten at du har vært der. (BTW de var bedre enn oss på tribunen forde) DET KUNNE VÆRT VÆRRE, DET KUNNE VÆRT LYN! DET KUNNE VÆRT VÆRRE, DET KUNNE VÆRT LYN! DET KUNNE VÆRT VÆRRE, DET KUNNE VÆRT LYN! Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hvorfor henter vi Nordvik, når vi trenger rutine, fart og hele pakka? Endret 2. august 2009 av JuRomanRi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå